Regeringsvorming 2024
Re: Regeringsvorming 2024
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om
HKH Elisabeth te feliciteren met haar Oxford diploma (uitstekende fietsen trouwens) . Wij boffen toch met een koninklijke familie waarvan de leden bijna allemaal hoog begaafd zijn.
HKH Elisabeth te feliciteren met haar Oxford diploma (uitstekende fietsen trouwens) . Wij boffen toch met een koninklijke familie waarvan de leden bijna allemaal hoog begaafd zijn.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Je zegt toch ook niet ‘lenen bij mevrouw Leemans , is lenen bij een vriend’ ?
Uhhh, je noemt Philip hoogbegaafd? Zeker geen pennevriendje van je, anders wist je wel beter.
Weet je nog van die honderduizendenmiljarden Chinezen die allemaal naar België keken?
Of van dat arme kindertjes kijken in Brussel van Philip en Mathilde?
Overigens als je iemand wilt feliciteren, dan kun je beter die persoon zelf een mailtje sturen.
Hij wil gewoon wat cayennepeper in de saus doen hier ..
Maar dat zegt daarom nog niet , denk ik, dat hij hier niet thuis hoort.
Maar dat zegt daarom nog niet , denk ik, dat hij hier niet thuis hoort.
EarthNvstr1 schreef: ↑23 juli 2024, 18:36Ok dat je dat vindt, maar waarom ?
Past een vrije keuze niet in jouw gedachtengoed of zo ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Welk diploma heeft ze eigenlijk behaald?
Ik vermoed dat het iets is als bij ons een (academische) bachelor Geschiedenis.
Ze zou daarmee elders aan een master Publiek Beleid willen beginnen...
Ideaal voor iemand die minister wil worden maar hopelijk heeft haar pa haar wel gezegd dat ze als koningin neutraal moet zijn qua 'Publiek beleid'.
Slim gezien, want stel dat we toch een republiek zouden worden.... Op 2 paarden wedden!
SUPER
Alvast... Proficiat, my dear.
Ik ben zéér breeddenkend
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Phillippe Leroi geeft de voorkeur aan de Fransozische spelling. Die Engelse Philip of - the horror- Vlaamse Filip, da's voor boerkens n'est-ce pas?
Tja Brembos, waar is de tijd dat linkse rakkers voorstanders waren om al die in het juiste bed geboren sangre azul'ers op de guillotine te leggen?
Zoals Gerbrand Adriaenszoon Bredero al heel lang geleden wist: het kan verkeren.
Onze Franstalige linksmensen zijn altijd wat heviger dan de Vlaamse. Het spel zit op de wagen omdat de koning tijdens zijn toespraak het heeft aangedurfd om een toekomstige coalitie zonder 'rekeningen-naar-de-jongere-generaties-doorsturende' sossen en Groenen coherent te noemen.
“Op de rand of erover” en “koning neemt politieke standpunten in over Arizona”: linkse oppositie niet gediend met speech Filip, deel van al langer lopende frustratie met Paleis
Totaal ongerelateerd, Lodewijk XVI:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- Vincent2018
- Full Member
Belastingspartijen Vooruit en N-va gaan het graag horen... het spel is begonnen en de kleine spaarder de dupe
Europa voert strijd tegen fiscale vrijstelling spaarboekje verder op
https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... p/10557171
zal tijd worden om rekeningen te sluiten voor januari 2025 ... verworven getrouwheidspremie betalen ze dan onmiddellijk uit
https://www.beste-rente-spaarrekening.b ... maken.html
https://www.test-aankoop.be/invest/spar ... eidspremie
Europa voert strijd tegen fiscale vrijstelling spaarboekje verder op
https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... p/10557171
zal tijd worden om rekeningen te sluiten voor januari 2025 ... verworven getrouwheidspremie betalen ze dan onmiddellijk uit
https://www.beste-rente-spaarrekening.b ... maken.html
https://www.test-aankoop.be/invest/spar ... eidspremie
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Het zou een goede en eerlijke maatregel te zijn om de vrijstelling op de gereglementeerde spaarrekening af te schaffen. Geen gefoefel meer, gewild of per ongeluk en laat ons eerlijk zijn, wie gaat er een boterham minder eten voor dat kleine bedrag dat we verliezen; van mij mogen ze dat per direct doen met terugwerkende kracht naar 1/1/24; ik zal het voelen maar zal er niet om treuren.
Net als die vrijstelling van 240 euro op dividenden dat we mogen ingeven, per direct afschaffen; juist dezelfde redenering, het is eerlijk want als personen die het iets beter hebben zullen we iets meer belast worden; maar uiteindelijk zijn het maar peanuts ...
Ik vind het niet erg om wat "peanuts" te betalen; als de veel rijkeren zo ook eens zouden gaan denken kunnen we eindelijk eens uit ons begrotingsmoeras komen zonder dat er bepaalde groepen zwaar worden getroffen ...
