Vaganzza wordt moderator op het forum
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
Ik blijf ook niet begrijpen waarom bepaalden brembos zo per sé een trol zou zijn.
Jent alleen maar wat rechtsgezinden.
Of hij / zij doet het zo slecht dat ik en anderen het zelf niet door hebben.
Ander getrol (of gedrag van daadwerkelijke personen ?) is met momenten veel ergerlijker
Ook blijf ik van mening dat een trol het meestal geen jaren volhoud
Ook daar mislukt hij / zij dan dus in.
PS
Ik ben een uniek persoon , geen dubbele Nick
Ander getrol (of gedrag van daadwerkelijke personen ?) is met momenten veel ergerlijker
PS
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
"Jent alleen maar wat rechtsgezinden."
Zoek misschien de definitie van "trol" eens op. Dan wijst het zichzelf toch gewoon uit?
En andere trollen houden het geen jaren uit omdat ze normaal geband worden. Simpel zat.
Zoek misschien de definitie van "trol" eens op. Dan wijst het zichzelf toch gewoon uit?
En andere trollen houden het geen jaren uit omdat ze normaal geband worden. Simpel zat.
Wat is er mis met "conservatief" gezinden? Wat de "progressieven" de laatste decennia uitgespookt hebben kunnen wij overal bewonderen. Analyseer de verkiezingsuitslagen. Mijn vermoeden: de "mensen" zijn het "links-extreem links" beleid, meer dan beu. Ik kijk uit naar de volgende verkiezingen in oktober dit jaar.KV schreef: ↑18 augustus 2024, 19:43 Ik blijf ook niet begrijpen waarom bepaalden brembos zo per sé een trol zou zijn.
PS
EarthNvstr1 schreef: ↑18 augustus 2024, 19:46't Is toch niet omdat er nog erger zijn dat het ok is ?
Ik beweer ook het tegendeel niet
Echt trollen kan men toch zelf ook niet lang volhouden ?
Dat wordt je toch zelf ook beu ?
En echt trollen is iedereen op stang jagen
Niet een specifieke groep (rechts in dit geval)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Bwa ...KV schreef: ↑18 augustus 2024, 20:06Ik beweer ook het tegendeel nietEarthNvstr1 schreef: ↑18 augustus 2024, 19:46 't Is toch niet omdat er nog erger zijn dat het ok is ?
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 18 augustus 2024, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Blijkbaar wordt een trol dat niet beu, dus als er niet tegen opgetreden wordt ...
Ach.
Hier zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Dat gaan er, hier in de kroeg, niet veel kunnen zeggen. Ik schat dat 75% van de berichten door iemand met meerdere nicks wordt geschreven. Haelewyn kan mijn cijfer mss nog iets bijschaven. In elk geval, op deze pagina zitten er ook weer enkele, en hun posts zijn veruit in de meerderheid. Triest!
Waarschijnlijk vind u het geen getrol omdat het niet uw favoriete groep is die op stang gejaagd wordt. Ik ben benieuwd wat u zou denken moest het omgekeerd zijn.
Beter inderdaad de definitie van een internet trol opzoeken.
Het feit dat u eerder zegt dat u een uniek persoon bent zegt ook al genoeg. Het eerste wat kindjes doen wanneer ze iets hebben uitgespookt is zeggen dat ze niets gedaan hebben.
Je kan niet iedereen, ter zelfde tijd, op stang jagen. Het gaat altijd naar een bepaalde "groep" mensen/meningen die geviseerd worden.
Wikipedia:
"Een trol zaait onrust door op het internet mensen tegen de haren in te strijken met schokkende meningen of materiaal. Bijvoorbeeld door op een niet-rokers-forum telkens weer te beginnen over de geneugten van roken, op de fansite van een beroemdheid deze persoon zwart te maken of op een politiek forum tegengestelde, ongewenste, beledigende, domme of onzinnige meningen te verkondigen. De trol is een intrigant die vooral reacties wil uitlokken. Daarom is de beste reactie; geen enkele, en de trol dus negeren".
Volgens mij past betreffende persoon perfect in de omschrijving.
Het is ook niet ok om die die erger zijn te laten doen en een "minder kwaad" te proberen uitroeien.EarthNvstr1 schreef: ↑18 augustus 2024, 19:46
't Is toch niet omdat er nog erger zijn dat het ok is ?
Als Brembos weg zou moeten, dan had vincentvega, mpeeters en sammy2 al lang een permanent ban moeten krijgen.
Waarom niet ? Omdat ze morgen toch terug zijn met 5 andere nicks ?
Grote kuis.. prima. Maar smijt dan vooral het grootste krapuul er eerst uit. Voor mijn part mag de moderator zijn gang gaan.
Er zijn er hier wel 1 of enkele al een paar dagen een rookgordijn aan het aanleggen.
Rook heeft het voordeel dat het wel wegtrekt.
Heel deze discussie bv is zinloos.
Het werkt trollen in de hand. Terwijl er veel geluld wordt is de aandacht bij de meesten verslapt en gericht op bijzaken.
Wat een zever zeg…
Ik gaf dit net aan omwille dat anderen mij hier al beticht hebben van een dubbele Nick te zijn , net omwille omdat ik niet ‘meedacht’ in het hetzelfde denken
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wat een fantastische verwoording weer ... "het kwaad uitroeien".haelewyn schreef: ↑18 augustus 2024, 20:33Het is ook niet ok om die die erger zijn te laten doen en een "minder kwaad" te proberen uitroeien.EarthNvstr1 schreef: ↑18 augustus 2024, 19:46 't Is toch niet omdat er nog erger zijn dat het ok is ?
Dat is jouw mening.
Van mij moet er niemand weg. Ik zou het al fantastisch vinden als wie eens buiten de lijntjes kleurt daar (ook) door een moderator op wordt aangesproken, al dan niet publiek.
Vaganzza heeft hier in het verleden al duidelijk laten weten hoe de moderatie op dit forum werkt.
Mogelijks daarbuiten ook, maar in ieder geval na een zeer concrete vraag van mij daaromtrent. Zal het eens opzoeken.