Examen Keytrade
TIP
Re: Examen Keytrade
Omdat het om conventionele afspraken gaat. 3 + 3 is ook niet 'iets meer dan vijf' en heeft ook maar één correcte uitkomst
ik heb een hoger diploma (master) en schrijf regelmatig dt-fouten (en andere fouten).
Ieder heeft zijn beperkingen. Ik ben goed in wetenschappen en minder in taal. Mensen die daarover tegen mij zagen zijn aan verkeerde adres. Ze worden vervolgens niet meer uitgenodigd / op de hoogte gesteld van bepaalde zaken ;-). Uiteraard kan ik er tegen dat er eens wordt mee gelachen ze ;-).
Ieder heeft zijn beperkingen. Ik ben goed in wetenschappen en minder in taal. Mensen die daarover tegen mij zagen zijn aan verkeerde adres. Ze worden vervolgens niet meer uitgenodigd / op de hoogte gesteld van bepaalde zaken ;-). Uiteraard kan ik er tegen dat er eens wordt mee gelachen ze ;-).
3+3 was 1000 jaar geleden ook 6. Schrijf nu eens volgens de afspraken van 1000 jaar geleden. Geen kat verstaat u nog ;-). Uiteraard probeer ik foutloos te schrijven. Maar mijn hersenen werken nu eenmaal anders.Omdat het om conventionele afspraken gaat. 3 + 3 is ook niet 'iets meer dan vijf' en heeft ook maar één correcte uitkomst
Het is een nogal dubbelzinnige test, de ene keer was ik geslaagd, de andere keer niet...