Regeringsvorming 2024
Re: Regeringsvorming 2024
Functioneert in de ganse EU op deze wijze. "Firewalls" naar midden en rechts; en hopla enkel nog "links"wanbestuur mogelijk. Geniaal eigenlijk.kingsfan schreef: ↑28 augustus 2024, 20:29 Dat justitie in belgie een lachertje is voor criminelen al lang duidelijk.
Pseudo- Straffeloosheid in de ogen van bevolking geeft verharding van standpunten.
Eigen jarenlang links beleid geeft dit resultaat. En als beloning door cordon sanitair meer verloren stemmen en voor altijd een linkse partij nodig voor meerderheid zonder de VB stemmen. Missie geslaagd.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Dat justitie hier een schande is is een pijnlijk feit en daar is links voor 90% puur verantwoordelijk voor met hun pamperbeleid !kingsfan schreef: ↑28 augustus 2024, 20:29 Dat justitie in belgie een lachertje is voor criminelen al lang duidelijk.
Pseudo- Straffeloosheid in de ogen van bevolking geeft verharding van standpunten.
Eigen jarenlang links beleid geeft dit resultaat. En als beloning door cordon sanitair meer verloren stemmen en voor altijd een linkse partij nodig voor meerderheid zonder de VB stemmen. Missie geslaagd.
Dat "links" zich met hun ziek beleid nodig heeft gemaakt is misschien jaren zo geweest maar is toch niet langer 100% van toepassing; kijk eens rond in Europa hoeveel landen een rechtse ( zelfs extremer ) regering hebben waar links niets meer te betekenen heeft en dan spreken we niet enkel over Orban maar onze Noorderburen, Italië en nog verschillende andere. Tevens zien we dat in veel landen echte rechtse partijen steeds maar terrein winnen tov groen-linkse partijen; een shift die zich hopelijk alleen maar versnelt zal blijven doorzetten.
Ik kijk persoonlijk al uit naar de eerste Vlaams Belang burgemeesters na de verkiezingen van oktober.
Make Spaargids " Great Again ! "
Welke partijfamilie regeert deze EU? Kijk eens goed na. En het zijn geen midden of rechtse partijen. UVDL (CDU) is niet midden noch rechts; kijk welke partijen deze coalitie steunen. . Zolang deze linkse kliek het in het Europees "Parlement" het voor het zeggen heeft, zal er niets veranderen.voorheenCP1234 schreef: ↑28 augustus 2024, 20:55Dat justitie hier een schande is is een pijnlijk feit en daar is links voor 90% puur verantwoordelijk voor met hun pamperbeleid !kingsfan schreef: ↑28 augustus 2024, 20:29 Dat justitie in belgie een lachertje is voor criminelen al lang duidelijk.
Dat "links" zich met hun ziek beleid nodig heeft gemaakt is misschien jaren zo geweest maar is toch niet langer 100% van toepassing; kijk eens rond in Europa hoeveel landen een rechtse ( zelfs extremer ) regering hebben waar links niets meer te betekenen heeft en dan spreken we niet enkel over Orban maar onze Noorderburen, Italië en nog verschillende andere. Tevens zien we dat in veel landen echte rechtse partijen steeds maar terrein winnen tov groen-linkse partijen; een shift die zich hopelijk alleen maar versnelt zal blijven doorzetten.
Ik kijk persoonlijk al uit naar de eerste Vlaams Belang burgemeesters na de verkiezingen van oktober.
Zot, zever, mensen belachelijk maken, ... Dat zijn jullie woorden. Mss snijden ze wel hout.voorheenCP1234 schreef: ↑28 augustus 2024, 16:32Weer een opmerking die op niets slaagt want je moet wel opletten tijdens de lessen waar je deze informatie niet krijgt omdat het leerpakket NIET is aangepast aan de noden van vandaag ...pukkie007 schreef: ↑28 augustus 2024, 07:52
Zever? Als fiscaliteit en financiën je geen moer kunnen schelen, maar vloggen en influencer wel bekende begrippen zijn, dan ga je snel tegen een muur aanlopen. Hoeveel moeite kost het om eens naar myfin of mypension te surfen? De data die je daar vindt zullen mss nog aangepast worden, maar dan heb je toch al een beetje info over die oude dag.
