Regeringsvorming 2024
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Regeringsvorming 2024
Deze Olympische spelen zullen in de geschiedenisboeken komen als de slechtste ooit ! Een openingsceremonie waar velen van moesten kotsen en een organisatie die op niets trekt ...JOKER247 schreef: ↑29 juli 2024, 17:49Voor de sporters zijn deze O.S. één grote ramp.
Eerst laten ze de sporters 5 uur in de stromende regen staan omdat Frankrijk zo nodig veel reclame voor zichzelf moet maken middels allerlei onzin.
Dan moet een groot deel van de sporters 's avonds na 12 uur hun resp. accommodaties zien te bereiken in plaatsen als Marseille, Orleas, Saint-Etienne, Lille, Châteauroux, Nantes, Bordeaux, Lyon etc. terwijl de treinen niet functioneren.
Ook de training voor de triatlon kon gisteren niet doorgaan wegens vervuild water. Of de wedstrijd morgen wel door kan gaan is ook nog maar de vraag, vandaag waren de metingen ook nog steeds niet goed.
Dan gaan ze het uitstellen en als het dan nog niet goed is, dan is het plan om het onderdeel zwemmen weg te laten en het stuk hardlopen te vergroten. Op die manier wordt het een totaal andere discipline.
Ook het lange afstandszwemmen in de Seine is een ramp omdat er grote verschillen in stroomsnelheid zijn op verschillende plaatsen en de wedstrijd daar oneerlijk van wordt.
Het voorbeeld van de Triatlon die dan maar een Duatlon moet worden omdat de atleten niet in een open riool mogen zwemmen is daar een goed voorbeeld van.
Make Spaargids " Great Again ! "
-
- Newbie
- Contacteer:
Dat deze rode draad geen enkele "functie" had, kon men pas tegen het einde van de show zien. Daarvoor dacht zowat iedereen dat er een climax zou volgen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
We zullen zien.voorheenCP1234 schreef: ↑29 juli 2024, 19:01 Deze Olympische spelen zullen in de geschiedenisboeken komen als de slechtste ooit !
Ik denk eerder dat deze spelen over 100 jaar bekeken zullen worden als een historisch moment.
Hopelijk ben ik er dan nog om dat mee te maken.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Tja ... jammer dan dat jij er niet van genoten hebt.couchsurfer schreef: ↑29 juli 2024, 19:06 Dat deze rode draad geen enkele "functie" had, kon men pas tegen het einde van de show zien. Daarvoor dacht zowat iedereen dat er een climax zou volgen.
Volgende keer doe je dan maar iets anders waar je dan zelf naar een climax kan werken.
Behalve de atleten op de boten vond ik zowat alles interessant eigenlijk.
Vooral dat paard op de Seine vond ik fantastisch, maar langer moest het ook weer niet duren, was eigenlijk gewoon perfect zo.
-
- Newbie
- Contacteer:
Elke terugblik over om het even hoeveel jaar zal volgens mij in de eerste plaats over de gietende regen gaan.EarthNvstr1 schreef: ↑29 juli 2024, 19:07We zullen zien.voorheenCP1234 schreef: ↑29 juli 2024, 19:01 Deze Olympische spelen zullen in de geschiedenisboeken komen als de slechtste ooit !
Ik denk eerder dat deze spelen over 100 jaar bekeken zullen worden als een historisch moment.
Hopelijk ben ik er dan nog om dat mee te maken.
Och, ik heb er wel van genoten hoor. Het is niet zwart/wit maar grijs en dan nog eerder wit. Céline Dion op het einde was voor mij een kippenvelmoment. Daarin zat hem dan de climax, héEarthNvstr1 schreef: ↑29 juli 2024, 19:11
Tja ... jammer dan dat jij er niet van genoten hebt.
Volgende keer doe je dan maar iets anders waar je dan zelf naar een climax kan werken.
Behalve de atleten op de boten vond ik zowat alles interessant eigenlijk.
Vooral dat paard op de Seine vond ik fantastisch, maar langer moest het ook weer niet duren, was eigenlijk gewoon perfect zo.
Jammer dat Voorheen enz gedwongen werd om naar deze prachtige openingsceremonie te kijken door zijn man/vrouw. Ik hoop dat de sluitingsceremonie even goed wordt.
