Nulcoupons overzicht
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Nulcoupons overzicht
Waarom 5j risico lopen als je op 7 maanden 3,2% kan krijgen?
FR0013415627
FR0013415627
Buy bitcoin
Ja, ik vind zeker op wat langere termijn Frankrijk risicovol worden. Vandaag nog zitten kijken om bij te kopen, maar toch maar niet gedaan.
Ze geven niet voor niets een hogere rente.
De staatsschuld groeit er flink. Ze zitten ook op het strafbankje bij de EU. Economisch gaat het niet goed. Onzekere regeringssituatie en grote onvrede bij de bevolking.
Ja, ik ook.
Vandaag waren mijn Oostenrijkse afgelopen. Denk dat ik morgen toch maar weer inleg voor Duitse en Oostenrijkse.
ING komt ook weer met een promo termijnrek. op 6 en op 12 maanden.
Maar die 30% belasting nekt je zo.
Ik snap niet dat ze geen spaarrekening promoten met b.v. 0,1% rente en b.v. 3,5 getrouwheidspremie.
Ze willen allemaal het geld van die spaarbons terug, maar waarom altijd met producten met 30% R.V. er op.
Als ze een hele hoge getrouwheidspremie zouden geven op spaarrekeningen, dan was iedereen beter af.
Maar die 30% belasting nekt je zo.
Ik snap niet dat ze geen spaarrekening promoten met b.v. 0,1% rente en b.v. 3,5 getrouwheidspremie.
Ze willen allemaal het geld van die spaarbons terug, maar waarom altijd met producten met 30% R.V. er op.
Als ze een hele hoge getrouwheidspremie zouden geven op spaarrekeningen, dan was iedereen beter af.
Hier vandaag ook de Oostenrijkse afgelopen.
Welke heb jij op het zicht ?
Republic of Austria 0% 20 Apr 2025, EUR
Betreft de langere termijn.
3,2% op 7 maanden, OK.
Maar als je de volgende 3 jaren jaarlijks 3,9% kan krijgen, waarom niet dan ?
Interessant, maar als ik het snap is het geen A-rating maar BBB+:
Standard & Poor’s Credit Market Services Europe Limited (« Standard & Poor’s ») : A/A-1 concernant l’Émetteur ; A concernant la dette senior préférée non sécurisée de l’Émetteur dont l’échéance est de plus d’un an, A-1 concernant la dette senior préférée non sécurisée de l’Émetteur dont l’échéance est d’un an ou moins; BBB+ concernant la dette senior non préférée non sécurisée de l’Émetteur;
Credit Agricole heeft sowieso toch een A+ rating.Qwan schreef: ↑15 juli 2024, 23:52Interessant, maar als ik het snap is het geen A-rating maar BBB+:Standard & Poor’s Credit Market Services Europe Limited (« Standard & Poor’s ») : A/A-1 concernant l’Émetteur ; A concernant la dette senior préférée non sécurisée de l’Émetteur dont l’échéance est de plus d’un an, A-1 concernant la dette senior préférée non sécurisée de l’Émetteur dont l’échéance est d’un an ou moins; BBB+ concernant la dette senior non préférée non sécurisée de l’Émetteur;
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik vertrouw Credit Agrecole niet zo. En in 3 jaar kan veel gebeuren tegenwoordig.
Ik ga morgen maar eens vissen naar DE0001141810 en AT0000A2QRW0.
Heb er al vaker obligaties van gehad.
De bank is de grootste Franse financiële onderneming en de tweede grootste financiële onderneming in Europa ontstaan in 1894.
Vandaag maar weer eens gebeld met de juridische afdeling van Bolero.
Ze hebben na lang nadenken besloten dat een aantal Franse en Duitse obligaties vrijgesteld van T.O.B. zouden moeten zijn.
Ze zijn er echter niet geheel en al zeker van, want de wetgeving is zo onduidelijk.
Dus...., ze hebben samen met andere banken de vraag bij de fiscus neergelegd om te beoordelen welke individuele obligaties van T.O.B. vrijgesteld zouden moeten zijn.
U begrijpt het al, dat gaat ongetwijfeld vele maanden duren voordat daar een antwoord op komt.
Die EU wet is er trouwens al vele jaren, maar ja, we wonen nu eenmaal in België.
Ze hebben na lang nadenken besloten dat een aantal Franse en Duitse obligaties vrijgesteld van T.O.B. zouden moeten zijn.
Ze zijn er echter niet geheel en al zeker van, want de wetgeving is zo onduidelijk.
Dus...., ze hebben samen met andere banken de vraag bij de fiscus neergelegd om te beoordelen welke individuele obligaties van T.O.B. vrijgesteld zouden moeten zijn.
U begrijpt het al, dat gaat ongetwijfeld vele maanden duren voordat daar een antwoord op komt.
Die EU wet is er trouwens al vele jaren, maar ja, we wonen nu eenmaal in België.
Eur. Unie oblis volgens Bolero niet vrijgesteld...JOKER247 schreef: ↑16 juli 2024, 10:38 Vandaag maar weer eens gebeld met de juridische afdeling van Bolero.