Peiling: voor wie zou jij stemmen voor president van de VS?
Re: Peiling: voor wie zou jij stemmen voor president van de VS?
Ik zou -mocht ik amerikaan zijn- alvast op de vrouw stemmen. Niet omdat ze een vrouw is, maar wel omwille van haar standpunt rond ethische kwesties, zoals abortus.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Bedoel je op Kamala Harris? Of op een vrouw in het algemeen?
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
De vrouw. De vrouw in deze verkiezing. Daarmee bedoel ik dus inderdaad Harris. Sinds ze kandidaat is, is de keuze heel gemakkelijk.VincentVega schreef: ↑23 juli 2024, 08:38 Bedoel je op Kamala Harris? Of op een vrouw in het algemeen?
-
- Hero Member
- Contacteer:
-
- Hero Member
- Contacteer:
Murica!!Gudrun schreef: ↑22 juli 2024, 13:21 Als je die beelden zag op het republikeinse event: Hulk Hogan die het publiek opwarmt, en mensen die tot tranen toe bewogen zijn tijdens het speech van Trump... Tjah, een volk krijgt de leider die het verdient.
Ik zie daarentegen graag eindelijk eens een vrouw als president van de VS.
Hulk die zijn shirtje kapot scheurt. En het publiek dat gek wordt. Zulke toestanden kunnen idd enkel in Amerika.
Ik zou op Harris stemmen, ook al zou Trump voor mijn eigen portefeuille wel de betere keuze zijn.
Ik steun Harris. Ik stem , zoals u , niet voor mijn portefeuille maar voor het algemeen belang.
-
- Hero Member
- Contacteer:
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Dat is een groot misverstand. Typisch krijgen de markten een positieve opstoot bij een republikeinse president, maar dat verschil wordt ruimschoots negatief gecompenseerd door hetgeen er gebeurt tijdens de ambstermijn. De onderzoeken zijn niet altijd eensluidend, maar er lijkt ergens een redelijke consensus te bestaan dat het uiteindelijk niet zo veel uitmaakt, of dat het effect van de ene of de andere kleur niet gemeten kan worden.Orakel van Brakel schreef: ↑23 juli 2024, 09:02 Ik zou op Harris stemmen, ook al zou Trump voor mijn eigen portefeuille wel de betere keuze zijn.
In dit specifieke geval denk ik dat stemmen met de portefeuille OOK neerkomt op stemmen op Harris.