Abonnement op een krant
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Abonnement op een krant
Sint-Niklaas? De stad van Conner Rousseau?? Neen, dankjewel ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Als je belt naar HLN kan het goedkoper dan online. Deze week digitaal basis genomen aan 75,20€/Jaar. Digitaal met krant was 134,04€/jaar. Wel direct voor 3 jaar genomen.
En café Het Hemelrijk is op wandelafstand van de bib; daar kan je naast zuip.. ook gratis de krant lezen.
Ik heb ook een bibliotheekpas maar krantenartikels kan ik online niet lezen, daarvoor moet ik naar de bibliotheek zelf.CarpeNoctem schreef: ↑22 augustus 2024, 11:51 Ik denk dat iedereen hier weet dat dit voor Proximusklanten gratis is?
En met mijn bibliotheekpas kan ik eender welke krant lezen. Wel met een dag vertraging.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Volgens mij kan iedereen met een bibliotheekpas van een Vlaamse gemeente die artikels lezen.Kevva schreef: ↑22 augustus 2024, 18:54Ik heb ook een bibliotheekpas maar krantenartikels kan ik online niet lezen, daarvoor moet ik naar de bibliotheek zelf.CarpeNoctem schreef: ↑22 augustus 2024, 11:51 Ik denk dat iedereen hier weet dat dit voor Proximusklanten gratis is?
En met mijn bibliotheekpas kan ik eender welke krant lezen. Wel met een dag vertraging.
Probeer hier eens.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Nee.. in mijn gemeente lukt dat ook niet.
Ik heb het eens gevraagd in de bib en zij zeggen dat bibliotheken moeten kiezen wat ze wel of niet met hun geld doen en waar ze het aan besteden.
Je kan je wel in een bib in een andere gemeente inschrijven. Dat is eerder bij mij ook al gelukt.
Ik heb het eens gevraagd in de bib en zij zeggen dat bibliotheken moeten kiezen wat ze wel of niet met hun geld doen en waar ze het aan besteden.
Je kan je wel in een bib in een andere gemeente inschrijven. Dat is eerder bij mij ook al gelukt.
Ik lees, sorry, overloop de "kranten"headlines in mijn favoriete Fitnessclub; daar ligt "een" krant voor mij paraat. Waarom zou ik dan nog een krant kopen? PS Het zijn geen kranten maar "Tabloids". Extreem veel onzin en weinig info; veel "duiding". Niet mijn ding. Journalistiek was vroeger.
Voor de Corona lagen er overal veel kranten in cafe's - Taverne's enz. , met de Corona werden ze verboden.
Nu is er bijna nergens nog een krant voor handen.
Blijkbaar omdat het teveel koste, en de klant het gewoon geworden is er géén krant meer daar te lezen..
Nu is er bijna nergens nog een krant voor handen.
Blijkbaar omdat het teveel koste, en de klant het gewoon geworden is er géén krant meer daar te lezen..
Geen probleem met "contacten". Ik kijk op de frontpagina en heb genoeg gelezen...
Meer zelfs, den Conner woont er recht tegenover in dat dakappartement.VincentVega schreef: ↑22 augustus 2024, 14:47Sint-Niklaas? De stad van Conner Rousseau?? Neen, dankjewel ...
Wat hebben jullie toch tegen mr Conner ?
Belangrijker: waarom betalen jullie voor clickbaits?
Dat is zelfs geen nieuws...
Volgens mij vraagt zelfs de directie van DPG zich ook af waarom mensen hun betalen...
Maar easy money, i guess
En nadat je het abonnement betaalde, ontvangen ze nog eens geld per click voor de advertenties
Maar echte journalistiek kost echt wel veel geld, daarom dat ik Reuters lees, enige kwaliteitsvolle gratis dat ik weet...
En voor Belgisch nieuws gewoon VRT
Je bent wel niet op de hoogte als iemand van K3 een scheet laat, maar dat heb ik ervoor over.
Volgens mij vraagt zelfs de directie van DPG zich ook af waarom mensen hun betalen...
Maar easy money, i guess
En nadat je het abonnement betaalde, ontvangen ze nog eens geld per click voor de advertenties
Maar echte journalistiek kost echt wel veel geld, daarom dat ik Reuters lees, enige kwaliteitsvolle gratis dat ik weet...
Je bent wel niet op de hoogte als iemand van K3 een scheet laat, maar dat heb ik ervoor over.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
En hoe wordt Reuters gefinancierd? Juist, via click baits om lezers naar de artikels achter hun betaalmuur te lokken.Aerolla schreef: ↑23 augustus 2024, 10:11 Belangrijker: waarom betalen jullie voor clickbaits?
Maar easy money, i guess
"In april 2021 kondigde Reuters aan dat zijn website achter een betaalmuur zou gaan, in navolging van rivalen die hetzelfde hebben gedaan"
Los daarvan heeft Reuters - in een verder verleden vaak geroemd als objectief en neutraal - de laatste jaren veel van zijn pluimen verloren. Vooral door pro-Arabische en anti-Israelische verslaggeving. Ze zijn daarbij blijkbaar niet vies van een beetje photoshopping om het nieuws een beetje te kleuren ...
"In augustus 2006 kreeg Reuters kritiek door een foto die het persbureau had geleverd van de Israëlische beschietingen van doelen in zuidelijk Libanon. Op de foto van freelance-fotograaf Adnan Hajj waren rookwolken te zien die veel zwarter waren gefotoshopt. Het geval leidde tot een discussie over de betrouwbaarheid van het werk van freelancefotografen. Onmiddellijk nadat dit bekend werd heeft Reuters de samenwerking met Adnan Hajj beëindigd, en al zijn foto's uit het foto-archief verwijderd."
"In 2010 kwam Reuters wederom in opspraak wegens vermeende anti-Israëlische vooringenomenheid. Het bleek dat twee foto's aangaande de onderschepping van het scheepskonvooi voor Gaza waren bewerkt en dat messen van pro-Palestijnse activisten en een plas bloed van een Israëlische soldaat aan boord van de Mavi Marmara waren verwijderd."
En wat de VRT betreft. De VRT is ook niet echt gratis, we betalen er allemaal voor als belastingbetaler en zonder dat we er zelf voor kiezen (bij clik baits heb je tenminste de keuze)... en de VRT is ook niet echt neutraal (of kwaliteitsvol?) te noemen.
Reuters zit helemaal niet achter een betaalmuur...
Je moet wel een gratis account maken
Je moet wel een gratis account maken
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat heb ik vast en zeker een onbetrouwbare bron geraadpleegd. Mijn info kwam van de site Reuters.com
https://www.reuters.com/business/reuter ... 021-04-15/