En het was ook leuk voor de mensen (en familie van de atleten die kaarten hadden gekocht voor de opening. Door alle afzettingen en knorrige beveiliging konden ze er nooit komen. Leuk hoor.
Gelukkig? Dat de volgende regering kiest voor nieuwe kerncentrales is wel degelijk een politieke keuze. Dat er kerncentrales is belgie staan is wel degelijk een politieke keuze uit het verleden. We hadden jaren geleden voluit moeten gaan voor hernieuwbare energie, toch zeker als je beslist om kerncentrales en kolencentrales te sluiten... hebben we niet gedaan, een politieke keuze (of gebrek daaraan). Dat we een slecht figuur slaan als het (bijv.) over het isoleren van woningen gaat in belgie, was/is dat een politieke keuze... alle politieke partijen hebben boter op het hoofd. Dat het nu allemaal snel (en soms inefficient) moet gaan is een gevolg van politieke keuzes (of gebrek daaraan) uit het verleden.VincentVega schreef: ↑29 juli 2024, 15:40Dat we kernenergie nog nodig hebben voor een tijdje is geen keuze maar een feit. Ook Groen heeft dit in de Vivaldiregering moeten erkennen …Spaarplan schreef: ↑29 juli 2024, 15:32
Dat we "kernenergie nodig hebben" is een politieke keuze.
De nieuwe regering kiest voor meer kernenergie.
Ikzelf ga voor meer zonne-energie, windenergie en opslag. Mijn keuze.
ps. Net 6 nieuwe zonnepanelen (2580Wp), installatiemateriaal en omvormer gekocht voor minder dan 1000 euro. Mijn keuze.
En gelukkig beslist de regering over ons energiebeleid en niet jij …
Geen getreur, het ziet ernaar uit dat de volgende regering de fouten uit het verleden nog eens gaat overdoen... en volop kiest voor de allerduurste stroom die er momenteel beschikbaar is: stroom uit kerncentrales.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Brembos, jijzelf en de meesten hier, hebben waarschijnlijk nooit zelf internationaal aan topsport gedaan.
Jullie zijn zeer tevreden als je een avondje T.V. voorgeschoteld krijgt met veel bombarie.
Jullie hebben geen idee hoe dit ten koste gaat van de atleten die hiervoor 4 jaar of langer keihard hebben gewerkt.
Atleten die daarvoor op de O.S. of W.K. eerlijke en optimale omstandigheden moeten hebben om tot een topprestatie te kunnen komen.
Realiseer je eens hoe door al die bombarie en voor hen slechte omstandigheden al die jaren werk voor die topprestatie gemakkelijk te niet wordt gedaan.
Ik heb de ceremonie opgenomen en geniet er nu nog dagelijks van.
Het wordt nog gekker bij de slechtste spelen ooit.
I.v.m. de slechte kwaliteit van het water van de Seine is de deelnemers van de triatlon en het open water zwemmen aangeraden tevoren met een antibiotica kuur te beginnen.
Voor de triatlon atleten heeft dat echter het nadeel dat het hun prestatie tijdens het hardlopen verminderd.
Sommige atleten zijn er al mee begonnen, anderen weigeren het.
Vive la France!
I.v.m. de slechte kwaliteit van het water van de Seine is de deelnemers van de triatlon en het open water zwemmen aangeraden tevoren met een antibiotica kuur te beginnen.
Voor de triatlon atleten heeft dat echter het nadeel dat het hun prestatie tijdens het hardlopen verminderd.
Vive la France!
-
- Full Member
- Contacteer:
Wel ideaal bij dopingcontrole, dan zal de antibiotica vervuild zijn met dopinprodukten. grapje e!!!JOKER247 schreef: ↑30 juli 2024, 09:23 Het wordt nog gekker bij de slechtste spelen ooit.
Vive la France!
Ach en als het water vervuilt blijft er ook de mogelijkheid dat ze rustig het zwemmen vervangen door 2x hardlopen. Een totaal andere discipline dan de triatlon. En dan hebben degenen die antibiotica hebben geslikt geen kans meer.
Het wordt ook steeds pas vlak voor de wedstrijd bekend gemaakt.
Het wordt ook steeds pas vlak voor de wedstrijd bekend gemaakt.
Vroeger, lang lang geleden, deden de olympische atleten hun sport naakt.
Van mij mag dat heringevoerd worden.
Van mij mag dat heringevoerd worden.