Meerwaardebelasting van 10% op aandelen
TIP
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: Meerwaardebelasting van 10% op aandelen
Waalse partijen weigeren zelfs om te spreken met het VB. Spreken in de letterlijke zin: ze weigeren ieder debat waar VB aan deelneemt.
Bouchez wil nu geen meerwaardetaks, maar wie heeft vroeger de meerwaardetaks op obligaties ingevoerd? Ja, juist Didier Reynders van de MR !!!)
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat is het “cordon mediatique”: het VB moet doodgezwegen worden in de pers en mag dus ook nooit deelnemen aan debatten op tv enz …Popkwiskampioen schreef: ↑21 augustus 2024, 21:25 Waalse partijen weigeren zelfs om te spreken met het VB. Spreken in de letterlijke zin: ze weigeren ieder debat waar VB aan deelneemt.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik ben geen fan van VB , maar dit vind ik enggeestig en weinig democratisch.Popkwiskampioen schreef: ↑21 augustus 2024, 21:25 Waalse partijen weigeren zelfs om te spreken met het VB. Spreken in de letterlijke zin: ze weigeren ieder debat waar VB aan deelneemt.
Duidelijk een zwaktebod.Popkwiskampioen schreef: ↑21 augustus 2024, 21:25 Waalse partijen weigeren zelfs om te spreken met het VB. Spreken in de letterlijke zin: ze weigeren ieder debat waar VB aan deelneemt.
Het niet eens zijn met elkaar OK, maar weigeren met een andere partij te spreken, is echt zwak en fout.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Keep on dreaming ... Afghanen staan overal in Europa bekend als de probleemgevallen, zowel in de gewone criminaliteit als aanrandingen en verkrachtingen; veel tijd om te werken zullen ze dus wel niet hebben ...Finny10 schreef: ↑21 augustus 2024, 19:11Kiezers kiezen voor een partij omdat ze op een bepaald beter beleid hopen. Als kiezers overlopen van een partij die de afgelopen jaren dat niet heeft gerealiseerd, lopen ze over naar een partij waarvan ze de kans groter achten dat die wel met een beter beleid komt.
Op welke gronden kun je je afvragen? Maar het enige wat een kiezer kan doen, is afgaan op wat het partijprogramma van die partij is en waar die voor staat.
Je ziet in veel landen in Europa, dat de kiezer rechtser wordt. Niet onvoorstelbaar als we zien dat Europa druk bezig is het luilekkerland voor economische vluchtelingen te worden en de eigen bevolking en de bedrijven opdraaien voor de kosten.
Let wel, ik zeg economische vluchtelingen.
Echte vluchtelingen uit oorlogslanden zijn voor de meeste kiezers wel welkom en meestal zijn dat ook degenen die direct werk hebben ondanks alle ingewikkelde regeltjes hier. Ook de taal leren zij snel wat enorm mee helpt.
Ik wil zeker niet stigmatiseren, maar het is wel opvallend dat, om er een paar te noemen, Afghaanse, Chinese en Oekraïnse vluchtelingen snel inburgeren, de taal leren en werken.
Terwijl economische vluchtelingen uit een aantal andere landen na een generatie nog niet ingeburgerd zijn, niet willen werken, de taal niet willen leren en procentueel meer in dingen als vernielingen aanrichten bij relletjes en het drugsmilieu terecht komen.
Let wel, procentueel, dus de goede zeker niet te na gesproken.
In heel Europa zie je die tendens om dat te willen veranderen bij de kiezers.
En ook de Oekraïners in ons land staan niet echt bekend om de taal te leren of te werken; dit in tegenstelling tot hun landgenoten in vele andere EU landen. De GROTE vraag en direct ook het grote probleem van dit land is waarom ze zich hier amper inburgeren en werken en in andere EU landen wel ?!
Zou ons veel TE uitgebreide sociaal vangnet voor mensen die nooit hebben bijgedragen er misschien voor iets tussen zitten ... ?
Make Spaargids " Great Again ! "
-
- Hero Member
- Contacteer:
-
- Hero Member
- Contacteer:
02:00 onderhandelaars zijn uit elkaar gegaan ZONDER akkoord
morgen ultieme poging
Uiteindelijk geef ik Bouchez gelijk, de vermogenswinstbelasting -zoals ze er ligt- is erover (hoewel ik er de vrijstellingen niet op ken...)
Als de gepensioneerden vrijgesteld zouden zijn, ben ik akkoord. Voor ons is dat géén tax-shift!
Wat denkt de generatie van Conner wel... Ze willen geen erfbelasting betalen op wat hun ouders nalaten maar zij (de ouders) moeten wel afdokken als ze hun belegd geld willen opnemen als extra bij pensioen of om de assistentiewoning/wzc te betalen. Schaamteloos!
morgen ultieme poging
Uiteindelijk geef ik Bouchez gelijk, de vermogenswinstbelasting -zoals ze er ligt- is erover (hoewel ik er de vrijstellingen niet op ken...)
Als de gepensioneerden vrijgesteld zouden zijn, ben ik akkoord. Voor ons is dat géén tax-shift!
Wat denkt de generatie van Conner wel... Ze willen geen erfbelasting betalen op wat hun ouders nalaten maar zij (de ouders) moeten wel afdokken als ze hun belegd geld willen opnemen als extra bij pensioen of om de assistentiewoning/wzc te betalen. Schaamteloos!
Ik volg!
Hopelijk komt dit niet als een boemerang terug naar hem door hem het initiatiefrecht te geven kort voor de gemeentelijke verkiezingen…
Hopelijk komt dit niet als een boemerang terug naar hem door hem het initiatiefrecht te geven kort voor de gemeentelijke verkiezingen…
-
- Hero Member
- Contacteer:
Tja, de evt. volgende is Bouchez of Conner. Ik zie Bouchez (grootste partij) dat wel weigeren en in de schoenen van Conner duwen.
Eigenlijk wel boeiend die strategieën.
Eigenlijk wel boeiend die strategieën.
Het geld dat binnenkort vrijkomt door de staatsbon is ongeveer even veel als het bedrag dat ze zoeken (22 versus 27 miljard). Misschien een hint ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Kan iemand me de tekst van dit artikel bezorgen aub?
(Ik ben echt geïnteresseerd in de uitzonderingen om te kunnen oordelen wie de keikop is, Conner of Bouchez?)
(Ik ben echt geïnteresseerd in de uitzonderingen om te kunnen oordelen wie de keikop is, Conner of Bouchez?)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De mensen zullen zeker willen helpen. De intrest erop zouden ze kunnen betalen door afschaffing Senaat, provincies en terugdraaien partijfinanciering.
Zou het zo eenvoudig zijn? Of slaan we de bal mis
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik vermoed dat de trol eerder hint op een confiscatie van het vrijgekomen geld van de Staatsbon …spaarfreakje schreef: ↑22 augustus 2024, 04:37De mensen zullen zeker willen helpen. De intrest erop zouden ze kunnen betalen door afschaffing Senaat, provincies en terugdraaien partijfinanciering.
Zou het zo eenvoudig zijn? Of slaan we de bal mis
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid