ETF'S
TIP
Re: ETF'S
Krijg dit bericht bij elke ETF bij Bolero momenteel.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Ik denk dat Bolero een beetje vastloopt bij volatiele handel. Ik heb nu 2 trackers waar annulatie staat aangevraagd. En 1 ETF die in het orderboek staat om te kopen maar ik kan hem niet meer annuleren of aanpassen.

Zelfde probleem hier.
Heb ook IEMI en CSPX even geprobeerd en daar ook zelfde melding.
Heb ook IEMI en CSPX even geprobeerd en daar ook zelfde melding.
Ik begin dat stilletjes aan wel wat beu te geraken wanneer er eens wat meer volatiliteit betreft. Ik kan zelfs geen kooporders meer zetten nu.
Dan beleg je al in IWDA omdat dat zo een liquide etf is. 

Misschien moet ik bellen naar Bolero en vragen of ze een limietorder willen zetten voor mij. Als ze vragen op welke koers, dan zal ik zeggen, 88 euro graag. Het bedrag van een halfuurtje geleden toen er steeds een foutieve melding op kwam.

Je kan telefonisch je order doorgeven, wel even wachten voor je iemand aan de lijn hebt, ongeveer 10 minuten. Slechte punten voor Bolero vandaag
Probleem is dat het wel vaker is tijdens volatiele periodes. Ze hebben er niet veel uit geleerd blijkbaar (of er valt niets uit te leren). Nu, los van het antwoord is het iets dat niet zou mogen gebeuren vind ik. Tenzij het ergens in het Algemene Voorwaarde beschreven staat en ze geen fout treffen. Ze worden ook best goed betaald om een order uit te voeren (t.o.v. andere brokers).
Na enkele keren proberen, app herstarten wanneer het mislukte, is het gelukt om aan te kopen 

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Je gaat ze mogelijks nog dankbaar zijn ...

Wat is het best voor een etf, geoptimaliseerde sampling of volledige replicatie ?
In de praktijk zal je weinig ETFS vinden die 'volledige replicatie` garanderen omdat dit soms bijna onmogelijk is.
Hoe goed een ETF zijn index volgt kan je te weten komen door de tracking error te analyseren.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.