Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
TIP
Re: Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
Moet je effectief een zichtrekening bij hen hebben (1,90 € / maand)?
Kan men dit via de app aanvragen dergelijk invest account?Vita schreef: ↑26 augustus 2024, 12:07Neen, dat is een gratis transactierekening. Je moet enkel een rekening van een andere bank er aan koppelen voor het geval je dat geld nodig hebt om te kunnen overschrijven. Heb dat zelf ik zo gedaan.Spw373 schreef: ↑26 augustus 2024, 11:15 Ik heb ook wel interesse, maar het feit dat ik een basispakket zichtrekening zou moeten nemen met kostpijs 1,9€/maand steekt me toch wat tegen.
Volgens wat ik lees moet het ook lukken via een ING Invest account, maar heb je daar eerst geen zichtrekening voor nodig?
- MeneerParmentier
- Jr. Member
- Contacteer:
Voor zover ik kan zien biedt Keytrade 2,55% rente, bruto. Dat is een substantieel verschil.
Er zit een vrijstelling per persoon op de spaarrekening van Keytrade, Meneer.
Zetten jullie meer dan 80k op de spaarrekening?
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
- MeneerParmentier
- Jr. Member
- Contacteer:
Kleine percentjes, rijke ventjes (Theofiel Boemerang).
Laatst gewijzigd door MeneerParmentier op 26 augustus 2024, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Brembos? Platin is het zeker niet.
Het is me het dagje hier wel weer.
Het is me het dagje hier wel weer.
Wel interessante rente op deze termijnrekeningen, maar toch nog wat minder dan op Duitse 0% coupon staatsobligaties op 1 jaar.
Benieuwd of de concurrentie uit tegenreactie met nog betere rentvoeten zal komen aandraven. Ik vrees ervoor. Meestal is dat Santander, maar met hun 3,2% bruto zijn ze voor een keertje geen koploper.
Wel een heus gedoe om een Invest account te openen als je geen ING-klant bent, lijkt me.. Zo heb ik meer dan 10 minuten met een medewerker van het algemeen nummer een welles-nietesdiscussie gehad over de mogelijkheid tot het openen van een Invest account als niet-ING klant. Daarnaast probeerde ze mij 3x te sturen tot het openen van een (betalende) zichtrekening, hoewel ik expliciet zei hier geen interesse in te hebben. Het dichtstbijzijnde kantoor in de buurt kan men ook al niet telefonisch contacteren om vragen te stellen, enkel fysiek ter plekke gaan...Vita schreef: ↑26 augustus 2024, 12:07Neen, dat is een gratis transactierekening. Je moet enkel een rekening van een andere bank er aan koppelen voor het geval je dat geld nodig hebt om te kunnen overschrijven. Heb dat zelf ik zo gedaan.Spw373 schreef: ↑26 augustus 2024, 11:15 Ik heb ook wel interesse, maar het feit dat ik een basispakket zichtrekening zou moeten nemen met kostpijs 1,9€/maand steekt me toch wat tegen.
Volgens wat ik lees moet het ook lukken via een ING Invest account, maar heb je daar eerst geen zichtrekening voor nodig?
Mijn interesse in dit product is in elk geval even bekoeld.