termijnrekening ING
TIP
Re: termijnrekening ING
niets gevonden voor die specifieke vragenJOKER247 schreef: ↑3 augustus 2024, 23:33Even op hun site kijken.bc148 schreef: ↑3 augustus 2024, 23:08 1.Bij een andere bank heb ik termijnrekeningen die eind augustus en begin september op verschillende data aflopen. Is het mogelijk om bij ING een promo termijnrekening te openen wanneer iedere van die termijnrekeningen afloopt of is de promo termijnrekening maar één keer geldig (In dit geval zou ik moeten wachten tot de laatste termijnrekening afloopt voordat ik alles naar ING overboek en de pomo-termijnrekening open)?
2.Hangt de promotionele rente af van het geïnvesteerde bedrag of is deze hetzelfde van 1.000 tot 499.999?
bc148 schreef: ↑3 augustus 2024, 23:08 1.Bij een andere bank heb ik termijnrekeningen die eind augustus en begin september op verschillende data aflopen. Is het mogelijk om bij ING een promo termijnrekening te openen wanneer iedere van die termijnrekeningen afloopt of is de promo termijnrekening maar één keer geldig (In dit geval zou ik moeten wachten tot de laatste termijnrekening afloopt voordat ik alles naar ING overboek en de pomo-termijnrekening open)?
2.Hangt de promotionele rente af van het geïnvesteerde bedrag of is deze hetzelfde van 1.000 tot 499.999?
Je kunt sowieso vrijblijvend in schrijven zonder je vast te leggen. Ook hoef je het bedrag dan nog niet te noemen.
Vlak voor de sluitingsdatum kun je het bedrag overmaken en krijg je dan die +0,1% voorn 6 mnd of +0,2% voor 1 jaar.
Tussen 20/08 en 30/08 hoor je de rente.
Het gaat om een bedrag aan vers geld tussen de 250 en 2.500.000 op je rek. bij ING storten.
Je kunt de termijnrekening openen tussen eind aug. en eind sept.
Of het interessant is met die 30% R.V. is een andere vraag. Ik denk het niet, een 0% obligatie is vast interessanter.
Succes.
+0,1% en +0,2%.
Wat een vette promo...
Wat een vette promo...
dank je wel- voor de infoJOKER247 schreef: ↑4 augustus 2024, 18:01bc148 schreef: ↑3 augustus 2024, 23:08 1.Bij een andere bank heb ik termijnrekeningen die eind augustus en begin september op verschillende data aflopen. Is het mogelijk om bij ING een promo termijnrekening te openen wanneer iedere van die termijnrekeningen afloopt of is de promo termijnrekening maar één keer geldig (In dit geval zou ik moeten wachten tot de laatste termijnrekening afloopt voordat ik alles naar ING overboek en de pomo-termijnrekening open)?
2.Hangt de promotionele rente af van het geïnvesteerde bedrag of is deze hetzelfde van 1.000 tot 499.999?Je kunt sowieso vrijblijvend in schrijven zonder je vast te leggen. Ook hoef je het bedrag dan nog niet te noemen.
Vlak voor de sluitingsdatum kun je het bedrag overmaken en krijg je dan die +0,1% voorn 6 mnd of +0,2% voor 1 jaar.
Tussen 20/08 en 30/08 hoor je de rente.
Het gaat om een bedrag aan vers geld tussen de 250 en 2.500.000 op je rek. bij ING storten.
Je kunt de termijnrekening openen tussen eind aug. en eind sept.
Of het interessant is met die 30% R.V. is een andere vraag. Ik denk het niet, een 0% obligatie is vast interessanter.
Succes.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ook nog niet lang zeker dat ING zijn rentes van de termijnrekeningen hier op spaargids staan, volgen er nog banken?
Nee, en dan?Gwendoline1 schreef: ↑5 augustus 2024, 22:38 Ook nog niet lang zeker dat ING zijn rentes van de termijnrekeningen hier op spaargids staan, volgen er nog banken?
-
- Full Member
- Contacteer:
Zou het gewoon niet slecht vinden mochten al de banken dit doen zoals met de spaarrekeningen.JOKER247 schreef: ↑5 augustus 2024, 23:28Nee, en dan?Gwendoline1 schreef: ↑5 augustus 2024, 22:38 Ook nog niet lang zeker dat ING zijn rentes van de termijnrekeningen hier op spaargids staan, volgen er nog banken?
Ik vraag me af als je (nog) geen klant bent van ING, en je enkel wilt ingaan op het komende aanbod van de termijnrekening: hoe verloopt dat dan praktisch, ben je meteen verplicht om ook een ING zichtrekening te openen om daar de rente binnen een jaar te laten op komen of kan dat toch op een externe (zicht)rekening?
Want een ING zichtrekening openen, dat staat toch gelijk aan een of ander 'pakket' met maandelijkse kosten?
Want een ING zichtrekening openen, dat staat toch gelijk aan een of ander 'pakket' met maandelijkse kosten?
Nee, je kunt gewoon een gratis invest rekening openen daarvoor.yezzer schreef: ↑6 augustus 2024, 08:59 Ik vraag me af als je (nog) geen klant bent van ING, en je enkel wilt ingaan op het komende aanbod van de termijnrekening: hoe verloopt dat dan praktisch, ben je meteen verplicht om ook een ING zichtrekening te openen om daar de rente binnen een jaar te laten op komen of kan dat toch op een externe (zicht)rekening?
Bedankt voor deze tip beste Joker247JOKER247 schreef: ↑6 augustus 2024, 09:23Nee, je kunt gewoon een gratis invest rekening openen daarvoor.yezzer schreef: ↑6 augustus 2024, 08:59 Ik vraag me af als je (nog) geen klant bent van ING, en je enkel wilt ingaan op het komende aanbod van de termijnrekening: hoe verloopt dat dan praktisch, ben je meteen verplicht om ook een ING zichtrekening te openen om daar de rente binnen een jaar te laten op komen of kan dat toch op een externe (zicht)rekening?
-
- Full Member
- Contacteer:
Ja.Gwendoline1 schreef: ↑6 augustus 2024, 12:42Kan je van deze rekening ook overschrijven naar 1 andere bank?
-
- Full Member
- Contacteer:
Bedankt.JOKER247 schreef: ↑6 augustus 2024, 12:59Ja.Gwendoline1 schreef: ↑6 augustus 2024, 12:42
Kan je van deze rekening ook overschrijven naar 1 andere bank?