X-Fab
TIP
Re: X-Fab
Vanaf 2015 tot nu. Ik schat ruw dat er om de maand 1 a 2 per land vervangen wordt. Er zitten er nu 5 in per land en meestal zijn dit er 10. Soms moet er ook verlies genomen worden op een aandeel. Dividend? geen idee.doorwinterd schreef: ↑20 december 2018, 23:35Elk jaar beginnend van nul of werd het berekend via hefboom op de reeds opgebouwde winsten sinds 1998?
En hoeveel verrichtingen moet je per jaar doen om die 'Robot gestuurde portefeuille' volledig na te bootsen?
Is men zo fair om in eigen portefeuille jaar na jaar de dividenden af te houden?
Want 20% extra rendement voor 60€ per maand, daar kan een mens niet voor sukkelen.
Is toch iets voor ervaren en actieve beleggers. Vergeet ook niet dat dit een geduldige strategie is en dat tijdens de dalende markten het ook niet zo gemakkelijk zal gaan.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Bedankt voor de toelichting. Als die prestatiegrafieken op transtrader correct zijn doen ze het inderdaad zeer goed.Dirk2 schreef: ↑20 december 2018, 23:58
Vanaf 2015 tot nu. Ik schat ruw dat er om de maand 1 a 2 per land vervangen wordt. Er zitten er nu 5 in per land en meestal zijn dit er 10. Soms moet er ook verlies genomen worden op een aandeel. Dividend? geen idee.
Is toch iets voor ervaren en actieve beleggers. Vergeet ook niet dat dit een geduldige strategie is en dat tijdens de dalende markten het ook niet zo gemakkelijk zal gaan.
Rudi De Winter (CEO) heeft voor ruim 300.000 euro aan x-fab aandelen aangekocht met zijn eigen centjes (zegt FSMA). Die 8 EUR blijft echter nog ver uit het zicht.
Iemand al X-Fab overwogen? Ze staan op hun all-time-low.
Maar aangezien hier geen animo voor is ben ik ook een beetje waakzaam.
Maar aangezien hier geen animo voor is ben ik ook een beetje waakzaam.
Ik was dit aandeel wat uit het oog verloren. Ik zag er in 2018 veel potentieel in, en nu nog steeds. Op korte termijn kan automotive wel wat klappen krijgen denk ik, maar op lange termijn moet dat m.i. toch een keer naar omhoog gaan.
Het is natuurlijk een zeer volatiel aandeel, dus enkel voor beleggers met een sterke maag.
Het is natuurlijk een zeer volatiel aandeel, dus enkel voor beleggers met een sterke maag.
Ik wacht nog heel even af.
iemand die dit aandeel nog volgt ?
ja 

X-fab begint mijns inziens het goedkoopste tech-en chipaandeel te worden :-)
Onbekend is onbemind? Teveel nadruk op sector wagens? Volgens mij zouden 1 of 2 positieve triggers dat aandeel wel eens kunnen omhoog doen schieten als een raket en inhaalbeweging laten maken.
https://www.stockwatch.nl/x-fab-is-een- ... aardig-is/
X-Fab is een aandeel met een stevig risicoprofiel, waardoor conservatieve taxaties en een ruime veiligheidsmarge vereist. Desalniettemin zien wij een opwaarts potentieel van 58%.
X-Fab is een aandeel met een stevig risicoprofiel, waardoor conservatieve taxaties en een ruime veiligheidsmarge vereist. Desalniettemin zien wij een opwaarts potentieel van 58%.
Sindsdien is het aandeel zowat verdubbeld, maar met enorme op- en neerwaartse schokken. Zoals gezegd, enkel voor wie een betonnen maag heeft.sintorama schreef: ↑14 maart 2020, 14:46 Ik was dit aandeel wat uit het oog verloren. Ik zag er in 2018 veel potentieel in, en nu nog steeds. Op korte termijn kan automotive wel wat klappen krijgen denk ik, maar op lange termijn moet dat m.i. toch een keer naar omhoog gaan.
X-fab maakt opeens duik in aanloop naar resultaten om 17h40