Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Vandaag heeft Harris haar running mate bekend gemaakt.
Eventjes peilen wat de Spaargidsers zouden doen. In de veronderstelling natuurlijk dat wij als Spaargidsers zouden stemgerechtigd zijn in de VS.
Eventjes peilen wat de Spaargidsers zouden doen. In de veronderstelling natuurlijk dat wij als Spaargidsers zouden stemgerechtigd zijn in de VS.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Nu Vaganzza terug is kunnen we hier wat redetwisten over de komende presidentsverkiezingen in de VS
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De democraten en republikeinen zijn in hetzelfde bedje ziek.
Trump zegt dat hij de illegalen gaat terugsturen/tegenhouden... ik geloof er niets van, anders zou ik wel voor hem stemmen als amerikaan (ook al zou zijn politiek verder niet financieel in mijn belang zijn). De elite heeft er belang bij dat de grenzen open blijven staan (verdeel en heers, ook in europa).
Korte analyse: https://www.youtube.com/watch?v=nPetM_vJ1GM
Trump zegt dat hij de illegalen gaat terugsturen/tegenhouden... ik geloof er niets van, anders zou ik wel voor hem stemmen als amerikaan (ook al zou zijn politiek verder niet financieel in mijn belang zijn). De elite heeft er belang bij dat de grenzen open blijven staan (verdeel en heers, ook in europa).
Korte analyse: https://www.youtube.com/watch?v=nPetM_vJ1GM
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Kan ik ook blanco stemmen
-
- Newbie
- Contacteer:
Gene zever: Donald Duck is in de VS een stemmenkanon. Een aantal mensen schrijven dit op hun stembrief om aan te tonen wat voor farce de verkiezing er in hun ogen zijn.
Moet ik dan 8 keer naar de VS reizen of kan ik ook stemmen op het consulaat? Is toch beter voor het klimaat, niet? Al dat heen en weer vliegenieren.
... en opladen terwijl hij vliegt? Dat is "echt stcherk, man".
Met een tweemotorige Dacia op Duracell batterijtjes moet dat toch echt kunnen. Misschien onderweg af en toe de batterijtjes eens vervangen, alhoewel ze zeggen dat ze erg lang mee gaan.
Wel bij aankomst de oude batterijtjes in de daartoe bestemde bak op het vliegveld deponeren!
Trump had weer een straf verhaal.
>>>>Trump beweert dat hij dood in ogen keek bij helikoptercrash https://www.hln.be/video/productie/trum ... aar-641057
De reincarnatie van JP Van Rossem met extra saus !
>>>>Trump beweert dat hij dood in ogen keek bij helikoptercrash https://www.hln.be/video/productie/trum ... aar-641057
De reincarnatie van JP Van Rossem met extra saus !
Helikopterverhaal Trump dreigt uit te lopen op juridisch conflict https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/08/18 ... aal-trump/
Het vervolg... iedereen gaat iedereen aanklagen voor een rechtbank. Zogezegd.
Toch nogal eens een kandidaat president he, gekke Trump.
Het vervolg... iedereen gaat iedereen aanklagen voor een rechtbank. Zogezegd.
Toch nogal eens een kandidaat president he, gekke Trump.
Moeilijke keuze...
Het is beetje alsof je moet kiezen tussen Van Grieken en Hedebouw
Ik denk dat ze beide niet zo goed zijn voor Amerika
Als Trump hetzelfde doet als vorige termijn, is Trump een no-brainer ( zowel als keuze als als persoon )
Het is beetje alsof je moet kiezen tussen Van Grieken en Hedebouw
Ik denk dat ze beide niet zo goed zijn voor Amerika
Als Trump hetzelfde doet als vorige termijn, is Trump een no-brainer ( zowel als keuze als als persoon )
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Das zijn pas makkelijke keuzes, Van Grieken en Trump natuurlijk
Trump zijn uitspraken zijn erg, maar nog geen 100ste van het afschuwelijke beleid dat de tandem Biden/ Harris heeft uitgevreten ...
Personen die vrienden hebben in Amerika zullen dat beamen.
Make Spaargids " Great Again ! "
Mijn Amerikaanse pennevriend beweert het tegendeel en is erg pro Harris.