Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
TIP
Re: Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
-
Laatst gewijzigd door Nikki01 op 26 augustus 2024, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Iemand gelukt om die invest rekening met tegen-rekening online te openen ?
Ik had preregistratie op 2 namen (van mijn mama) hoe controleren ze dit? ( of hoe controleer ik dat zelf, weet niet welk email adres ik voor wie had gebruikt, staat niet in de mail).
Ik had preregistratie op 2 namen (van mijn mama) hoe controleren ze dit? ( of hoe controleer ik dat zelf, weet niet welk email adres ik voor wie had gebruikt, staat niet in de mail).
Kan je die invest ook online openen? Op hun site zeggen ze enerzijds op kantoor gaan anderzijds oranje knop om te openen met itsme maar is dat ook voor nieuwe klanten? zie: https://www.ing.be/nl/particulieren/bel ... gen-sparenFilip285 schreef: ↑26 augustus 2024, 18:50 Iemand gelukt om die invest rekening met tegen-rekening online te openen ?
PS. waarom staat verder bij Fiscaliteit (dropdown): "U betaalt op de rente een roerende voorheffing van 30%"? Ze gaan toch niet alles wat uitbetaalt wordt op die rekening nog eens extra 30% belasten?
Uiteraard wordt in België een niet gereglementeerde spaarrekening of termijn rekening belast met 30% R.V.
https://www.ing.be/nl/particulieren/voo ... ergelijken
Tenzij ik mij vergis, vallen kosten zichtrekening eerste jaar weg. Wanneer je zichtrekening en termijnrekening op zelfde dag opent, denk ik dat je kosten beperkt blijven...
Zie voetnoot 1
Tenzij ik mij vergis, vallen kosten zichtrekening eerste jaar weg. Wanneer je zichtrekening en termijnrekening op zelfde dag opent, denk ik dat je kosten beperkt blijven...
Zie voetnoot 1
-
- Hero Member
- Contacteer:
-
- Hero Member
- Contacteer:
Voor niet-klanten zal het enkel in een kantoor kunnen, vrees ik. ONDUIDELIJK!
Typisch voor een grootbank. Langsgaan op kantoor om nog wat andere rommel te kunnen verkopen.
Helaas, zoals ik al aangaf in mijn reactie onderaan pagina 2 van dit topicspaarfreakje schreef: ↑26 augustus 2024, 20:40 Voor niet-klanten zal het enkel in een kantoor kunnen, vrees ik. ONDUIDELIJK!
Mijn interesse hebben ze verloren.
Op je screenshot staat dat het probleem bij hen ligt dus probeer binnen enkele dagen gewoon nog eens opnieuw of stuur hen een mail.spaarfreakje schreef: ↑26 augustus 2024, 20:40 Voor niet-klanten zal het enkel in een kantoor kunnen, vrees ik. ONDUIDELIJK!
Zag ook juist dat bepaalde links ivm met die promo nog niet werken op hun site dus ligt echt wel bij hen.
Ik begrijp overigens toch goed dat je zelf nog GEEN klant bent, juist?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ben NOG GEEN KLANT.
Ik had wel een aanvraag gedaan voor de bonus op hun nieuwe termijnrek.
In hun mail daarover staat dat ik ervan kan profiteren als ik klant word en een zichtrek open. Als dat een do more rek is, is ze het 1ste jaar gratis...
Ik vermoed dat enkel een invest account geen recht geeft op de bonus...
Allemaal vrij ONDUIDELIJK!
In hun mail daarover staat dat ik ervan kan profiteren als ik klant word en een zichtrek open. Als dat een do more rek is, is ze het 1ste jaar gratis...
Volgens mij gaat dat die zichtrekening van € 1,90 / maand zijn.spaarfreakje schreef: ↑26 augustus 2024, 21:31 Ik ben NOG GEEN KLANT.
mail bonus termijnrek.JPG
Gewoon even bellen en zeggen dat je langs komt om een invest rek. te openen.TrX schreef: ↑26 augustus 2024, 21:36Volgens mij gaat dat die zichtrekening van € 1,90 / maand zijn.spaarfreakje schreef: ↑26 augustus 2024, 21:31 Ik ben NOG GEEN KLANT.
mail bonus termijnrek.JPG
Die bonus krijg je ook op een invest rek.
Je mag er wel iets voor doen, n.l. langs gaan om die rek. te openen. Is zo gebeurd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
In Kontich en in Edegem hebben ze hun kantoren gesloten, want alles ging toch on line gebeuren