Ervaringen met Dieter Plas
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Ervaringen met Dieter Plas
.
Laatst gewijzigd door couchsurfer op 7 augustus 2024, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Toen ik ".com" zag staan wist ik eigenlijk al dat het een marginale website ging worden. Toen ik zag dat z'n layout enkel in het NL was met een domme quote in het Engels, werd mijn gevoel bevestigd.
Maar dat van helpen van Dina via VTM moet ik toegeven, dat overtuigde mij wel om meteen 999 euro uit te geven.
Maar dat van helpen van Dina via VTM moet ik toegeven, dat overtuigde mij wel om meteen 999 euro uit te geven.
Snel op de site gaan kijken. Hij verwijst naar zijn enorme winst die hij gemaakt heeft met Capri holdings dat van 5 naar 63 steeg.
Echt up to date zijn zijn gegevens dus niet. Laatste maal dat Capri zo hoog stond is 20maand geleden. Het naratief van Capri is ook volledig veranderd sinds het overnamebod van Tapestry a 57.5, wat zijn stoefkoers v 63 al helemaal belachelijk maakt. Huidige koers is trouwens 32...
Anderzijds verwijzen naar Gamestop, ook iets v 3j geleden...
Echt up to date zijn zijn gegevens dus niet. Laatste maal dat Capri zo hoog stond is 20maand geleden. Het naratief van Capri is ook volledig veranderd sinds het overnamebod van Tapestry a 57.5, wat zijn stoefkoers v 63 al helemaal belachelijk maakt. Huidige koers is trouwens 32...
Ja, ja, hele aardige vent die jullie allemaal gratis wil helpen.BlueB schreef: ↑7 augustus 2024, 23:23 Snel op de site gaan kijken. Hij verwijst naar zijn enorme winst die hij gemaakt heeft met Capri holdings dat van 5 naar 63 steeg.
999€ is idd zo goed als gratis aangezien je er zeker miljonair mee wordt. Mss koop ik wel 2x zijn cursus en mag Elon schrik beginnen krijgen.
Is Guy Boscart ook zo een figuur? Kent iemand Gert Rousseau? Is die van hetzelfde slag als die hier besproken worden? w w wJOKER247 schreef: ↑7 augustus 2024, 18:41Precies. Allemaal figuren die zelf met beleggen geld verliezen en dan maar cursussen of abonnementen gaan verkopen.
Guy B. van US-Markets, G-J Nikken van Beursbites etc.
Ik heb slachtoffers gezien die een 2e hypotheek op hun huis moesten nemen, failliet gingen of van wie het huwelijk stuk liep.
Indertijd een paar van die figuren nog aangegeven bij de beurswaakhond.
Een werkte er zelfs een op de computer afdeling van KBC. De grote baas gebeld en gevraagd of hij wist waarmee zijn personeel bijkluste. Die vloog er toen meteen op staande voet uit.
belgiantradingacademy be/ Iemand ervaring?
Ik adviseer u het recentelijk door de heer Tim Nijsmans geschreven boek "De Hangmatbelegger" thans aan te kopen, vervolgens te lezen om tot slot de opgedane kennis om te zetten naar de praxis. De kostprijs is considerabel lager, en het rendement immens vele malen hoger dan het in zee gaan met voorgenoemde charlatans.
Kereltje!
Tim Nijsmans? Guy Boscaert? Gert Rousseau?
1. Jadirkjan schreef: ↑8 augustus 2024, 15:01Is Guy Boscart ook zo een figuur? Kent iemand Gert Rousseau? Is die van hetzelfde slag als die hier besproken worden? w w wJOKER247 schreef: ↑7 augustus 2024, 18:41
Precies. Allemaal figuren die zelf met beleggen geld verliezen en dan maar cursussen of abonnementen gaan verkopen.
Guy B. van US-Markets, G-J Nikken van Beursbites etc.
Ik heb slachtoffers gezien die een 2e hypotheek op hun huis moesten nemen, failliet gingen of van wie het huwelijk stuk liep.
Indertijd een paar van die figuren nog aangegeven bij de beurswaakhond.
Een werkte er zelfs een op de computer afdeling van KBC. De grote baas gebeld en gevraagd of hij wist waarmee zijn personeel bijkluste. Die vloog er toen meteen op staande voet uit.
belgiantradingacademy be/ Iemand ervaring?
2. Ken ik niet, zal haast wel.
3. Gelukkig niet.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Waarom aankopen als je het in de bibliotheek gratis kan uitlenen?Rhijnvis schreef: ↑8 augustus 2024, 15:09 Ik adviseer u het recentelijk door de heer Tim Nijsmans geschreven boek "De Hangmatbelegger" thans aan te kopen, vervolgens te lezen om tot slot de opgedane kennis om te zetten naar de praxis. De kostprijs is considerabel lager, en het rendement immens vele malen hoger dan het in zee gaan met voorgenoemde charlatans.
Een regelmatig bezoek aan de bibliotheek strekt eveneens tot aanbeveling. Doch bij de aanschaf van een boek verlaagt men de weerstand om het boek nogmaals op de schoot te nemen.
De aanschaf van een boek kost u tenslotte slechts enkele munten.
Kereltje!
Plus je kunt er zowel ezelsoren als aantekeningen in maken.
Dus: don't be penny wise and pound foolish.