Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
TIP
Re: Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
Oh, lekker dan. Ja dan zul je even naar een ander plaats moeten. Wat denk je, is dat te doen?spaarfreakje schreef: ↑26 augustus 2024, 22:06 In Kontich en in Edegem hebben ze hun kantoren gesloten, want alles ging toch on line gebeuren
-
- Full Member
- Contacteer:
Langs hier hetzelfde probleem, kantoor opgedoekt.spaarfreakje schreef: ↑26 augustus 2024, 22:06 In Kontich en in Edegem hebben ze hun kantoren gesloten, want alles ging toch on line gebeuren
Maakte wel geen verschil uit of het er nu was of niet...
Dat is natuurlijk met steeds meer banken het geval, dat probleem heb je ook met Fortis, KBC, Deutsche Bank etc.Gwendoline1 schreef: ↑26 augustus 2024, 23:02Langs hier hetzelfde probleem, kantoor opgedoekt.spaarfreakje schreef: ↑26 augustus 2024, 22:06 In Kontich en in Edegem hebben ze hun kantoren gesloten, want alles ging toch on line gebeuren
Maakte wel geen verschil uit of het er nu was of niet...
Tenzij ik fout geïnformeerd ben is (telefonisch contact met ING) is de zichtrekening betalend. Er zouden 2 mogelijkheden zijn: basic aan 1,9 € per maand en eentje van 5 €. Op deze laatste zouden er kortingen kunnen zijn.svparijs schreef: ↑26 augustus 2024, 19:32 https://www.ing.be/nl/particulieren/voo ... ergelijken
Tenzij ik mij vergis, vallen kosten zichtrekening eerste jaar weg. Wanneer je zichtrekening en termijnrekening op zelfde dag opent, denk ik dat je kosten beperkt blijven...
Zie voetnoot 1
Dat zal wel, maar die heb je niet nodig voor een termijnrekening.vdsteen schreef: ↑26 augustus 2024, 23:18Tenzij ik fout geïnformeerd ben is (telefonisch contact met ING) is de zichtrekening betalend. Er zouden 2 mogelijkheden zijn: basic aan 1,9 € per maand en eentje van 5 €. Op deze laatste zouden er kortingen kunnen zijn.svparijs schreef: ↑26 augustus 2024, 19:32 https://www.ing.be/nl/particulieren/voo ... ergelijken
Tenzij ik mij vergis, vallen kosten zichtrekening eerste jaar weg. Wanneer je zichtrekening en termijnrekening op zelfde dag opent, denk ik dat je kosten beperkt blijven...
Zie voetnoot 1
Ondertussen las ik op dit forum dat er ook een gratis transactierekening zou bestaan. Aan de telefoon heeft de ING medewerkster hiervan alleszins niet gesproken, hoewel ik aangaf dat ik de zichtrekening enkel zou gebruiken voor de termijnrekening. Indien een 'forum'bezoeker de juiste informatie zou kennen ivm de transactierekening: dan graag delen a.u.b. Als ING dan toch zoveel moeite doet om gelden binnen te halen, kunnen ze toch wel de geste doen om een gratis rekening te voorzien die enkel en alleen mag/kan gebruikt worden bij 1. de opening 2. de afsluiting van de termijnrekening.
De investrekening.vdsteen schreef: ↑26 augustus 2024, 23:46 Ondertussen las ik op dit forum dat er ook een gratis transactierekening zou bestaan. Aan de telefoon heeft de ING medewerkster hiervan alleszins niet gesproken, hoewel ik aangaf dat ik de zichtrekening enkel zou gebruiken voor de termijnrekening. Indien een 'forum'bezoeker de juiste informatie zou kennen ivm de transactierekening: dan graag delen a.u.b. Als ING dan toch zoveel moeite doet om gelden binnen te halen, kunnen ze toch wel de geste doen om een gratis rekening te voorzien die enkel en alleen mag/kan gebruikt worden bij 1. de opening 2. de afsluiting van de termijnrekening.
Zou dit niet de oplossing zijn: zichtrekening openen om termijnrekening te kunnen openen, onmiddellijk erna de zichtrekening afsluiten, tegen de tijd dat termijn voorbij is opnieuw zichtrekening openen om deze nadien opnieuw af te sluiten. 2 keer 1,90 € betalen wil ik wel doen.
DB bank reageert reeds op ING. Tegen eind van de week zullen er nog banken springen; mijn gevoel.
Als je een termijnreking opent op 2 namen moet je dan ook een zichtrekening of Invest rekening op 2 namen openen ? Voor de zichtrekening wordt dit dan €2,9 per maand
Net geprobeerd de termijnrekening te openen, krijg meteen een foutmelding. Echt een top website hebben ze.
Machtiging nodig
Sorry
Het lijkt erop dat je niet de juiste machtiging hebt om een termijnrekening te openen.
Klopt dit niet? Contacteer ons dan. We helpen je graag persoonlijk verder.
Machtiging nodig
Sorry
Het lijkt erop dat je niet de juiste machtiging hebt om een termijnrekening te openen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Vanuit de invest account kan je enkel naar een andere ING rek overschrijven.
Een tegenrekening van een andere bank rechtstreeks op ING invest account gaat niet.
Vroeg of laat moet je dus wel een (betalende) zichtrek bij ING hebben.
Dat is hun uiteindelijke bedoeling ook, natuurlijk.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Komt omdat je EERST een ING zicht of invest moet hebben, eens die GOEDGEKEURD is kan je on line een termijnrek openen.TrX schreef: ↑27 augustus 2024, 12:02 Net geprobeerd de termijnrekening te openen, krijg meteen een foutmelding. Echt een top website hebben ze.
Machtiging nodig
Sorry
Vooral allemaal ONDUIDELIJK.
'Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat ook meestal niet...'
-
- Newbie
- Contacteer:
dikke pech,
zichtrekening is gekoppeld aan de termijnrekening, dus die ga je echt niet kunnen afsluiten......
zichtrekening is gekoppeld aan de termijnrekening, dus die ga je echt niet kunnen afsluiten......