[Voorbeeld portefeuille 22-30] Overzicht
TIP
Re: [Voorbeeld portefeuille 22-30] Overzicht
Eind deze maand zijn we 2,5 jaar bezig ( 30 maanden ).
Ik denk dat het leuk zou zijn om op dat moment terug een stand te kunnen maken van alle portefeuilles*
*de portefeuilles die nog mee doen;
Er zijn spijtig genoeg een aantal leden die un deelname gestopt zijn.
Het is niet steeds duidelijk waarom: Is dit, zoals dikwijls ook in het echte leven, misschien omdat hun strategie te moeilijk was/geen goede resultaten gaf/...
Ik denk dat het leuk zou zijn om op dat moment terug een stand te kunnen maken van alle portefeuilles*
*de portefeuilles die nog mee doen;
Er zijn spijtig genoeg een aantal leden die un deelname gestopt zijn.
Het is niet steeds duidelijk waarom: Is dit, zoals dikwijls ook in het echte leven, misschien omdat hun strategie te moeilijk was/geen goede resultaten gaf/...
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Mijn crypto-portefeuille is nog steeds in de running!
Portfolio Performance bestand beschikbaar voor wie het eens wil nakijken.
Portfolio Performance bestand beschikbaar voor wie het eens wil nakijken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Curvo eeft zijn data opeladen tot en met mei: link
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Overzicht van de volledige oefening na 30 maanden; op 30 juni.
De crypto portefeuille staat nog steeds op kop!
Spijtig genoeg zijn een reeks van de deelnemers gestopt met hun portefeuille.
Soms duidelijk omdat de strategie (nog?) niet succesvol was.
(nota: ik kan dit bericht aanpassen indien jullie alsnog jullie stand publiceren).
Code: Selecteer alles
Date Lump Dip5% Corr10% Bear20% Cras30% DCA 10k Crypto MPDyn+ MPDyn SeaSalt MCW ETF bankf Aristos US SV 6040 8020
30/06/24 159335 162038 167386 130000 130000 165006 170277 134657 132304 148272 143938 148468
Spijtig genoeg zijn een reeks van de deelnemers gestopt met hun portefeuille.
Soms duidelijk omdat de strategie (nog?) niet succesvol was.
(nota: ik kan dit bericht aanpassen indien jullie alsnog jullie stand publiceren).
Laatst gewijzigd door B7H4long op 7 augustus 2024, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Een paar grafieken.
Het lijkt dat de relatieve posities niet veel veranderden de laatste maanden.
Het lijkt dat de relatieve posities niet veel veranderden de laatste maanden.
De update van MCW ETF en beide MP Dynamics komt eraan op 15/8.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: IWDA (50%) - JPGL (15%) - ZPRV (18%) - ZPRX (7%) - 5MVL (10%)
Port 2: IWDA (50%) - JPGL (15%) - ZPRV (18%) - ZPRX (7%) - 5MVL (10%)