Ervaringen met Bolero
TIP
Re: Ervaringen met Bolero
Kan men cliënt worden bij Bolero als men geen cliënt is bij KBC ?
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Ja, maar dan kan je enkel inloggen via Itsme.
Make Spaargids " Great Again ! "
Ik heb gewoon een gratis invest rek. geopend bij KBC en een kaartje en kaartlezer gekregen.
Heb nooit elders gekeken en ben tevreden met Bolero.
Bolero heeft ook een eigen digipas om in te loggen.
Ik neem aan dat je daarmee ook zonder KBC klant te zijn kan inloggen.
Bolero heeft ook een eigen digipas om in te loggen.
Ik neem aan dat je daarmee ook zonder KBC klant te zijn kan inloggen.
Ik denk dat die digitale pas niet meer beschikbaar is voor particulieren.
Dat zou mij verwonderen.
Ik zie op mijn inlogscherm nog steeds 3 mogelijkheden om in te loggen:
1. Itsme
2. KBC kaartlezer
3. Bolero digipass
Misschien moet user "kaohsiung" Bolero een keer bellen en gewoon de vraag stellen.
Ik zie op mijn inlogscherm nog steeds 3 mogelijkheden om in te loggen:
1. Itsme
2. KBC kaartlezer
3. Bolero digipass
Misschien moet user "kaohsiung" Bolero een keer bellen en gewoon de vraag stellen.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik heb enkele maanden geleden een Bolero rekening geopend via mijn E-ID. Inloggen kon enkel via Itsme en als je KBC klant bent.
Daar de reden voor de opening was dat ik weg ging bij KBC was Itsme de enige mogelijkheid en heb ik mijn rekening er direct opgezegd. De klantendienst was er zowel via mail als telefonisch heel duidelijk over.
Ik gebruik mijn Bolero pass. En klant moeten zijn bij KBC om Bolero te mogen gebruiken is niet correct, nergens op de Bolero website is dit vermeld en is ook nooit ter sprake gekomen.voorheenCP1234 schreef: ↑16 juli 2024, 23:54Ik heb enkele maanden geleden een Bolero rekening geopend via mijn E-ID. Inloggen kon enkel via Itsme en als je KBC klant bent.
Daar de reden voor de opening was dat ik weg ging bij KBC was Itsme de enige mogelijkheid en heb ik mijn rekening er direct opgezegd. De klantendienst was er zowel via mail als telefonisch heel duidelijk over.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Ben je een particuliere klant want daar bestaat geen "Bolero pas voor ?!"Ayhrual schreef: ↑17 juli 2024, 10:39Ik gebruik mijn Bolero pass. En klant moeten zijn bij KBC om Bolero te mogen gebruiken is niet correct, nergens op de Bolero website is dit vermeld en is ook nooit ter sprake gekomen.voorheenCP1234 schreef: ↑16 juli 2024, 23:54
Ik heb enkele maanden geleden een Bolero rekening geopend via mijn E-ID. Inloggen kon enkel via Itsme en als je KBC klant bent.
En je moet geen KBC klant zijn om Bolero te gebruiken, in dat geval kan je enkel inloggen met Itsme of die pas die er ofwel niet meer is ofwel er niet is voor particulieren !
En voor wie me niet gelooft, contacteer Bolero en we zullen zien wie er de waarheid spreekt.
Ja, ben een particulier.voorheenCP1234 schreef: ↑17 juli 2024, 13:31Ben je een particuliere klant want daar bestaat geen "Bolero pas voor ?!"
En je moet geen KBC klant zijn om Bolero te gebruiken, in dat geval kan je enkel inloggen met Itsme of die pas die er ofwel niet meer is ofwel er niet is voor particulieren !
En voor wie me niet gelooft, contacteer Bolero en we zullen zien wie er de waarheid spreekt.
Juist gekeken op bolero. Dit is wat ik kan lezen :
Aan de slag met itsme®, de KBC-kaartlezer of Bolero-digipass
Om in alle veiligheid in te loggen, uw Bolero-portefeuille op te volgen en beursorders door te geven, kunt u bij Bolero aan de slag:
met itsme®: de digitale versie van uw identiteitskaart in een gratis app voor uw smartphone. Dankzij itsme® hebt u de digipass niet langer nodig! Lees hier wat itsme® precies is en hoe makkelijk u het kan gebruiken.
met uw KBC-kaartlezer en bankkaart (enkel voor KBC-klanten, niet voor vennootschappen, beleggingsclubs, onverdeeldheden). Wist u dat u als KBC-klant ook rechtstreeks vanuit KBC Touch kunt inloggen op Bolero? Meer info hier.
of voor specifieke rekeningen met uw persoonlijke Bolero-digipass.