Net als die vrijstelling van 240 euro op dividenden dat we mogen ingeven, per direct afschaffen; juist dezelfde redenering, het is eerlijk want als personen die het iets beter hebben zullen we iets meer belast worden; maar uiteindelijk zijn het maar peanuts ...
Ik vind het niet erg om wat "peanuts" te betalen; als de veel rijkeren zo ook eens zouden gaan denken kunnen we eindelijk eens uit ons begrotingsmoeras komen zonder dat er bepaalde groepen zwaar worden getroffen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Mee eens, maar laten ze dan eens eenheid in het geheel brengen. B.v. 10% of 15% op alle dividend, rente en koerswinst na verkoop en zonder die kleine vrijstelling op dividend en rente op een geregl. spaarrekening.voorheenCP1234 schreef: ↑25 juli 2024, 17:59 Het zou een goede en eerlijke maatregel te zijn om de vrijstelling op de gereglementeerde spaarrekening af te schaffen. Geen gefoefel meer, gewild of per ongeluk en laat ons eerlijk zijn, wie gaat er een boterham minder eten voor dat kleine bedrag dat we verliezen; van mij mogen ze dat per direct doen met terugwerkende kracht naar 1/1/24; ik zal het voelen maar zal er niet om treuren.
Maar dan ook meteen die onnozele beurstaxen van 0,12, 0,25 etc. procenten afschaffen.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat zou mooi zijn en natuurlijk nog beter maar ik vrees dat die kleine beurstaxen eerder wat groter gaan worden ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Groot gelijk. En meteen ook diegenen aanpakken die onterecht "trekken": kindergeld, leefloners, doppers, werkzoekenden, zieken, schijnzelfstandigen, luieriken, huisjesmelkers, enz... Daar zit het grote probleem. Goed herkent. Maar niemand durft die job aan. Wij gaan wel diegenen brutaliseren die hun leven gewerkt en gespaard hebben. Toppie!voorheenCP1234 schreef: ↑25 juli 2024, 17:59 Het zou een goede en eerlijke maatregel te zijn om de vrijstelling op de gereglementeerde spaarrekening af te schaffen. Geen gefoefel meer, gewild of per ongeluk en laat ons eerlijk zijn, wie gaat er een boterham minder eten voor dat kleine bedrag dat we verliezen; van mij mogen ze dat per direct doen met terugwerkende kracht naar 1/1/24; ik zal het voelen maar zal er niet om treuren.
Ja, die zijn nu eenmaal makkelijk aan te pakken. En het klinkt goed als politicus om dat aan je achterban te vertellen.Sammy2 schreef: ↑25 juli 2024, 20:11Groot gelijk. En meteen ook diegenen aanpakken die onterecht "trekken": kindergeld, leefloners, doppers, werkzoekenden, zieken, schijnzelfstandigen, luieriken, huisjesmelkers, enz... Daar zit het grote probleem. Goed herkent. Maar niemand durft die job aan. Wij gaan wel diegenen brutaliseren die hun leven gewerkt en gespaard hebben. Toppie!voorheenCP1234 schreef: ↑25 juli 2024, 17:59 Het zou een goede en eerlijke maatregel te zijn om de vrijstelling op de gereglementeerde spaarrekening af te schaffen. Geen gefoefel meer, gewild of per ongeluk en laat ons eerlijk zijn, wie gaat er een boterham minder eten voor dat kleine bedrag dat we verliezen; van mij mogen ze dat per direct doen met terugwerkende kracht naar 1/1/24; ik zal het voelen maar zal er niet om treuren.
Als de winnende partij van de verkiezingen dit zou "pruimen" kunnen zij beter hun partij opdoeken. Dit gaat de achterban niet pikken; ook niet deze van de NVA.JOKER247 schreef: ↑25 juli 2024, 20:55Ja, die zijn nu eenmaal makkelijk aan te pakken. En het klinkt goed als politicus om dat aan je achterban te vertellen.Sammy2 schreef: ↑25 juli 2024, 20:11
Groot gelijk. En meteen ook diegenen aanpakken die onterecht "trekken": kindergeld, leefloners, doppers, werkzoekenden, zieken, schijnzelfstandigen, luieriken, huisjesmelkers, enz... Daar zit het grote probleem. Goed herkent. Maar niemand durft die job aan. Wij gaan wel diegenen brutaliseren die hun leven gewerkt en gespaard hebben. Toppie!
Zou BDW er ook kunnen voor zorgen dat slecht volk op forums zonder internet wordt gezet ? Of past dat ook niet in zijn kraam ?
Als hij geen premier kan worden, misschien hulpmoderator op Spaargids.
Vaganzza krijgt dan ne witte Piet.
Als hij geen premier kan worden, misschien hulpmoderator op Spaargids.
Vaganzza krijgt dan ne witte Piet.