Dierickx-Leys boycot de Sea-Salt-Portfolio !
TIP
Re: Dierickx-Leys boycot de Sea-Salt-Portfolio !
Dit hierheen dat naar ergens anders.
Vooruitgang in het digitale tijdperk.
Vooruitgang in het digitale tijdperk.
Voelde toen al dat er iets op komst was. Het klein grut (minder dan 1 miljoen euro)moest eruit.
Dierickx-Leys wordt overgenomen door bank Delen !
Vandaag mail gekregen van Dierickx -Leys,moet wel nog goedkeuring krijgen van bevoegde overheidsinstanties,is maar formaliteit.
Dierickx-Leys wordt overgenomen door bank Delen !
Vandaag mail gekregen van Dierickx -Leys,moet wel nog goedkeuring krijgen van bevoegde overheidsinstanties,is maar formaliteit.
Ik hoop wel dat ze hun studie pagina behouden...
Ik vind hun mening over aandelen echt het allerbeste wat je van analisten kan lezen, echt zinvol
Ik vind hun mening over aandelen echt het allerbeste wat je van analisten kan lezen, echt zinvol
Inderdaad,volg ook hun analyses op hun website,zijn goed !
Mijn beheerder destijds,vertelde,dat de nieuwe werknemers die van andere banken kwamen hen vertelden dat ze bij hun vorige werkgever,
de analyses van Dierickx-Leys volgden ...
Vraag mij ook af hoe ze dit gaan op elkaar afstellen. Klanten van hun zusterbank "Bank van Breda" worden maar overgeheveld naar Delen vanaf 1 miljoen euro. Nauwelijks ruimte voor eigen aandelen,verdelen jouw geld over een selectie van fondsen en ETF's.
Vandaar dat ik vrees voor ons gratis te raadplegen analyses ...
Mijn beheerder destijds,vertelde,dat de nieuwe werknemers die van andere banken kwamen hen vertelden dat ze bij hun vorige werkgever,
Vraag mij ook af hoe ze dit gaan op elkaar afstellen. Klanten van hun zusterbank "Bank van Breda" worden maar overgeheveld naar Delen vanaf 1 miljoen euro. Nauwelijks ruimte voor eigen aandelen,verdelen jouw geld over een selectie van fondsen en ETF's.
Vraag mij dan wel sterk af wie 'die vorige werkgever' is, als je zonder eigen onderbouwing van derden analyses volgtDivi schreef: ↑18 juli 2024, 14:00 Inderdaad,volg ook hun analyses op hun website,zijn goed !
Er zijn zeker nog partijen met individueel aandelenbeheer, delen is een fondsenmachine.
tja Jens, Ik schrijf hier ook maar wat er aan mij verteld werd. Ik kan zo een dingen niet verifieren. Dat er daar over gelogen zou worden betwijfel ik sterk. Dat vermogensbeheerders en banken naar elkaar kijken lijkt mij een evidentie.
Weet iemand waarom enkele adviezen van de website gaan verdwijnen? Bv Cofinimmo?
Het zal geen dag te vroeg zijn!
Tijdens weekend eens website van Bank Delen uitgeplozen...
In de loop van 2025 is alles een feit en bestaat er geen Dierickx-Leys meer.
Alle klanten in hun Capfi -fondsen (volgens uw risico-profiel bepalen zij de samenstelling van uw fondsenportfolio).
Al wat niet in hun Capfi-fondsen steekt,je hebt nog wat aandelen en/of obligaties dat je weigert te verkopen, valt onder discretionair beheer en zal je op dat stuk dus discretionaire kosten betalen ! (niet mals,zulle).Losse aandelen en ETF's ga je er niet meer kunnen kopen...
DUS AAN ALLE DIERICKX-LEYS KLANTEN , MET EEN EIGEN AANDELENPORTEFEUILLE, HET IS DE MOMENT! (terwijl veel beurzen groen kleuren)
MAAK U KLAAR OM TE VERTREKKEN !!!
WANT DE NIEUWE STAAT KLAAR OM U TE DICTEREN EN TE KUISEN EN TE PLUIMEN..
Wellicht zijn er andere instellingen die een premie zullen betalen om de portefeuille te mogen overnemen.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Een fondsbeheerder die u pluimt? Zeg, niet vloeken hé!Divi schreef: ↑22 juli 2024, 16:33Het zal geen dag te vroeg zijn!
Tijdens weekend eens website van Bank Delen uitgeplozen...
In de loop van 2025 is alles een feit en bestaat er geen Dierickx-Leys meer.
Alle klanten in hun Capfi -fondsen (volgens uw risico-profiel bepalen zij de samenstelling van uw fondsenportfolio).
Al wat niet in hun Capfi-fondsen steekt,je hebt nog wat aandelen en/of obligaties dat je weigert te verkopen, valt onder discretionair beheer en zal je op dat stuk dus discretionaire kosten betalen ! (niet mals,zulle).Losse aandelen en ETF's ga je er niet meer kunnen kopen...
DUS AAN ALLE DIERICKX-LEYS KLANTEN , MET EEN EIGEN AANDELENPORTEFEUILLE, HET IS DE MOMENT! (terwijl veel beurzen groen kleuren)
MAAK U KLAAR OM TE VERTREKKEN !!!
WANT DE NIEUWE STAAT KLAAR OM U TE DICTEREN EN TE KUISEN EN TE PLUIMEN..
Sterk over één kam geschoren.
Dat wil ik toch uitdrukkelijk tegenspreken.
Daarnaast snap ik uw frustratie van uw verhaal, echter is uw insteek: ik wil zélf een deel beheren en zélf beslissingen maken. Waarom doe je dat in godsnaam bij een vermogensbeheerder. Doe dat bij een broker. Wil je op een deel van je portefeuille advies, hou dat stuk bij de vermogensbeheerder.
Vermogensbeheerders zijn er voor advies te geven, adviserend of discretionair. In individuele lijnen of fondsen. Je betaald voor dat advies. Aan uw eigen verrichtingen hebben zij ook niks.
Dat is eigenlijk alsof je van een een schilder verwacht dat hij gratis verft levert als je een deel zelf wil schilderen.
Destijds begonnen bij de Kortrijkse beursvennootschap Lawaisse.
Eind 2020 werd deze overgenomen door Dierickx-Leys. Enkele maanden later was de Sint-Niklaase beursvenootschap Bocklandt hetzelfde lot beschoren.
Nu ,2024,Dierickx-Leys wordt overgenomen door Bank Delen.
Heb steeds alles zelf gedaan,met voorkeur voor een Belgische broker....
Maar,ja .Als ze steeds opgevreten worden door vermogenbeheerders...
Eind 2020 werd deze overgenomen door Dierickx-Leys. Enkele maanden later was de Sint-Niklaase beursvenootschap Bocklandt hetzelfde lot beschoren.
Nu ,2024,Dierickx-Leys wordt overgenomen door Bank Delen.
Heb steeds alles zelf gedaan,met voorkeur voor een Belgische broker....
Maar,ja .Als ze steeds opgevreten worden door vermogenbeheerders...