De Beurs vandaag part 2
TIP
Re: De Beurs vandaag part 2
Iets in het Engels vertalen via google translate gaat echt niet goed hoor.Vincent2018 schreef: ↑26 juli 2024, 16:41 "All HELL BREAKS LOOSE" (In the Next Few Months) says FED Insider, Danie... https://youtu.be/EMJpSo-AXDI?si=gNKfSCR23FexOyQ4
Je kunt je dan beter bij je landstaal houden.
Wereldwijde storing Azure, maar MSFT geeft geen krimp.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Er zouden al een paar lawsuits gestart zijn tegen MSFT omwille van de crowdstrike update. Het feit dat honderdduizenden bedrijven gisteren uren lang niet eens aan hun eigen business applicaties geraakten zal ook wel een aardige noot gekost hebben.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Tijdje geleden Dell opgepikt en na wat winst weer verkocht.
Nu lijken ze weer aantrekkelijk geprijsd lijkt me.
112,84 USD
-29,98 (-20,99%)afgelopen maand
Nu lijken ze weer aantrekkelijk geprijsd lijkt me.
112,84 USD
-29,98 (-20,99%)afgelopen maand
Zozo. Krijgen we dan toch de correctie waar we met z'n allen zo hard achter smeekten?
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Het is enkel de VS en de dollar die daalt vandaag
Maar als je index vooral VS en dollar is..tja...
Opvallend hoe hard letterlijk nobody else cares
Maar als je index vooral VS en dollar is..tja...
Opvallend hoe hard letterlijk nobody else cares
Enkel de VS? Welke beurspagina heb jij openstaan? Eurostoxx 50 vandaag -2,71%, Japanse Nikkei -5,73%, AEX -3,11%,…
-
- Hero Member
- Contacteer:
I care, op 2 dagen tijd is mijn vermogen met 6k gezakt
Ik zou nu wel willen bijkopen, maar heb onlangs vastgoed gekocht, dus heb voorlopig geen budget. Centen voor het vastgoed gelukkig recent wel uit de beurs gehaald en op termijnrekeningen geplaatst. Anders was het nu wel effe paniek.
Ach , geld maakt niet gelukkig. 6k meer of minder zal de zaak ook niet maken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik was van plan om mijn meubels eens te vernieuwen. Met 6k koop je al een en ander. Maar voorlopig zal ik nog wel wat langer met mijn oude meubels doen...
Met 6k kan je heel wat kopen. Maar alles is relatief. Er zullen portefeuilles zijn met grotere verliezen denk ik Plus, een paar weken/maanden geleden had je die 6k ook niet waarschijnlijkOrakel van Brakel schreef: ↑2 augustus 2024, 18:08 Ik was van plan om mijn meubels eens te vernieuwen. Met 6k koop je al een en ander. Maar voorlopig zal ik nog wel wat langer met mijn oude meubels doen...
IWDA -4% op 1 dag. Dat heb ik nog niet gezien denk ik. In 2020 misschien een keer.
Ik heb nog nooit nieuwe meubels gekocht. Ik vind altijd mijn gading in de kringloopwinkel.