Vaganzza wordt moderator op het forum
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
Geen idee? Het is een vraag voor de moderator. Misschien ziet hij/zij het wel wat anders. Ik ben wel eens benieuwd hoeveel mensen een (tijdelijke) ban krijgen op een gemiddeld jaar.
Het is erger dan een kleuterklasje.
Sommigen hier hebben er geen moeite mee om hun frustraties te uiten.
Anderen, om hun racistische uitspraken volle gang te geven....
Dus ja, een moderator is hier nodig en liefs met een sterkere aanpak.
Zich schuilen achter een nickname om ongepaste opmerkingen te uiten, moet aangepakt worden ....
In afwachting van de goedkeuring van mijn aanwezigheid hier door de moderator kon ik wat meelezen en inderdaad, een soap zoals thuis of familie is er niets tegen.
Ik denk dat hetgeen u voorstelt alleen maar mogelijk is met een soort registratie via itsme zodat duidelijk is wie wat post en er een echte identiteit zichtbaar kan worden voor de moderator. Ik denk wel dat er in voorkomend geval nog maar weinig leden op dit forum zullen overblijven.
Nu kun je je gewoon registreren met een tijdelijk e-mail adres dat na 24h automatisch verdwijnt. Als je je dan ook nog eens verstopt achter een buitenlandse VPN provider vinden ze u nooit terug. Of je gaat gewoon in de Mc Donalds gaan zitten om te posten of via gelijk welk open WiFi netwerk. Met het huidig systeem van registreren en aanmelden zijn er mogelijkheden genoeg om je te verstoppen en ongehinderd de nodige bagger te posten.
Ik denk dat hetgeen u voorstelt alleen maar mogelijk is met een soort registratie via itsme zodat duidelijk is wie wat post en er een echte identiteit zichtbaar kan worden voor de moderator. Ik denk wel dat er in voorkomend geval nog maar weinig leden op dit forum zullen overblijven.
Nu kun je je gewoon registreren met een tijdelijk e-mail adres dat na 24h automatisch verdwijnt. Als je je dan ook nog eens verstopt achter een buitenlandse VPN provider vinden ze u nooit terug. Of je gaat gewoon in de Mc Donalds gaan zitten om te posten of via gelijk welk open WiFi netwerk. Met het huidig systeem van registreren en aanmelden zijn er mogelijkheden genoeg om je te verstoppen en ongehinderd de nodige bagger te posten.
Als de identiteit uitsluitend zichtbaar is voor de moderator is dit al een grote vooruitgang.
Veel worden hier verbannen maar komen dan terug met een andere nickname en/of mail adres.
En deze die zich absoluut willen verstoppen zijn juist deze die geen respect tonen en moeten verbannen worden door hun uitspraken ....
De moderator's weten zeker dat ze ook verantwoordelijk kunnen worden gehouden van wat er hier wordt gezegd ....
Veel worden hier verbannen maar komen dan terug met een andere nickname en/of mail adres.
En deze die zich absoluut willen verstoppen zijn juist deze die geen respect tonen en moeten verbannen worden door hun uitspraken ....
De moderator's weten zeker dat ze ook verantwoordelijk kunnen worden gehouden van wat er hier wordt gezegd ....
Het was wat onverwacht (voor mezelf) dat ik zo weinig online kon zijn de afgelopen week. Als ik aangeef dat het niet zal lukken, dan gaan de beheerders meer hier kijken als moderator.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Je begint zowaar Platin zijn schrijfstijl over te nemen. Onleesbaar en niet te doorgronden, Vaganzza ! 

Definieer "ongepaste opmerkingen". Bedoel je "niet-mainstream" of "niet-conforme meningen? Wat bedoel je met "aanpakken"? Aanpakken, zoals in Iran de Zedenpolitie het doet met "contrairen"? Zeg maar eens.Ayhrual schreef: ↑14 augustus 2024, 13:08Het is erger dan een kleuterklasje.
Zich schuilen achter een nickname om ongepaste opmerkingen te uiten, moet aangepakt worden ....
Dat is wel een beetje hard Pukkie

