Rekening pensioensparen
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Rekening pensioensparen
Ik heb een vraag.
Ik heb een aantal jaren aan pensioensparen gedaan en ben gestopt met maandelijks sparen na de breuk van de relatie die ik destijds had.
Het gerspaarde bedrag werd nooit opgevraagd of overgedragen. Ik heb nooit nog briefwisseling ontvangen en werd eveneens niet op de hoogte gebracht van overname van de firma.
Zou deze rekening nu nog bestaan? Hoe kan ik dit opvragen?
Dank je.
Ik heb een aantal jaren aan pensioensparen gedaan en ben gestopt met maandelijks sparen na de breuk van de relatie die ik destijds had.
Het gerspaarde bedrag werd nooit opgevraagd of overgedragen. Ik heb nooit nog briefwisseling ontvangen en werd eveneens niet op de hoogte gebracht van overname van de firma.
Dank je.
Re: Rekening pensioensparen
Uiteraard bestaat die rekening nog,ik ben in zelfde situatie,nog levensverzekering staan bij Axa (nu Crelan),al zeker 10 jaar niet bij gestort, gewoon eens langs gaan bij bank-verzekeringsagent...Jr1972 schreef: ↑21 juli 2024, 13:26 Ik heb een vraag.
Dank je.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kijk eens op de lijst van je rekeningen (nbb).
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Weet wel dat je pensioensparen niet in de lijst van NBB/CAP zal staan als het een verzekeringsproduct (bv. TAK-21) betreft.