nieuwe federale regering
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
Ik erger me vooral aan politieke partijen die er prat op gaan dat hun politici slechts een minimaal loon krijgen … maar die daarbij “vergeten” te vertellen dat de rest van de parlementaire vergoeding (inclusief de uittredingsvergoedingen ) van hun parlementariërs - al dan niet onder dwang - in de partijkas terecht komt
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik erger me gewoon aan politici, het zal wel discrimineren zijn, maar voor mij is het een verkeerd ras.VincentVega schreef: ↑5 augustus 2024, 20:05
Ik erger me vooral aan politieke partijen die er prat op gaan dat hun politici slechts een minimaal loon krijgen … maar die daarbij “vergeten” te vertellen dat de rest van de parlementaire vergoeding (inclusief de uittredingsvergoedingen ) van hun parlementariërs - al dan niet onder dwang - in de partijkas terecht komt
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Twitter lag weer plat van te lachen met één van die specimens van de Partij Van De Afgunst. Hij post apetrots zijn loonfiche met daarop zijn exuberante loon:VincentVega schreef: ↑5 augustus 2024, 20:05
Maar vergeet te vermelden dat hij €700 (!) verplaatsingsvergoeding er nog bovenop aangevraagd heeft
Maar inderdaad, ergst van al: in plaats van de helft van dat royale loon terug aan de burger te bezorgen stort hij dat door naar de partijkas die ermee advertenties op Faecesbook, TikTok en tuttiquanti koopt waar ze de jonge naïeve kiezer proberen wijs te maken dat afgunst een schone deugd is
Wel kijk, ik ben van oordeel dat het land heel wat beter zou draaien moesten al die politieke mandaten onbezoldigd zijn. Wat voor sociopaat moet je eigenlijk zijn om op een dag te beslissen van te willen allerlei regeltjes op te leggen aan je medeburgers?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik erger me alleen aan Blok politici die onzin uitkramen.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Waartoe dient de forfaitaire onkostenvergoeding als je ook nog eens afzonderlijk je verplaatsingskosten mag indienen? Of is het de bedoeling om 2x langs de kassa te passeren?CarpeNoctem schreef: ↑5 augustus 2024, 22:12Twitter lag weer plat van te lachen met één van die specimens van de Partij Van De Afgunst. Hij post apetrots zijn loonfiche met daarop zijn exuberante loon:VincentVega schreef: ↑5 augustus 2024, 20:05
Maar vergeet te vermelden dat hij €700 (!) verplaatsingsvergoeding er nog bovenop aangevraagd heeft
Maar inderdaad, ergst van al: in plaats van de helft van dat royale loon terug aan de burger te bezorgen stort hij dat door naar de partijkas die ermee advertenties op Faecesbook, TikTok en tuttiquanti koopt waar ze de jonge naïeve kiezer proberen wijs te maken dat afgunst een schone deugd is
Wel tenenkrommend dat net een PVDA’er zich hieraan heeft bezondigd. En gewoon oliedom om zijn eigen geldzucht/fraude op de sociale media te gooien …
Klopt allemaal wel, maar hou er ineens rekening mee dat alle anderen ook op dezelfde manier langs de kassa passeren.
Misschien wou hij net DAT wel aantonen. Ik denk niet dat zijn boodschap was : Kijk , dit is wat ik MAAR verdien.
De onkostenvergoeding moet blijkbaar de verplaatsing niet dekken.. Dat kan ik me perfect inbeelden. Dat heb ik zelf ook nog gehad zo maar dan in VEEL kleineren bedragen
Misschien wou hij net DAT wel aantonen. Ik denk niet dat zijn boodschap was : Kijk , dit is wat ik MAAR verdien.
De onkostenvergoeding moet blijkbaar de verplaatsing niet dekken.. Dat kan ik me perfect inbeelden. Dat heb ik zelf ook nog gehad zo maar dan in VEEL kleineren bedragen
-
- Hero Member
- Contacteer:
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Zijn boodschap was: aanklagen wat federale parlementsleden verdienen en niet wat verdien ik maarhaelewyn schreef: ↑6 augustus 2024, 09:25 Klopt allemaal wel, maar hou er ineens rekening mee dat alle anderen ook op dezelfde manier langs de kassa passeren.
Maar hijzelf profiteert zelf ook maximaal van het systeem dat hij aanklaagt. Zelfs in die mate dat de forfaitaire onkostenvergoeding van bijna 2.600 Euro per maand blijkbaar niet volstaat om zijn kosten te dekken want hij meent een bijkomende vergoeding te moeten aanvragen. Die krijgt hij niet zomaar maar moet hij zelf aanvragen.
Eigenlijk komt het er op neer: hij is zelf geen haar beter dan zijn collega’s van andere partijen die hij aanklaagt
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En hopla:
Willy Claes (85) wordt bestuurder bij groenestroomproducent Aspiravi
Ik dacht dat we van fossielen af moesten?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Deze is reeds verbrand
Ik heb geen uitzondering gemaakt voor de sossen he.
Alle politiekers in dit land zijn profiteurs. Als ik dat zeg ga ik er heel weinig onterecht een stempel gegeven hebben.
Statistisch gezien is dat voor binnenkort.
Mensen op leeftijd fossielen noemen vind ik niet kunnen. Graag enig respect voor ouderen.