Keytrade
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade
Stuur ze gewoon een intern berichtje, dat komt wel goed, gene stress.bahia schreef: ONVOORSTELBAAR is dit... had zo'n super gevoel om bij KEYTRADE te zitten met ons geld (na de ellende van f*cking KAUPTHING)... en wat doen ze dan? even doodleuk ROERENDE VOORHEFFING aanrekenen !?!? Zit ook (ver) onder de grens van het maximum vrijgestelde bedrag, kan er echt niet bij hoe ze hier aan komen?????

Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
komt wel goed? waarom kan het niet van de eerste keer goed?
Fouten gebeuren, das zeker te betreuren, maar waarom je druk maken, één berichtje naar hun sturen en ze maken dat wel in orde.bahia schreef: komt wel goed? waarom kan het niet van de eerste keer goed?
Geld verdienen doe je door te werken.
Het zal wel in orde komen. Wel spijtig is dat bij ouders ze ook al verkeerde bewegingen uitgevoerd hadden bij het storten van de interest van Kaupthing. Een echt goeie indruk hebben ze bij hen niet gemaakt.cp1234 schreef:Fouten gebeuren, das zeker te betreuren, maar waarom je druk maken, één berichtje naar hun sturen en ze maken dat wel in orde.bahia schreef: komt wel goed? waarom kan het niet van de eerste keer goed?
ROERENDE VOORHEFFING want interest van Kaupthing (gekregen voor sommige in 2009, na de overneming door Keytrade) + interest van Keytrade voor 2009 zijn hoger dan 1730 of hoger dan 3460 voor een koppel...
Klopt dat ?
(Sorry voor mijn NL) :-)
Klopt dat ?
Nee want zelfs interest Kaupthing plus interest Keytrade onder wettelijk bedrag. Een fout van Keytrade, ze hadden geen recht om roerende voorheffing af te houden.caterham schreef: ROERENDE VOORHEFFING want interest van Kaupthing (gekregen voor sommige in 2009, na de overneming door Keytrade) + interest van Keytrade voor 2009 zijn hoger dan 1730 of hoger dan 3460 voor een koppel...
Klopt dat ?
Wat is het verschil tussen Keytrade en DB?
Keytrade is kwaliteit, DB is grootbank in disguise.liesje schreef: Wat is het verschil tussen Keytrade en DB?
Keytrade is:
- snel (qua transactiesnelheid overschrijvingen, ... , qua helpdesk [EN PER MAIL, DB belt enkel!!!! nooit krijg je van hen een antwoord via mail])
- degelijk (cf. onder de koepel van het landbouwkrediet),
- simpel (bijv. 1 spaarrekening ipv. 3 verschillende bij DB)
- super gebruiksvriendelijk,
- geen bewaarloon (bij DB betaal je 8euro per lijn, met een max. van 80euro)
- je verdient geld met je zichtrekening, nl. 5cent per transactie, COOL!,
- ...
Twijfel je nog?

Ik zou het niet beter kunnen zeggen!kikker82 schreef:Keytrade is kwaliteit, DB is grootbank in disguise.liesje schreef: Wat is het verschil tussen Keytrade en DB?
Keytrade is:
- snel (qua transactiesnelheid overschrijvingen, ... , qua helpdesk [EN PER MAIL, DB belt enkel!!!! nooit krijg je van hen een antwoord via mail])
- degelijk (cf. onder de koepel van het landbouwkrediet),
- simpel (bijv. 1 spaarrekening ipv. 3 verschillende bij DB)
- super gebruiksvriendelijk,
- geen bewaarloon (bij DB betaal je 8euro per lijn, met een max. van 80euro)
- je verdient geld met je zichtrekening, nl. 5cent per transactie, COOL!,
- ...
Twijfel je nog?![]()

