Vaganzza wordt moderator op het forum
- voorheenCP1234
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
Daar ik nog nooit een ban had gekregen, zoveel jaar geleden heeft de toenmalige webmaster mijn profiel gewoon afgesloten nadat ik hem niet zo vriendelijk had laten weten waar hij zijn uitnodiging voor een etentje kon steken en ik vroeg het me dus af hoe het juist in zijn werk ging.
Ik heb ook pas achteraf, na de ban, gezien dat er bij onze "super"mod een e-mail in zijn onderschrift staat want ik had wel eens gezocht hoe je contact kon opnemen maar niets gevonden.
Dat het forum geen democratie is, mee eens, maar als je een "straf" krijgt is het maar normaal dat je meekrijgt waarom.
Ik vind het tevens niet normaal dat als je de moeite neemt om via die mail te reageren en te weerleggen de bans worden ingetrokken want dat wilt veel zeggen over hoe eerlijk de ban in de eerste plaats al was ...
Ik blijf erbij dat dit forum een goede, of een goed team moderator('s) nodig heeft.
Ik heb ook pas achteraf, na de ban, gezien dat er bij onze "super"mod een e-mail in zijn onderschrift staat want ik had wel eens gezocht hoe je contact kon opnemen maar niets gevonden.
Dat het forum geen democratie is, mee eens, maar als je een "straf" krijgt is het maar normaal dat je meekrijgt waarom.
Ik vind het tevens niet normaal dat als je de moeite neemt om via die mail te reageren en te weerleggen de bans worden ingetrokken want dat wilt veel zeggen over hoe eerlijk de ban in de eerste plaats al was ...
Ik blijf erbij dat dit forum een goede, of een goed team moderator('s) nodig heeft.
Make Spaargids " Great Again ! "
Dat bezie je helemaal verkeerd. De bedoeling van een ban, en zeker een tijdelijke ban, is om de persoon eens te laten denken over hoe dat komt. Meestal komen ze dan per mail inderdaad af, zien ze het in en passen zich dan ook aan. DAT is de bedoeling, niet het uitsluiten op zich. Ik ga helemaal niet mee in een “plezier” van sommigen hier om bans uit te delen of dat het per se definitief moet zijn.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
- voorheenCP1234
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Daar je weeral met "bans" hebt gesmeten zou het misschien eens nuttig zijn moest je een afzonderlijk topic maken met telkens de reden ( moet niet te uitgebreid zijn ) waarom iemand een ban krijgt.
Ik blijf erbij dat dit forum goede en vooral eerlijke moderatie nodig heeft en dat het hier al zeer lange tijd aan ontbreekt ...
Ik blijf erbij dat dit forum goede en vooral eerlijke moderatie nodig heeft en dat het hier al zeer lange tijd aan ontbreekt ...
"Educatieve maatregelen". Wat men met kinderen wenst te vermijden, probeert men volwassenen voor te schrijven. Niet?Vaganzza schreef: ↑16 april 2024, 22:16 Dat bezie je helemaal verkeerd. De bedoeling van een ban, en zeker een tijdelijke ban, is om de persoon eens te laten denken over hoe dat komt. Meestal komen ze dan per mail inderdaad af, zien ze het in en passen zich dan ook aan. DAT is de bedoeling, niet het uitsluiten op zich. Ik ga helemaal niet mee in een “plezier” van sommigen hier om bans uit te delen of dat het per se definitief moet zijn.
Ondertussen heeft iedereen al meerdere reserve nicks dus een ban heeft geen enkele zin. Ze doen gewoon direct verder met hun alter ego.voorheenCP1234 schreef: ↑3 mei 2024, 19:58 Daar je weeral met "bans" hebt gesmeten zou het misschien eens nuttig zijn moest je een afzonderlijk topic maken met telkens de reden ( moet niet te uitgebreid zijn ) waarom iemand een ban krijgt.
Blijkbaar heb ik iets gemist, waar is het nu weer 'fout' gelopen ?voorheenCP1234 schreef: ↑3 mei 2024, 19:58 Daar je weeral met "bans" hebt gesmeten zou het misschien eens nuttig zijn moest je een afzonderlijk topic maken met telkens de reden ( moet niet te uitgebreid zijn ) waarom iemand een ban krijgt.