Ik snap hem perfect, wat ik echt niet van Platin/Madame/ Burgundy... kan zeggen.
Er zijn er hier ook die meestal niet onbeleefd zijn en toch 100 % trollen zijn. Niet reageren op argumenten. Doen of ze doof zijn of het niet begrepen hebben. Of het systematisch "verkeerd begrijpen" alsof je hen niet tegenspreekt maar akkoord bent met hen. Meestal omdat ze niet veel meer in huis hebben en geen normaal debat aankunnen. Maar het blijft valsspelen. Die ergeren mij veel meer, maar ze blijven hier ook zitten. Brembos bv.Sammy2 schreef: ↑14 augustus 2024, 20:26Definieer "ongepaste opmerkingen". Bedoel je "niet-mainstream" of "niet-conforme meningen? Wat bedoel je met "aanpakken"? Aanpakken, zoals in Iran de Zedenpolitie het doet met "contrairen"? Zeg maar eens.Ayhrual schreef: ↑14 augustus 2024, 13:08
Het is erger dan een kleuterklasje.
Ik kan direct een nick of 6 opnoemen die ik hier liever niet zou zien.
Of dat een reden is om hen weg te modereren ? Nee zeker ? Of toch, want die nicks gaan er wel stevig over.
Inderdaad : graag een strengere moderatie en, ik voeg er nogmaals aan toe, één die voor iedereen gelijk is.
Of dat een reden is om hen weg te modereren ? Nee zeker ? Of toch, want die nicks gaan er wel stevig over.
Inderdaad : graag een strengere moderatie en, ik voeg er nogmaals aan toe, één die voor iedereen gelijk is.

Voor iedereen gelijk, dat kan niet Haelewyn. Ze hebben allemaal hun eigen rare trekjes. Het blijft schipperen en afwegen voor Vaganzza. Niks tegen te beginnen.
En jij vindt dat vooral de rechtse er niet over mogen gaan
. Brembos mag zelfmoordscènes een droom vinden zoveel hij wil omdat hij dat niet is.
En jij vindt dat vooral de rechtse er niet over mogen gaan

Bwa Brembos wil enkel jennen... mensen op stang jagen. PS het is een "zij" naar het schijnt; zegt "hij/zij/het" zelf; weeral om anderen te plagen, denk ik.mver schreef: ↑14 augustus 2024, 20:37Er zijn er hier ook die meestal niet onbeleefd zijn en toch 100 % trollen zijn. Niet reageren op argumenten. Doen of ze doof zijn of het niet begrepen hebben. Of het systematisch "verkeerd begrijpen" alsof je hen niet tegenspreekt maar akkoord bent met hen. Meestal omdat ze niet veel meer in huis hebben en geen normaal debat aankunnen. Maar het blijft valsspelen. Die ergeren mij veel meer, maar ze blijven hier ook zitten. Brembos bv.

Ja, mensen jennen, dat is de raison d'être van trollen
. Dat is zo ongeveer de definitie van wat een trol is.

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad. Zo weinig mogelijk modereren. En de posters die je niet lust links laten liggen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Haha, links in een notedop

Heb je het rumoer over Herman Brusselmans gevolgd? In het bevriende tijdschrift Humo wou hij de lezers nog eens bevestigen dat hij uit het goede hout is gesneden en deed hij daar dan maar wat gore antisemitische uitspraken (dat hij iedere Jood met een puntig mes los door de keel wil rammen). Dat was buiten de waard gerekend. Er zijn ondertussen wetten die zo'n uitspraken bestraffen en het spel zat op de wagen. Zijn linkse vriendjes in de media deden hun uiterste best qua damage control. Maar ze kunnen natuurlijk niet om het feit heen dat Dries Van Langenhove en Jeff Hoeyberghs voor veel minder ernstige feiten wel door het slijk moesten.
Dus die beperkingen van de vrije meningsuiting durven al eens als een boemerang terug te keren.
Ondertussen is Arnon Grunberg na 25 jaar schrijven voor Humo gedegouteerd opgestapt:
Mooie bottom line:'Het staat jullie vrij revisionisme (het herzien van bestaande opvattingen of interpretaties, vaak in een historisch, politiek of ideologisch kader, red.) in jullie blad te bagatelliseren en te verwelkomen, maar dat betekent niet dat ik naast de revisionist wens te publiceren', schrijft Grunberg nu. Hij ziet in de zin een parallel met een lied van de SA, de knokploeg van de nazipartij.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ja, de MSM is ons kent ons zoals de politiek. Als een gewone mens dergelijke dingen zegt, spreken ze over het riool van X enz.
. Ze vinden zichzelf zoveel fatsoenlijker. Maar je mag vooral niet naar de feiten kijken
.
God zij dank voor de sociale media. Daar zeggen mensen tenminste wat ze denken (in alle richtingen) en je kan er zelf je conclusies over trekken. En je hoort en ziet er een hoop dingen die de MSM moedwillig voor ons verbergen omdat het hun discours niet uitkomt
. De MSM doen meer en meer puur aan manipulatie onder het mom van "duiding". Je moet maar eens turven hoeveel feit is en hoeveel mening bij hun "duiding". Het wordt echt met de dag degoutanter.

God zij dank voor de sociale media. Daar zeggen mensen tenminste wat ze denken (in alle richtingen) en je kan er zelf je conclusies over trekken. En je hoort en ziet er een hoop dingen die de MSM moedwillig voor ons verbergen omdat het hun discours niet uitkomt