Een bank is altijd een noodzakelijk kwaad. Superlatieven zijn daaraan mi niet besteed.
- Keytrade snel, DB ook. DB belt, is toch persoonlijker dan een mail
- Keytrade onder de koepel van landbouwkrediet, DB onder Deutsche Bank
- simpel, 1 spaarrekening; DB heeft ook 1 spaarrekening
- eveneens gebruiksvriendelijk
- bewaarloon is mogelijk, ben bij Binck, daar betaal je 7.25 per actie, bij Keytrade 7.50 tot 2.500
- op de zichtrekening is er 1%, geen 1.5%, bij DB ook. Bij DB was er onlangs een promotie, als je je loon laat domicilieren, kreeg je vanaf de derde maand 15€ permaand gedurende 12 maand
- de 5cent actie is zeker goed, maar gedaan op 31/12/2010
Ik bedoel maar, elke bank heeft voor- en nadelen.
- Keytrade snel, DB ook. DB belt, is toch persoonlijker dan een mail
- Keytrade onder de koepel van landbouwkrediet, DB onder Deutsche Bank
- simpel, 1 spaarrekening; DB heeft ook 1 spaarrekening
- eveneens gebruiksvriendelijk
- bewaarloon is mogelijk, ben bij Binck, daar betaal je 7.25 per actie, bij Keytrade 7.50 tot 2.500
- op de zichtrekening is er 1%, geen 1.5%, bij DB ook. Bij DB was er onlangs een promotie, als je je loon laat domicilieren, kreeg je vanaf de derde maand 15€ permaand gedurende 12 maand
- de 5cent actie is zeker goed, maar gedaan op 31/12/2010
Ik bedoel maar, elke bank heeft voor- en nadelen.
Persoonlijker, maar zo heb je wel nooit een schriftelijk bewijs.rob schreef: - Keytrade snel, DB ook. DB belt, is toch persoonlijker dan een mail
Dat klopt niet: DB heeft meerdere spaarrekeningen en vindt bovendien regelmatig nieuwe spaarrekeningen uit die dan de hoogrentende rekening worden. Hierdoor moeten de klanten steeds hun geld versassen (en verliezen ze getrouwheidspremie).rob schreef: - simpel, 1 spaarrekening; DB heeft ook 1 spaarrekening
Je hebt er dan toch sowieso al een jaar genot van, maar het zou me niet verbazen dat Keytrade de actie verlengt (dat hebben ze immers al meerdere keren gedaan).rob schreef: - de 5cent actie is zeker goed, maar gedaan op 31/12/2010
Daar ben ik het helemaal mee eensrob schreef: Ik bedoel maar, elke bank heeft voor- en nadelen.

Hoedanook, als je DB en Keytrade vergelijkt is er naar mijn mening sprake van een hemelsbreed verschil!
Laatst gewijzigd door Maarten op 4 januari 2010, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Tx Maarten, had het niet beter kunnen verwoorden!
Ik kan jullie keuze begrijpen, maar :
- Inderdaad geen schriftelijk bewijs, maar voorgaand op een toevallige vraag ivm de zichtrekening voor mijn zoon, werd ik een 10tal minuten later zelf opgebeld met de melding dat hij nog kon profiteren van de 12 * 15€ actie, die normaal al verstreken was. Dat geeft me meer vertrouwen dan een mail, maar iedereen zijn mening
- Als je dadelijk intekent op een "nieuwe" rekening - die dus top of the bill moet zijn op dat ogenblik, anders neem je ze niet - dan heb je doorgaans geen problemen om na een 1 jaar op een "vernieuwde" rekening in te tekenen en heb je de getrouwheid binnen
- 5cent actie is goed, domiciliering van je loon geeft je na 12 maand, 12 * 15 = 180€, per 5 cent zijn dat 3.600 verrichtingen in dat jaar, ofte 10 per dag, zaterdag en zondag inbegrepen.
- Inderdaad geen schriftelijk bewijs, maar voorgaand op een toevallige vraag ivm de zichtrekening voor mijn zoon, werd ik een 10tal minuten later zelf opgebeld met de melding dat hij nog kon profiteren van de 12 * 15€ actie, die normaal al verstreken was. Dat geeft me meer vertrouwen dan een mail, maar iedereen zijn mening
- Als je dadelijk intekent op een "nieuwe" rekening - die dus top of the bill moet zijn op dat ogenblik, anders neem je ze niet - dan heb je doorgaans geen problemen om na een 1 jaar op een "vernieuwde" rekening in te tekenen en heb je de getrouwheid binnen
- 5cent actie is goed, domiciliering van je loon geeft je na 12 maand, 12 * 15 = 180€, per 5 cent zijn dat 3.600 verrichtingen in dat jaar, ofte 10 per dag, zaterdag en zondag inbegrepen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Nu staan biede spaarrekening gelijke qua rente, maar ik denk DB in de toekomst weer beter zal doen dan keytrade (was toch in het verleden zo, dus de kans is reeel dat dit in de toekomst bevestigd wordt).
Dus zoek je louter een spaarrekening, dan denk ik dat je beter kiest voor DB.
ik snap het toch allemaal niet hoor. Een paar maand geleden stond iedereen moord en brand te schreeuwen omdat DB actief zijn klanten bedotte met de gegarandeerde rente, het veranderen van hoogrentende spaarrekening, het ongevraagd veranderen van per kwartaal naar maandelijks opsturen van de uitreksels waardoor de klanten portkosten moesten betalen, de slechte dienstverlening (geen adequaat antwoord geven op de vragen), het trage internetsysteem, ... maar laat er een paar maand overgaan en iedereen is blijkbaar alles vergeten. Kom gewoon niet klagen als DB binnen een paar maanden weer een nieuwe rekening uitvindt en je weer alles moet verplaatsen.jawadde001 schreef: Nu staan biede spaarrekening gelijke qua rente, maar ik denk DB in de toekomst weer beter zal doen dan keytrade (was toch in het verleden zo, dus de kans is reeel dat dit in de toekomst bevestigd wordt).