KBC Basisrekening gratis !?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: KBC Basisrekening gratis !?
2 euro. Jij hebt misschien nog een extra service zoals een 2e bankkaart of zo? Daar betaal je ook nog eens extra voor...
Nee, ik heb maar 1 bankkaart en geen extra service.
Dan is dat idd vreemd... Gewoon opvragen, zal wel verklaring voor zijn..
Hier was het ook 2€.
Vandaag wel eindelijk alles kunnen opzeggen bij KBC. Dankzij de actie van Keytrade heb ik de staatsbon kunnen verhuizen voor een extra centje zodat ik alles kwijt was bij KBC.
Vandaag wel eindelijk alles kunnen opzeggen bij KBC. Dankzij de actie van Keytrade heb ik de staatsbon kunnen verhuizen voor een extra centje zodat ik alles kwijt was bij KBC.
2 euro ook... zucht.
1,25 euro, korting Cera vennoot.
Idem hier, 1,25€
Hier is 2,25 EUR afgegaan. Voorheen 1,00 EUR/maand voor de KBC Prepaid Mastercard. Ook Cera-vennoot.
Ik kan er mee leven, maar overweeg misschien toch om de Prepaidkaart te laten schrappen.
Ik kan er mee leven, maar overweeg misschien toch om de Prepaidkaart te laten schrappen.
Check dit eens:tom_d schreef: ↑5 augustus 2024, 16:58 Begin mei heb ik een bankoverstap aangevraagd van KBC naar Keytrade. Iedere paar weken telefoneerde ik naar Keytrade omdat het nog niet in orde was. Keytrade nam dan contact op met KBC die altijd een smoes hadden: "aanvraagformulier verloren" etc.
Vandaag is de bankoverstap nog altijd niet in orde & nu zie ik dat de KBC-bankrovers vorige maand 2,50 euro van mijn KBC zichtrekenig hebben gehaald, hoewel volgens hun site:
https://www.kbc.be/particulieren/nl/pro ... penen.html
het maar twee euro zou zijn. Is dit een nieuwe tariefverhoging?
https://www.kbc.be/particulieren/nl/spa ... yrveum0VMA
"Wat is een KBC-Rekeningverzekering?
De rekeningverzekering is een collectieve ongevallenverzekering die KBC Bank heeft afgesloten bij KBC Verzekeringen en waarbij je je kunt aansluiten voor de meeste zicht- en spaarrekeningen bij KBC. Voor 4,80 euro op jaarbasis per verzekerde rekening biedt die ongevallenverzekering een financiële vergoeding als je overlijdt of volledig invalide (67% of meer) wordt als gevolg van een verzekerd ongeval. De vergoeding wordt berekend op basis van de saldi op de verzekerde rekeningen. Je kiest zelf welke zicht- en spaarrekeningen je wilt verzekeren."
Hadden ze bij mij ongevraagd geactiveerd en ik betaalde maanden of misschien zelfs jaren die verzekering zonder dat ik ze nodig had.
Misschien 26 verrichtingen gedaan ?tom_d schreef: ↑5 augustus 2024, 16:58 Begin mei heb ik een bankoverstap aangevraagd van KBC naar Keytrade. Iedere paar weken telefoneerde ik naar Keytrade omdat het nog niet in orde was. Keytrade nam dan contact op met KBC die altijd een smoes hadden: "aanvraagformulier verloren" etc.
Vandaag is de bankoverstap nog altijd niet in orde & nu zie ik dat de KBC-bankrovers vorige maand 2,50 euro van mijn KBC zichtrekenig hebben gehaald, hoewel volgens hun site:
https://www.kbc.be/particulieren/nl/pro ... penen.html
het maar twee euro zou zijn. Is dit een nieuwe tariefverhoging?
Geld opnemen in euro bij andere geldautomaten in Europa 0,50 euro vanaf de 25ste verrichting
Bankoverstap : als het over spaarrekeningen gaat gaat het niks worden. Aan dat systeem doet Keytrade niet eens mee.
Zichtrekeningen ? Geen idee.
Keytrade kennende uit eigen ervaringen en uit die van gebruikers hier, ben ik er totaal niet zeker van dat de fout bij KBC zit.
Keytrade kennende uit eigen ervaringen en uit die van gebruikers hier, ben ik er totaal niet zeker van dat de fout bij KBC zit.
Keytrade is idd een ramp voor zoiets.haelewyn schreef: ↑6 augustus 2024, 09:55 Bankoverstap : als het over spaarrekeningen gaat gaat het niks worden. Aan dat systeem doet Keytrade niet eens mee.
Er is een andere en veel eenvoudiger manier. Doe je bankoverstap volledig zelf.
Alles wat je zelf doet, doe je beter.
2.5 euro ? Misschien speciaal tarief voor 'vertrekkende klant' ?
Alles wat je zelf doet, doe je beter.
2.5 euro ? Misschien speciaal tarief voor 'vertrekkende klant' ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
voor spaarrekeningen werkt het anders dan voor zichtrekeningen. Ik weet toen ik een spaarrekening wou overplaatsen dat ik een afspraak moest maken bij de bank. Voor de zichtrekening moest ik dat niet doen.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Hier nog een tevreden KBC-ex-klant. De bankoverstap werd naadloos geregeld door Argenta.