Regeringsvorming 2024
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Regeringsvorming 2024
En er waren ook nog andere positieve gevolgen op die topdag van de Franse kernenergie (26/7/2024), nl. op het vlak van CO2-uitstoot.
Dankzij de hoge mate van kernenergie als productiebron voor elektriciteit scoorde Frankrijk die dag donkergroen op de kaart van Europa inzake CO2-uitstoot. Merk ook de score en bruine kleur op van steenkoollanden zoals Duitsland en Polen
Dankzij de hoge mate van kernenergie als productiebron voor elektriciteit scoorde Frankrijk die dag donkergroen op de kaart van Europa inzake CO2-uitstoot. Merk ook de score en bruine kleur op van steenkoollanden zoals Duitsland en Polen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dan is Duitsland relatief gezien toch wel goed bezig ...
Ik zie er niets verkeerd in . Zelfs mr Medhi is in zijn vrije tijd dragqueen.
Ja, je zal er maar zitten als deelnemer om na 4 jaar intensief trainen je kunstje te mogen doen.EarthNvstr1 schreef: ↑28 juli 2024, 18:00Welja ... "excuses" ...
https://www.theguardian.com/sport/artic ... per-parody“Clearly there was never an intention to show disrespect to any religious group. [The opening ceremony] tried to celebrate community tolerance,” the Paris 2024 spokesperson Anne Descamps told a press conference. “We believe this ambition was achieved. If people have taken any offence we are really sorry.”
Het siert hen dat ze excuses aanbieden zonder toe te geven dat ze in de fout zijn gegaan.
Zo moet de zaak niet onnodig escaleren en opent men tevens een mogelijkheid tot debat.
Herinnerd iemand zich nog München 1972 met die moorden op de Israëlische deelnemers?
Leuk is dat als er Israëliërs mee doen.
Ik dacht dat de O.S. een sportevenement moest zijn. Geen reclamefolder voor het organiserende land of godsdienstig gebeuren..EarthNvstr1 schreef: ↑28 juli 2024, 18:39Inderdaad. Ook al hebben ze dat niet letterlijk er bij gezegd.
Hoezo "nogmaals" ? Soit.
Het katholicisme hoort tot de geschiedenis van Frankrijk en de hele ceremonie ging over de geschiedenis van Frankrijk.
Een andere religie zou daarin dus niet echt passen.
Maar dit gezegd zijnde, is het inderdaad wel jammer dat de islam (want daarop doel je waarschijnlijk) deze keer de dans ontspringt.
Edit: niet dat ik vind dat er iets beledigend was naar katholieken door die specifieke vertoning, integendeel, het zou eigenlijk perfect in hun verkondigde waarden moeten passen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ach kom ... als je als deelnemer niet weet dat "de sport" hier niet de hoofdzaak is, dan neem je beter gewoon er niet aan deel.
Ik was toen nog niet geboren, maar ik weet er wel van, ja.
Maar wat heeft dat te maken met de commotie rond het "last supper" onderdeel ?
Mogen Israëliërs niet meer meedoen omwille van verhoogd risico op incidenten ?
Een beetje zoals men beter de islam niet shockeert of zo ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat laatste is het natuurlijk niet. Maar puur dat eerste ook niet.
https://olympics.com/ioc/beyond-the-games
Olympism is a philosophy of life, exalting and combining in a balanced whole the qualities of body, will and mind. Blending sport with culture and education, Olympism seeks to create a way of life based on the joy found in effort, the educational value of good example and respect for universal fundamental ethical principles.
The goal of the Olympic Movement is to contribute to building a peaceful and better world by educating youth through sport practiced without discrimination of any kind and in the Olympic spirit, which requires mutual understanding with a spirit of friendship, solidarity and fair play.
Ik zeg alleen dat op deze manier er voor de sporters de lol wel af is. De O.S. organiseren is niet meer van deze tijd qua risico en kosten.EarthNvstr1 schreef: ↑28 juli 2024, 19:01Ach kom ... als je als deelnemer niet weet dat "de sport" hier niet de hoofdzaak is, dan neem je beter gewoon er niet aan deel.
Ik was toen nog niet geboren, maar ik weet er wel van, ja.
Maar wat heeft dat te maken met de commotie rond het "last supper" onderdeel ?
Mogen Israëliërs niet meer meedoen omwille van verhoogd risico op incidenten ?
Een beetje zoals men beter de islam niet shockeert of zo ?
En dan blijven er ook nog vele professionele topsporters weg omdat zij te veel inkomen missen in die periode. Dus het beeld van de grootste prestatie wordt ook nog deels te niet gedaan.
Die tijd is allang voorbij.EarthNvstr1 schreef: ↑28 juli 2024, 19:04Dat laatste is het natuurlijk niet. Maar puur dat eerste ook niet.
https://olympics.com/ioc/beyond-the-gamesOlympism is a philosophy of life, exalting and combining in a balanced whole the qualities of body, will and mind. Blending sport with culture and education, Olympism seeks to create a way of life based on the joy found in effort, the educational value of good example and respect for universal fundamental ethical principles.
The goal of the Olympic Movement is to contribute to building a peaceful and better world by educating youth through sport practiced without discrimination of any kind and in the Olympic spirit, which requires mutual understanding with a spirit of friendship, solidarity and fair play.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://olympics.com/ioc/beyond-the-games helemaal onderaan© 2024 International Olympic Committee. All Rights Reserved.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Aangezien ik nooit commerciele bagger tv kijk heb ik zijn optreden gemist.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
In vergelijking met Polen wel, ja
In vergelijking met landen met veel kernenergie, zoals Frankrijk en België, niet
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid