Vaganzza wordt moderator op het forum
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
Neem het aub niet persoonlijk, want ik denk niet dat jij een trol bent, maar:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29reageren met een tekst als Wat een ongelooflijke onzin.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 18 augustus 2024, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb inderdaad ook mijn idee over wat je maar in je bovenkamer hebt als je hetzelfde kinderspelletje met amper een paar simpele trucjes zo lang zelf leuk vindt zonder je dood te vervelen .
Dat 2e is gewoon nonsens. Gewoon een definitie op google zoeken zonder die zelf te "maken", is dat te veel gevraagd? Hij reageert ook zo goed als alleen op rechtse mensen, in een poging om ze te jennen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Hier:EarthNvstr1 schreef: ↑18 augustus 2024, 20:58 Vaganzza heeft hier in het verleden al duidelijk laten weten hoe de moderatie op dit forum werkt.
Mogelijks daarbuiten ook, maar in ieder geval na een zeer concrete vraag van mij daaromtrent. Zal het eens opzoeken.
veranderingen-op-het-forum-t2739-585.ht ... dt#p513933
Antwoord:
veranderingen-op-het-forum-t2739-585.ht ... dt#p513977
Als je mij er maar niet bijrekent pukkie ? Just the one.pukkie007 schreef: ↑18 augustus 2024, 20:27Dat gaan er, hier in de kroeg, niet veel kunnen zeggen. Ik schat dat 75% van de berichten door iemand met meerdere nicks wordt geschreven. Haelewyn kan mijn cijfer mss nog iets bijschaven. In elk geval, op deze pagina zitten er ook weer enkele, en hun posts zijn veruit in de meerderheid. Triest!
Als ..EarthNvstr1 schreef: ↑18 augustus 2024, 20:58
Dat is jouw mening.
Van mij moet er niemand weg. Ik zou het al fantastisch vinden als wie eens buiten de lijntjes kleurt daar (ook) door een moderator op wordt aangesproken, al dan niet publiek.
Ik heb niet gezegd dat er voor mijn part iemand weg MOET.
Maar Brembos niet als eerste en het is zeker niet de meest dringende actie.
Anderen vinden blijkbaar van wel en beginnen te janken, zagen, beledigen als ze hun zin niet krijgen.
Het kan geen kwaad. Pestjochies moeten niet altijd hun zin krijgen.
Als vaganzza met iedereen "die wat buiten de lijntjes kleurt" tot "de forumterrorist uithangt" in dialoog moet gaan ... daar gaat hij veel te veel nutteloze tijd in stoppen. Dat zou ik in zijn plaats ook niet doen.
Een extra dialoog openen = extra problemen op je nek halen.
Op dit forum is dat in de feiten inderdaad niet de werkelijkheid. Je mag trollen zolang je maar methoden hanteert waar geen schelden of hatespeech bij te pas komen. Verder mag je precies een kat over je keyboard laten lopen en dat telkens posten, ze vallen er niet over. Dezelfde nonsens 100 keer op een rij zoals Brembos? Geen probleem. Er scheelt iets aan de reglementen in mijn opinie. Een forum waar je gewoon nonsens kan blijven verkopen, nee.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb ook niet gezegd dat je dat gezegd hebt.
Ik heb niet gezegd dat een moderator in dialoog moet gaan, wel dat hij forumleden zou moet aanspreken op wat ongepast is.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Voor de zomervakantie werden mij ook al een aantal nicks toegeschreven …
Blijkbaar is gissen over wie welke nick(s) heeft populair en toegestaan: wel volgens mij zijn haelewyn, Destereir en Brembos 1 en dezelfde persoon.
Veel gekker moet het niet worden …haelewyn schreef: Dezelfde dan m_peeters is vincentvega. En nog wat nicks daar bovenop zijn ook van dezelfde.
Charlesvdw, earthnvstr, Carpenoctem,... Sammy2 ?
Blijkbaar is gissen over wie welke nick(s) heeft populair en toegestaan: wel volgens mij zijn haelewyn, Destereir en Brembos 1 en dezelfde persoon.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
We zitten ondertussen met een complexer probleem. We hebben Brembos, figuren met meerdere nicks, personen die zich daaraan ergeren, personen met meerdere nicks die zeggen dat ze zich 'daar' aan ergeren en gelukkig nog een hele groep die het allemaal ijskoud laat.