Ik kan hier wel inkomen in de stelling die de moderator inneemt, echter verliest het wel wat geloofwaardigheid.Sammy2 schreef: ↑3 mei 2024, 20:11"Educatieve maatregelen". Wat men met kinderen wenst te vermijden, probeert men volwassenen voor te schrijven. Niet?Vaganzza schreef: ↑16 april 2024, 22:16 Dat bezie je helemaal verkeerd. De bedoeling van een ban, en zeker een tijdelijke ban, is om de persoon eens te laten denken over hoe dat komt. Meestal komen ze dan per mail inderdaad af, zien ze het in en passen zich dan ook aan. DAT is de bedoeling, niet het uitsluiten op zich. Ik ga helemaal niet mee in een “plezier” van sommigen hier om bans uit te delen of dat het per se definitief moet zijn.
M-Peeters heeft hier lange tijd ongestoord zijn ding kunnen doen zonder dat er werd ingegrepen.
- voorheenCP1234
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
In Rusland loop je rustig langs een raam en val je er ineens door en hier pen je je gedachten en word je ineens geband; zo zonder meer ...
Ik was hier pas vanavond aanwezig op het forum en zie dat er 2 leden een ban hebben zonder dat ik iets speciaal heb gezien, kan zijn dat ik er over heb gekeken ?
Of Vega en Peeters dezelde persoon zijn in het echte leven doet er niet echt toe zolang men maar 1 nick gebruikt op hetzelfde moment, anders scheelt er iets met je als je nicks moet maken om je gelijk te krijgen ...
En ik kan moeilijk geloven, al weet je met al dat getrol hier nooit, dat Destereir en Vega dezelfde waren, hun politieke mening was nogal verschillend.
Als men dan toch mensen wil laten "bezinnen" door ze een ban te krijgen is het op zijn minst belangrijk dat men weet waarom men deze heeft en is het voor andere ook nuttig om te weten wat er juist niet lan en wat wel ! Een "ban-topic" zou een goed begin zijn.
Ik was hier pas vanavond aanwezig op het forum en zie dat er 2 leden een ban hebben zonder dat ik iets speciaal heb gezien, kan zijn dat ik er over heb gekeken ?
Of Vega en Peeters dezelde persoon zijn in het echte leven doet er niet echt toe zolang men maar 1 nick gebruikt op hetzelfde moment, anders scheelt er iets met je als je nicks moet maken om je gelijk te krijgen ...
En ik kan moeilijk geloven, al weet je met al dat getrol hier nooit, dat Destereir en Vega dezelfde waren, hun politieke mening was nogal verschillend.
Als men dan toch mensen wil laten "bezinnen" door ze een ban te krijgen is het op zijn minst belangrijk dat men weet waarom men deze heeft en is het voor andere ook nuttig om te weten wat er juist niet lan en wat wel ! Een "ban-topic" zou een goed begin zijn.
Is het niet misgelopen in het verkiezingstopic?
En idd, ondertussen blijven ze onder een andere nick gewoon verder posten. Als je uit een raam valt, dan sta je minder snel op ...
Het is vrijdag dus: tournee in de kroeg. Geef maar een ruk aan die bel boven de toog!
En idd, ondertussen blijven ze onder een andere nick gewoon verder posten. Als je uit een raam valt, dan sta je minder snel op ...
Het is vrijdag dus: tournee in de kroeg. Geef maar een ruk aan die bel boven de toog!
Jaja, het leven is hard he.
Zoals in de bijbel : voorwaar ik zeg u, nog voor de haan 2 keer kraait...

Het forum zit vol met meerdere leden met meerdere nicks die anderen met verontwaardiging verwijten meerdere nicks te hebben.
Vaganza heeft zijn werk gedaan. Let it be.
Een vraagje. Leeft de moderator nog? Telkens ik een bericht wil typen en dit post moet dat goedgekeurd worden. Geen idee waarom. Mijn laatste goedgekeurde bericht dateert van 4 augustus. Misschien is de moderator dus overleden. Indien zo, innige deelneming aan al wie hem/haar liefhad.
Ik leef nog! De vakantie hakt af en toe in de tijd om het nodige te doen. Ben volop bezig met in te halen 

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Aha. Merci.
Zou het niet interessant zijn om meerdere moderators te hebben op het forum? In gevallen van een welverdiend verlof is er dan eveneens back-up.