Regeringsvorming 2024
Re: Regeringsvorming 2024
Ik vind Bouchez een dikke ze***r, brugpensioenen en landingsbanen afschaffen geen probleem, RSZ voetballers: neen dat kan niet, spaargeld belasten+? Waarom niet?
Dat hij al ééns begint met nederlands te leren..
Dat hij al ééns begint met nederlands te leren..
Uiteraard niet: als de rest kapot moet heb heb aan de rest niet veel vrienden...Zelfde klier als bouchezhaelewyn schreef: ↑21 augustus 2024, 10:12
Ik zou eerder zeggen: valt er wel te onderhandelen met BDW ?
Je kan veel beweren van BDW maar toch niet dat hij goed is in compromissen sluiten.
II denk dat een compromis voor hem betekent : ik leg mijn plannen op tafel en nu moet nog iedereen akkoord gaan.
Ben ik hier alleen die er zo over denkt ?
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Hij is natuurlijk ook maar een product van het Franstalig onderwijs waar je een universitair diploma kan halen zonder ooit 1 woord Nederlands geleerd te hebben. Kennis van het Nederlands is in Wallonië eenvoudigweg niet opgenomen in de eindtermen (in tegenstelling tot in Vlaanderen waarin een basiskennis Frans wel is opgenomen in de eindtermen, zelfs voor leerlingen van het beroepsonderwijs).
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
N-VA wil blijkbaar graag een OVLD'ke doen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Volhouden Conner ! Laat u niet doen door die domme Nederlandsonkundige Bouchez !
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Waarom stemmen mensen dan op die partijn denk je?EarthNvstr1 schreef: ↑21 augustus 2024, 18:16Het is maar de vraag wat je ziet als "de wil" van "het volk" wellicht, maar zelfs dan nog is dat inderdaad niet het enige wat telt.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Geen idee, leg het eens uit aub.Finny10 schreef: ↑21 augustus 2024, 18:39Waarom stemmen mensen dan op die partijn denk je?EarthNvstr1 schreef: ↑21 augustus 2024, 18:16
Het is maar de vraag wat je ziet als "de wil" van "het volk" wellicht, maar zelfs dan nog is dat inderdaad niet het enige wat telt.
Ik denk dat Finny een systeem wil : the winner gets all.
Of hij denkt dat het systeem zo is of zou moeten zijn.
Elders bestaat dat.
Maar hier is dat niet zo.
Voor mijn part : gelukkig maar.
Of hij denkt dat het systeem zo is of zou moeten zijn.
Elders bestaat dat.
Maar hier is dat niet zo.
Voor mijn part : gelukkig maar.
Meer dan 85% van de Belgen stemde op partijen die het Blok uitdrukkelijk uitsloten als regeringspartner. De wil van het volk wordt dus gerespecteerd.
Nee Haelewyn, dat systeem wil ik niet. Maar ook geen systeem waarbij de meerderheid van de kiezers wordt genegeerd of de 2e grootste partij altijd door een cordon sanitair wordt buitengesloten. En dat is niet omdat ik het met die partij eens ben, maar omdat het zo geen democratie is.
Sorry voor deze herhaling :
Ik wil ook totaal geen cordon tegen die 2de grootste partij maar ik neem het vooral die andere grote partij kwalijk dat ze dat orchestreren, in stand houden, er aan deelnemen, etc.
En terwijl prediken dat ze heiliger zijn dan de rest.
Bende huichelaars.
Ik wil ook totaal geen cordon tegen die 2de grootste partij maar ik neem het vooral die andere grote partij kwalijk dat ze dat orchestreren, in stand houden, er aan deelnemen, etc.
En terwijl prediken dat ze heiliger zijn dan de rest.
Bende huichelaars.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Meer dan 90% van de Belgen heeft niet voor Conner en Vooruit gestemd …
En niemand in Vlaanderen heeft voor Bouchez gestemd
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Je begrijpt dus de nonsens die Brembos uitkraamt