Wat na staatsbon?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Wat na staatsbon?
2% tax gedeeld door 8 is 0,25%
dus jaarlijks 3,2% min 0.25% is ca 3%
toch wel niet slecht denk ik.
dus jaarlijks 3,2% min 0.25% is ca 3%
toch wel niet slecht denk ik.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
-
- Newbie
- Contacteer:
Bedankt. 2% taks op 8 jaar, is dan 0,25% minder rendement. Bijna 3% netto. Is elders niet te krijgen. Ik ga ook eens bellen!!Matroos1958 schreef: ↑23 augustus 2024, 15:08premietaks van 2% blijft zoals bij alle tak 21 spaarverzekeringen.KleineSpaarder schreef: ↑23 augustus 2024, 14:56
Is er geen taks van 2%? en een jaarlijkse kost? Of vergis ik me?
jaarlijkse beheerkost is er niet.
momenteel het beste van alle Tak 21 spaarverzekeringen.
Patronale fix lijkt me ook wel ok.
-
- Full Member
- Contacteer:
gelooft gij nog in sprookjes? als de rente stijgt , dan stijgt de rente op leningen ook en is het over en uit.
-
- Full Member
- Contacteer:
Dat kan anders zo maar gebeuren hoor.Matroos1958 schreef: ↑23 augustus 2024, 17:39gelooft gij nog in sprookjes? als de rente stijgt , dan stijgt de rente op leningen ook en is het over en uit.
-
- Newbie
- Contacteer:
Gegarandeerd is toch gegarandeerd?Matroos1958 schreef: ↑23 augustus 2024, 17:39gelooft gij nog in sprookjes? als de rente stijgt , dan stijgt de rente op leningen ook en is het over en uit.
@Finny10
Niemand heeft een glazen bol, dus ja alles is mogelijk in de toekomst : terug zeer lage rentes indien de centrale banken terug obligaties opkopen, aan de andere kant kan hyperinflatie ook steeds. Daarom 1 advies : zo veel mogelijk spreiden in verschillende looptijden. En voor de langere looptijden is Ethias Tak 21 momenteel een product buiten concurrentie.
Maar als je zo zeker bent van hogere rentes in de komende jaren, ja misschien zou je dan best alles op jouw spaarrekening laten staan.
Niemand heeft een glazen bol, dus ja alles is mogelijk in de toekomst : terug zeer lage rentes indien de centrale banken terug obligaties opkopen, aan de andere kant kan hyperinflatie ook steeds. Daarom 1 advies : zo veel mogelijk spreiden in verschillende looptijden. En voor de langere looptijden is Ethias Tak 21 momenteel een product buiten concurrentie.
Maar als je zo zeker bent van hogere rentes in de komende jaren, ja misschien zou je dan best alles op jouw spaarrekening laten staan.
Kan je de tak21 van Ethias ook online opvolgen / zien zoals in een bank app?
-
- Full Member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Mooi.pereboom schreef: ↑23 augustus 2024, 19:15 @Finny10
Dat ik meer dan 3 weken moet wachten om in het Ethiaskantoor te kunnen intekenen op die Tak 21 is toch godgeklaagd!!!
Iemand een tip om die wachttijd te verkorten? Blijft die 3.2% rentevoet minstens tot dan gegarandeerd?
Iemand een tip om die wachttijd te verkorten? Blijft die 3.2% rentevoet minstens tot dan gegarandeerd?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ethias tak 21 - 3,20% vanaf 20k
Dat ik meer dan 3 weken moet wachten om in het Ethiaskantoor te kunnen intekenen op die Tak 21 is toch godgeklaagd!!!