Vaganzza wil er duidelijk geen drama van maken. Wie klaagt krijgt vaak gehoor, simpele moderatie dus.
Brembos zou men kunnen negeren. Via pb, openlijk gaat Vaganzza dit nooit toelaten, zouden de tegenstanders van de figuren met meerdere nicks een lijst kunnen aanleggen van wie zich voor wat uitgeeft. Zo kan men eventueel een zwarte lijst aanmaken voor individu's waarmee je niet meer mee wil omgaan. Het is maar een voorstel. Ondertussen blijft dit spelletje al duren sinds de uitbraak van Corona ...
Vaganzza wil er duidelijk geen drama van maken. Wie klaagt krijgt vaak gehoor, simpele moderatie dus.
Brembos zou men kunnen negeren. Via pb, openlijk gaat Vaganzza dit nooit toelaten, zouden de tegenstanders van de figuren met meerdere nicks een lijst kunnen aanleggen van wie zich voor wat uitgeeft. Zo kan men eventueel een zwarte lijst aanmaken voor individu's waarmee je niet meer mee wil omgaan. Het is maar een voorstel. Ondertussen blijft dit spelletje al duren sinds de uitbraak van Corona ...
Ik denk dat je daar een punt hebt.
Er is een zeer fijne lijn tussen teveel vrijheid op een forum en geen vrijheid genoeg.
Zelf vind ik vaak dat er hier teveel vrijheid is en dat het wat strenger mag.
Trollen op dit forum weten inderdaad vaak erg goed waar de grens ligt en om de een of andere zotte reden (die ik niet ken) ligt die grens voor trollen vaak een pak verder dan voor sommige anderen. We zullen het hier moeten verslijten zoals het er aan toe gaat zeker ?
Ik ben mod geweest in een groep en daar lag de grens een pak korter.
Al wie blijk gaf er niet meer graag te zijn vloog gewoon van de eerste keer definitief buiten.
Dat heeft een andere moderator me ooit geleerd.
Leg de grens erg strak, dan moet je weinig optreden.
Als je ze slap legt heb je nooit gedaan.
Er is een zeer fijne lijn tussen teveel vrijheid op een forum en geen vrijheid genoeg.
Zelf vind ik vaak dat er hier teveel vrijheid is en dat het wat strenger mag.
Trollen op dit forum weten inderdaad vaak erg goed waar de grens ligt en om de een of andere zotte reden (die ik niet ken) ligt die grens voor trollen vaak een pak verder dan voor sommige anderen. We zullen het hier moeten verslijten zoals het er aan toe gaat zeker ?
Ik ben mod geweest in een groep en daar lag de grens een pak korter.
Al wie blijk gaf er niet meer graag te zijn vloog gewoon van de eerste keer definitief buiten.
Dat heeft een andere moderator me ooit geleerd.
Leg de grens erg strak, dan moet je weinig optreden.
Als je ze slap legt heb je nooit gedaan.
Ik dacht dat je Donald Trump was die met Google translate hier zat.. maar gezien je ook Maria Peeters bent denk ik eerder aan Melania Trump nu.VincentVega schreef: ↑18 augustus 2024, 21:30
Ga ik geen woorden meer aan vuil maken. Dit is geen niveau. Het is ook niet intellectueel eerlijk.haelewyn schreef: ↑18 augustus 2024, 21:21Als ..EarthNvstr1 schreef: ↑18 augustus 2024, 20:58
Dat is jouw mening.
Van mij moet er niemand weg. Ik zou het al fantastisch vinden als wie eens buiten de lijntjes kleurt daar (ook) door een moderator op wordt aangesproken, al dan niet publiek.
Ik heb niet gezegd dat er voor mijn part iemand weg MOET.
Maar Brembos niet als eerste en het is zeker niet de meest dringende actie.
Anderen vinden blijkbaar van wel en beginnen te janken, zagen, beledigen als ze hun zin niet krijgen.
Het kan geen kwaad. Pestjochies moeten niet altijd hun zin krijgen.
Als vaganzza met iedereen "die wat buiten de lijntjes kleurt" tot "de forumterrorist uithangt" in dialoog moet gaan ... daar gaat hij veel te veel nutteloze tijd in stoppen. Dat zou ik in zijn plaats ook niet doen.
Een extra dialoog openen = extra problemen op je nek halen.
Aiaiaiaiaiaiaiai...