Buiten een school heb je nog ouders, vrienden en kennissen, honderden websites, zelfstudie, ... Als ook jij dertigers nog met een paplepel te eten wil geven, be my guest. Wat meer aanwezig zijn tijdens de lessen, wat opsteken van de lessen en natuurlijk een aangepast leerpakket aan de noden van vandaag zou een mooie basis zijn.
En door de site van MyFin en dergelijke eens te bezoeken ga je echt niet ineens beseffen waarom ons pensioenstelsel zo anders is dan dat van 99% op de aarde en welke grote gevaren dit kan/ zal inhouden !
Volgens mij is dat laatste juist de reden dat het nergens aan bod komt, omdat men het dood wil zwijgen; maar dat kan je moeilijk iedereen die geen interesse heeft in economie kwalijk nemen of ze belachelijk maken zoals jij doet !
De wetgever en de scholen blijven in deze zeker zwaar in gebreke. Blijft natuurlijk dat je toch een beetje interesse moet hebben in het financiële plaatje van je leven. Nee, je moet het niet, je moet zelfs niks. Die muur kom je vanzelf wel tegen.
EarthNvstr1 schreef: ↑28 augustus 2024, 19:14Hier ook weer dat hokjesdenken en bij jou dan nog jouw obsessie met BDW erbij.haelewyn schreef: ↑28 augustus 2024, 10:54 Nog een geluk dat er vakbonden geweest zijn en dat die er nog zijn.
Wie dat wil zien verdwijnen is gewoon te veel geobsedeerd door zijn liefde voor BDW of ander rechts gedachtengoed en pusht in feite een regime met dictatoriale kenmerken naar voor. Immers, je ruimt de tegenspraak op.
Om maar te zwijgen over de obsessie van “ons mateke” hier
Vakbonden maken meer kapot dan je lief is.KV schreef: ↑28 augustus 2024, 21:46EarthNvstr1 schreef: ↑28 augustus 2024, 19:14
Hier ook weer dat hokjesdenken en bij jou dan nog jouw obsessie met BDW erbij.
Om maar te zwijgen over de obsessie van “ons mateke” hier
Om even van de hak op de tak te springen
Over kapotmaken :
Ik heb meer en meer de indruk dat er vanalles zal kapot gemaakt worden als Arizona er komt.
Waarschijnlijk ook. België krijgt nooit een goede regering die in he landsbelang regeert.
Gewoon zakkenvullers en machtswellustelingen.
Misschien valt ons mateke in de smaak bij de kiezers van NVA als hij zich soepel opstelt , maar bij zijn eigen kiezers kan dat wel eens anders zijn.
Niet voor 't een of voor 't ander : ik ben al erg nieuwsgierig naar de uitslag van de volgende verkiezingen en hoeveel van de kiezers van de populairste partij zich gaan bedot voelen (toch meer dan vorige keer zeker ?) en hoeveel er gaan inzien dat hun held Bart alleen de zakken vult van de rijksten, niet van de middenklasse.
Fool me once , shame on you. Fool me twice, shame on me ?
Zelf maak ik me niet zoveel zorgen. Ik heb al heel mijn leven mezelf in een positie geplaatst waar ik minst te foppen was en er altijd wel een uitweg was die me goed uitkwam.
Ik ga dat hierna ook wel weer voor elkaar krijgen.
Wat heb jij toch tegen BdW?haelewyn schreef: ↑28 augustus 2024, 23:14Misschien valt ons mateke in de smaak bij de kiezers van NVA als hij zich soepel opstelt , maar bij zijn eigen kiezers kan dat wel eens anders zijn.
Niet voor 't een of voor 't ander : ik ben al erg nieuwsgierig naar de uitslag van de volgende verkiezingen en hoeveel van de kiezers van de populairste partij zich gaan bedot voelen (toch meer dan vorige keer zeker ?) en hoeveel er gaan inzien dat hun held Bart alleen de zakken vult van de rijksten, niet van de middenklasse.
Fool me once , shame on you. Fool me twice, shame on me ?
Zelf maak ik me niet zoveel zorgen. Ik heb al heel mijn leven mezelf in een positie geplaatst waar ik minst te foppen was en er altijd wel een uitweg was die me goed uitkwam.
Ik ga dat hierna ook wel weer voor elkaar krijgen.
Ik vind de volksverlakkerij en leugens van nva, het stigmatiseren van grote groepen mensen, de bron van alle kwaad.
Alle politici zijn slecht maar die van nva zijn het slechtst.
Lokaal : vaak een volledige lijst met opportunisten.
