Nieuw merk : Heytelecom
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Nieuw merk : Heytelecom
Voila na nog eens rapelleren kreeg ik een document met een extra pagina of te wel de beschrijving. Geen uitleg maar die hadden we al via Haelewyn.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Ik heb inmiddels een rekening van €8,30 gekregen, ofwel de €9 van mijn abonnement minus 70 cent korting vanwege 'correctie'. Ik had € 1 korting verwacht, maar bon... 't is goed gegaan. Nog steeds heel tevreden.
Bovendien kan ik nog steeds tussen de formules switchen met behoud van € 5 korting per maand. Ik ga dus misschien downscalen naar de formule van 10 GB, aangezien die slechts € 4 per maand kost.
Er is nu ook een zomeraanbieding om die formule levenslang aan 20 GB te hebben. Helaas pindakaas... het is wel óf € 5 korting óf 10 GB extra.
Bovendien kan ik nog steeds tussen de formules switchen met behoud van € 5 korting per maand. Ik ga dus misschien downscalen naar de formule van 10 GB, aangezien die slechts € 4 per maand kost.
Er is nu ook een zomeraanbieding om die formule levenslang aan 20 GB te hebben. Helaas pindakaas... het is wel óf € 5 korting óf 10 GB extra.
Was van plan om ook naar heytelecom over te stappen (van Yoin) maar ze hebben (weeral?) andere abonnementen, het zal heynetniet worden. Mijn vrouw betaald momenteel 10 euro voor 40GB (ook 40GB roaming) dat zou me nu 25 euro per maand kosten. Spijtig.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Ik betaal nu 4 euro tot eind van het jaar voor 10GB, 300 belminuten. Op zich meer dan genoeg. Ik kom amper boven de 2GB/maand.
De vraag die ik mij stel : als ik €5 korting heb tot eind dit jaar en ik schakel over naar een andere abonnement, ook met €5 korting, start mijn promotie terug naar 24 maanden of blijft het tot eind dit jaar, ook met de nieuwe abonnement ?
De vraag die je stelt betekent eigenlijk : zijn ze bij Hey helemaal betoeterd of niet...
Maar misschien geven ze je tegen die tijd wel een nieuwe promo of een andere vorm van 'beloning'.
Maar misschien geven ze je tegen die tijd wel een nieuwe promo of een andere vorm van 'beloning'.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 24 juli 2024, 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijft tot eind van het jaar (bij mij toch). Nu, ik stel mij eerder de vraag of je kunt switchen tussen verschillende providers (die korting aanbieden) en zo wel steeds die korting kunt hebben.
Uw ironisch antwoord helpt niet : in de app van Hey kan je overschakelen naar een nieuw abonnement met behoud van €5/maand korting dat je al had op het vorig abonnement. Blijft de twijfel over de geldigheid : starten we terug naar 24 maanden zoals vermeld in de (nieuwe) promotie of niet.
Ik vind de vraag wel erg naief. Jij vindt het antwoord niet goed.. Zo zijn we allebei 'tevreden' zeker ?
Het antwoord blijft hetzelfde. Als je dat spreekwoord kent 'als het te mooi is om waar te zijn is het vaak niet waar' , dan weet je ineens het antwoord.
Dit zijn de voorwaarden van HEY trouwens over de doorsnee promo 24 maanden. Die had je, net als ik, op 5 seconden kunnen vinden via Google.... In plaats van te zagen over andermans' antwoorden die niet goed genoeg zijn.
https://www.heytelecom.be/sites/default ... tpromo.pdf
@bryanv : hangt van de voorwaarden van de operator af. Bij Base is dat bv : de laatste zes maanden geen klant geweest zijn bij die operator.
Maar zo kan je wel van de ene promo terug in de andere zeilen tegenwoordig. Promo's genoeg.
Naïef of niet, dit was een vraag zoals een andere, maar ja, zijn er altijd een paar die de slimmeriken willen uithangen met hun antwoorden.haelewyn schreef: ↑24 juli 2024, 10:42Ik vind de vraag wel erg naief. Jij vindt het antwoord niet goed.. Zo zijn we allebei 'tevreden' zeker ?
Het antwoord blijft hetzelfde. Als je dat spreekwoord kent 'als het te mooi is om waar te zijn is het vaak niet waar' , dan weet je ineens het antwoord.
Dit zijn de voorwaarden van HEY trouwens over de huidige promo 24 maanden. Die had je, net als ik, op 5 seconden kunnen vinden via Google.... In plaats van te zagen over andermans' antwoorden die niet goed genoeg zijn.
https://www.heytelecom.be/sites/default ... tpromo.pdf
@bryanv : hangt van de voorwaarden van de operator af. Bij Base is dat bv : de laatste zes maanden geen klant geweest zijn bij die operator.
Maar zo kan je wel van de ene promo terug in de andere zeilen tegenwoordig. Promo's genoeg.
Toch bedankt
Zijn er mensen die hier hun vaste lijn internet bij Hey hebben?
Zie een aanbod van 29euro per maand, levenslang, wat toch 5euro minder is dan de Scarlet Loco en nog sneller internet levert...
Tevreden van?
Zie een aanbod van 29euro per maand, levenslang, wat toch 5euro minder is dan de Scarlet Loco en nog sneller internet levert...
Tevreden van?
Geen ervaring met Hey...
Bij Edpnet kan het wel 'onbeperkt' voor 26 euro per maand.
Wel maar 20 download en 2 up.
Scarlet goedkoopste internet zal wel nog steeds maximum 50 GB per maand zijn ...
Dat je zelf nog een modem moet kopen maakt het iets minder interessant maar je kan dan wel verder met dezelfde kabel (Proximus) als bij Scarlet tov de kabel van Telenet bij HEY.
Bij Edpnet kan het wel 'onbeperkt' voor 26 euro per maand.
Wel maar 20 download en 2 up.
Scarlet goedkoopste internet zal wel nog steeds maximum 50 GB per maand zijn ...
Dat je zelf nog een modem moet kopen maakt het iets minder interessant maar je kan dan wel verder met dezelfde kabel (Proximus) als bij Scarlet tov de kabel van Telenet bij HEY.
Heb reeds Hey internet sinds een jaar.
Zeer tevreden van. Ik betaal wel 39 euro. De 29 promo is enkel voor nieuwe klanten.
Zeer tevreden van. Ik betaal wel 39 euro. De 29 promo is enkel voor nieuwe klanten.
Vandaag Hey! Internet besteld (momenteel Orange). Installatie zou vanop afstand moeten kunnen gezien het een dochtermerk is van Orange.
Je moet soms snel beslissen bij hun tijdelijke promo's. Er was midden dit jaar eentje:
10€ levenslang: onbeperkt bellen en smsen en 20GB Data die verdubbelde naarmate je langer klant was. Ze hebben die promo plots stopgezet en beslist de data meteen te verdubbelen naar 40GB.
Helaas is dat nu 14€ geworden met beperkingen en ook niet levenslang dezelfde prijs:
80 GB data in BE
Waarvan 20 GB in de EU
10€ levenslang: onbeperkt bellen en smsen en 20GB Data die verdubbelde naarmate je langer klant was. Ze hebben die promo plots stopgezet en beslist de data meteen te verdubbelen naar 40GB.
Helaas is dat nu 14€ geworden met beperkingen en ook niet levenslang dezelfde prijs:
80 GB data in BE
Waarvan 20 GB in de EU