En dit nog :
Bolero wordt deel van KBC Bank NV
Op 1 juli 2018 is Bolero verhuisd binnen de KBC Groep van de beursvennootschap KBC Securities naar KBC Bank. Zo wordt Bolero een volwaardig onderdeel van de unieke beleggersservice van de KBC Groep waarbij elk type belegger een aanbod op zijn maat vindt en naar eigen keuze één of meerdere beleggingsproposities kan combineren : ‘zelf beleggen (Bolero)– samen beleggen (met advies) – laten beleggen (overlaten aan experts).
Desalniettemin kunnen ook niet-KBC klanten zonder problemen terecht bij het online beleggingsplatform Bolero. U hoeft dus niet al eerst KBC-klant te zijn om zelf uw beleggingen te kunnen opvolgen via Bolero.
Bolero wordt deel van KBC Bank NV
Op 1 juli 2018 is Bolero verhuisd binnen de KBC Groep van de beursvennootschap KBC Securities naar KBC Bank. Zo wordt Bolero een volwaardig onderdeel van de unieke beleggersservice van de KBC Groep waarbij elk type belegger een aanbod op zijn maat vindt en naar eigen keuze één of meerdere beleggingsproposities kan combineren : ‘zelf beleggen (Bolero)– samen beleggen (met advies) – laten beleggen (overlaten aan experts).
Desalniettemin kunnen ook niet-KBC klanten zonder problemen terecht bij het online beleggingsplatform Bolero. U hoeft dus niet al eerst KBC-klant te zijn om zelf uw beleggingen te kunnen opvolgen via Bolero.
En dit :
Een nieuwe digipass aanvragen kan enkel als rechtspersoon, onverdeeldheid of beleggingsclub. Neem dan een kijkje op deze pagina.
Nog verder hulp nodig ?
Een nieuwe digipass aanvragen kan enkel als rechtspersoon, onverdeeldheid of beleggingsclub. Neem dan een kijkje op deze pagina.
Nog verder hulp nodig ?
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
En wat is dan een specifieke rekening ?Ayhrual schreef: ↑17 juli 2024, 14:23Ja, ben een particulier.voorheenCP1234 schreef: ↑17 juli 2024, 13:31
Ben je een particuliere klant want daar bestaat geen "Bolero pas voor ?!"
Juist gekeken op bolero. Dit is wat ik kan lezen :
Aan de slag met itsme®, de KBC-kaartlezer of Bolero-digipass
Om in alle veiligheid in te loggen, uw Bolero-portefeuille op te volgen en beursorders door te geven, kunt u bij Bolero aan de slag:
met itsme®: de digitale versie van uw identiteitskaart in een gratis app voor uw smartphone. Dankzij itsme® hebt u de digipass niet langer nodig! Lees hier wat itsme® precies is en hoe makkelijk u het kan gebruiken.
met uw KBC-kaartlezer en bankkaart (enkel voor KBC-klanten, niet voor vennootschappen, beleggingsclubs, onverdeeldheden). Wist u dat u als KBC-klant ook rechtstreeks vanuit KBC Touch kunt inloggen op Bolero? Meer info hier.
of voor specifieke rekeningen met uw persoonlijke Bolero-digipass.
Met een gewone gaat het alvast niet, zoals ik al schreef, ik heb de mails van de klantendienst van Bolero als bewijs; als die het al niet weten ...
Antwoord klantendienst, daterende van mei 2024:
"Bedankt voor uw bericht. Men kan op Bolero enkel aanmelden met itsme of een KBC-bankkaart, via e-ID is dit echter niet mogelijk.
Indien u uw rekening wenst af te sluiten, dan kan u het formulier vinden op volgende locatie: Andere formulieren | Bolero .
Hebt u nog verdere vragen? Kijk dan even in ons Bolero Helpcenter, Matti Helpcenter of contacteer ons op het nummer 02 303 33 00. U kunt ons elke beursdag bereiken van 8 tot 22 "
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Bolero:
Ongelooflijk toch hoe men zijn eigen service laat afhangen van een ander!Door problemen bij onze data provider kan men via het Bolero platform momenteel geen aankooporders plaatsen in ETF's. Voor dringende orders in deze ETF's kan je telefonisch contact opnemen met onze orderdesk en dit enkel voor de toegelaten ETF's (waar voordien een KID aanwezig was).
Ja er zijn weer eens technische problemen! Zoals ik reeds zei...het is elke week wel iets...en toch winnen ze de ene prijs na de andere met hun service. Ik kan me voorstellen dat er traders zijn die snel op de bal willen spelen en dat kan je in ieder geval niet met Bolero!