Nationaal : kwallen als bdw en Bracke.
Ontstaan en opkomst : het verhaal dat ze zoveel beter zijn dan vlaams belang maar toch zeer sterk hun kiezers targetten.
Politiek : hun plan voor Brussel in geval van een splitsing dat er nog altijd niet is. Hun plan voor een splitsing???
Hun kiezers die ze het gezwam opdringen over Merkel is slecht, de Walen zijn slecht, de werklozen, de zieken, de inactieve, enzovoort.
En nu : we moeten besparen en de middenklasse moet meer overhouden... het grote nva plan dat daar totaal niet voor zorgt.
Net zoals velen hier erg gepikt zijn op links, kots ik op de riedeltjes van nva.
Genoeg uitgelegd ?
Over waarom vakbonden noodzakelijk zijn : bekijk vtm telefacts zomer over ryanair van 28 augustus.
Mij is het kompleet duidelijk
Ontstaan en opkomst : het verhaal dat ze zoveel beter zijn dan vlaams belang maar toch zeer sterk hun kiezers targetten.
Politiek : hun plan voor Brussel in geval van een splitsing dat er nog altijd niet is. Hun plan voor een splitsing???
Hun kiezers die ze het gezwam opdringen over Merkel is slecht, de Walen zijn slecht, de werklozen, de zieken, de inactieve, enzovoort.
En nu : we moeten besparen en de middenklasse moet meer overhouden... het grote nva plan dat daar totaal niet voor zorgt.
Net zoals velen hier erg gepikt zijn op links, kots ik op de riedeltjes van nva.
Genoeg uitgelegd ?
Over waarom vakbonden noodzakelijk zijn : bekijk vtm telefacts zomer over ryanair van 28 augustus.
Mij is het kompleet duidelijk
Zakkenvullers en machtswellustelingen ? Niet overdrijven aub. Het Blok zit nog niet in de regering en zal er gelukkig , dankzij de Franstaligen , ook nooit in komen.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Hierop is maar slechts 1 reactie mogelijk …haelewyn schreef: ↑28 augustus 2024, 23:51 Ik vind de volksverlakkerij en leugens van nva, het stigmatiseren van grote groepen mensen, de bron van alle kwaad.
Genoeg uitgelegd ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Iets anders ….
Ik las deze week dat ouders financiële negatieve gevolgen zullen dragen (voor zij die een kind hebben) als ze zouden scheiden...
Ik moest toch even luisteren.
Rechtse gedachtegoed in Vlaanderen schreeuwt steevast moord en brand over communisme , "een overheid die alles gaat bepalen voor u …. "
Dan stel ik me toch vragen hoe men dit dan kadert als mensen zelfs al geen vrijheid meer hebben een beslissing te nemen dat 'hun partner' toch niet de meest ideale partner is
(Moest ik een liberaal zijn, er stond al een kruisraket klaar om dit idee van de mogelijke nieuw Vlaamse regering af te schieten)
Ik las deze week dat ouders financiële negatieve gevolgen zullen dragen (voor zij die een kind hebben) als ze zouden scheiden...
Ik moest toch even luisteren.
Rechtse gedachtegoed in Vlaanderen schreeuwt steevast moord en brand over communisme , "een overheid die alles gaat bepalen voor u …. "
Dan stel ik me toch vragen hoe men dit dan kadert als mensen zelfs al geen vrijheid meer hebben een beslissing te nemen dat 'hun partner' toch niet de meest ideale partner is
(Moest ik een liberaal zijn, er stond al een kruisraket klaar om dit idee van de mogelijke nieuw Vlaamse regering af te schieten)
Kun je niet uitvissen dat je partner niet de ideale partner is voor je trouwt en kinderen maakt?
Maar tegenwoordig is het huwelijk in deze wegwerpmaatschappij ook een wegwerphuwelijk geworden. Bij het minste rimpeltje in de relatie gaan ze uit elkaar in plaats van ervoor te werken.
Ik ken er veel die al drie keer getrouwd zijn. Waarom in godsnaam vraag ik me eigenlijk af.
Maar tegenwoordig is het huwelijk in deze wegwerpmaatschappij ook een wegwerphuwelijk geworden. Bij het minste rimpeltje in de relatie gaan ze uit elkaar in plaats van ervoor te werken.
Ik ken er veel die al drie keer getrouwd zijn. Waarom in godsnaam vraag ik me eigenlijk af.