Rijden met EV vs ICE
Re: Rijden met EV vs ICE
Hier 3x Ice, 1x EV en 2 elektrische fietsen, maar dat is off-topic.
Dit jaar zijn er in ons kempisch dorp 12 nieuwe publieke/ semi publieke laadpalen bijgekomen. Nog steeds geen enkele waar je met Bancontact kan laden. Als je niet steeds dezelfde laadpaal gebruikt is dat toch een gedoe met al die laadkaarten.
Dit jaar zijn er in ons kempisch dorp 12 nieuwe publieke/ semi publieke laadpalen bijgekomen. Nog steeds geen enkele waar je met Bancontact kan laden. Als je niet steeds dezelfde laadpaal gebruikt is dat toch een gedoe met al die laadkaarten.
Dat is inderdaad een gedoe. Ik heb een gratis Shell recharge kaart waarmee je bij de meeste openbare palen kan laden maar nog maar 1 keer gebruikt. Het stopcontact in mijn garage is meer dan de helft goedkoper.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Typisch de hypocrisie van wereldvreemde mensen, er zelf geen hebben of er eentje willen maar er wel de grootste voorstander van zijn terwijl de mensen die wel met een auto rijden en die deze nodig hebben ze niet willen ...
Doet me denken aan al die klimaatactivisten die heel de wereld rondvliegen om tegen vervuiling te gaan betogen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
-
- Newbie
- Contacteer:
Er zitten hier een aantal “die hards” op het forum.
Misschien moet formateur De Wever de energietransitie een extra stimulans geven: verhoog alle taksen en accijnzen op fossiele brandstoffen en gebruik de helft van de meeropbrengst voor de staatskas en de andere helft om milieuvriendelijke investeringen nog meer te ondersteunen. Het milieu en de milieubewuste burgers zullen u dankbaar zijn.
Misschien moet formateur De Wever de energietransitie een extra stimulans geven: verhoog alle taksen en accijnzen op fossiele brandstoffen en gebruik de helft van de meeropbrengst voor de staatskas en de andere helft om milieuvriendelijke investeringen nog meer te ondersteunen. Het milieu en de milieubewuste burgers zullen u dankbaar zijn.
-
- Newbie
- Contacteer:
Verbied ook alle houtkachels. Laat in de winter een warmtescan van wijken of straten maken om te achterhalen wie toch nog stookt en geef deze overtreders een fikse boete. De helft voor de staatskas en de helft voor andere milieuvriendelijke maatregelen.
Een statiegeld op pet flessen en blikjes zou het milieu nog meer helpen. De beelden gezien van de stranden na het vertrek van de vuilaards?
+1voorheenCP1234 schreef: ↑14 augustus 2024, 19:31Typisch de hypocrisie van wereldvreemde mensen, er zelf geen hebben of er eentje willen maar er wel de grootste voorstander van zijn terwijl de mensen die wel met een auto rijden en die deze nodig hebben ze niet willen ...
Doet me denken aan al die klimaatactivisten die heel de wereld rondvliegen om tegen vervuiling te gaan betogen ...
He's back, bitches ??Huisjetuintjefietsje schreef: ↑14 augustus 2024, 20:14 Er zitten hier een aantal “die hards” op het forum.
Ik heb hier zeker al 4 keer neergeschreven waarom ik geen auto meer heb, moet ik dat echt voor de zoveelste keer herhalen misschien? Dat jij niet begaan bent met de gezondheid van je medemens noch met het klimaat is wel duidelijk. Wat mij betreft mag jij eeuwig met een stinker blijven rondrijden, enkel als je extra veel belastingen ophoest ( ) natuurlijk...voorheenCP1234 schreef: ↑14 augustus 2024, 19:31Typisch de hypocrisie van wereldvreemde mensen, er zelf geen hebben of er eentje willen maar er wel de grootste voorstander van zijn terwijl de mensen die wel met een auto rijden en die deze nodig hebben ze niet willen ...
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Beste, U bent echt een hypocriet ... De ontginning in landen als China van oa. het lithium is alleen al een milieuramp ! Het extra rubber-stof dat in de lucht komt door het extra gewicht van de wagen is uiterst schadelijk voor de longen en dan zwijgen we nog hoe de stroom wordt gemaakt; met bruinkoolcentrales in Duitsland of kernenergie ( waar U zo tegen bent ) in Frankrijk ...Spaarplan schreef: ↑14 augustus 2024, 21:57Ik heb hier zeker al 4 keer neergeschreven waarom ik geen auto meer heb, moet ik dat echt voor de zoveelste keer herhalen misschien? Dat jij niet begaan bent met de gezondheid van je medemens noch met het klimaat is wel duidelijk. Wat mij betreft mag jij eeuwig met een stinker blijven rondrijden, enkel als je extra veel belastingen ophoest ( ) natuurlijk...voorheenCP1234 schreef: ↑14 augustus 2024, 19:31
Typisch de hypocrisie van wereldvreemde mensen, er zelf geen hebben of er eentje willen maar er wel de grootste voorstander van zijn terwijl de mensen die wel met een auto rijden en die deze nodig hebben ze niet willen ...
Ik ben een hele groene jongen, als U mij zou kennen zou U dat beamen maar ik kijk naar het hele plaatje en niet enkel naar één deeltje ervan; wat in jullie geval de uitstoot is !
Make Spaargids " Great Again ! "
Het extra stof dat in de lucht komt door mijn lichtgewicht Dacia Spring electro valt wel mee hoor en wordt gecompenseerd door minder remblokkenstof.
Of we zitten met een nieuwe trol ...mver schreef: ↑14 augustus 2024, 20:45He's back, bitches ??Huisjetuintjefietsje schreef: ↑14 augustus 2024, 20:14 Er zitten hier een aantal “die hards” op het forum.
Time will tell pukkie . Never a dull moment here .
Jammer dat iedereen die hier een mening heeft die afwijkt van de (uiterst) rechtse lijn hier meteen de spotnaam trol , wat dat ook moge betekenen , aangemeten krijgt.
Graag terug on topic!
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!