Holdings
TIP
Re: Holdings
1) Die grafieken lijken me om verschillende redenen totaal nutteloos ... (de eerste om meer redenen dan de tweede)
2) Iets over een pot en een ketel ...
3) Here we go again ...
2) Iets over een pot en een ketel ...
3) Here we go again ...
En hier de grafiek sinds de start van het fonds.B7H4long schreef: ↑7 augustus 2024, 15:11lollaeka schreef: ↑7 augustus 2024, 15:01 https://www.google.com/finance/quote/IW ... window=MAX
In brol als IWDA handel ik niet dat is voor mensen die niets van de beurs kennen.
Wel grafieken leren maken voordat je beslissingen neemt.
Iets recentere info:
https://www.google.com/finance/quote/IW ... &window=5Y
gemaakt met een site die wel verfijnde grafieken toelaat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Inderdaad! IWDA is er voor mensen die de bescheidenheid hebben om de grenzen van hun eigen competenties te (er)kennen. Niks voor jou
Laatst gewijzigd door sintorama op 7 augustus 2024, 15:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat die mensen altijd in het draadje holdings komen zoeken met hunne IWDA want ze weten het zoveel beter is mij een raadsel. Niks beter te doen mannen?
Ik zie daar een piek bij Sofina in het jaar eind 2021?. IWDA staat nog niet eens op de kaart dan!
Tientallen keren is al aangetoond dat familiale holdings veel beter presteren dan de wereldindex.
Paar weken geleden nog maar eens aangetoond maar dan blijft het oorverdovend stil.
Ik zie daar een piek bij Sofina in het jaar eind 2021?. IWDA staat nog niet eens op de kaart dan!
Tientallen keren is al aangetoond dat familiale holdings veel beter presteren dan de wereldindex.