Beobank termijnrekening
TIP
Re: Beobank termijnrekening
-
- Newbie
- Contacteer:
Waar staat op 3 jaar bij mij?KleineSpaarder schreef: ↑30 augustus 2024, 07:52Als je wilt trollen met jouw 3% netto op Duitse staatsobligaties op 3 jaar, doe dat in de kroeg.
-
- Newbie
- Contacteer:
Je komt hier inbreken in een discussie over 3 jaar. Ga trollen in de kroegFinny10 schreef: ↑30 augustus 2024, 08:51Waar staat op 3 jaar bij mij?KleineSpaarder schreef: ↑30 augustus 2024, 07:52
Als je wilt trollen met jouw 3% netto op Duitse staatsobligaties op 3 jaar, doe dat in de kroeg.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik denk er ook aan om een termijnrekening te openen bij Beobank. Ik ben nog geen klant. Wat zijn de ervaringen hier met Beobank? Want ik lees nogal wat negatieve ervaringen van klanten.
Argenta heeft hun tarieven weer aangepast, nu is het vanaf 100k in plaats van 50k.Torro schreef: ↑28 augustus 2024, 17:30Argenta heeft haar tarieven net verlaagd in plaats van verhoogd. En sommige looptijden beperkt tot 50K. Indien meer dan 50K, dan geld een lager tarief.nestor1970 schreef: ↑28 augustus 2024, 16:52 Wachtende op Argenta hier. Misschien meer reactie dichter tegen 4 september.
https://www.argenta.be/nl/sparen/termij ... ml#werking
Dit is gewoon met de klanten hun voeten spelen. Eergisteren nog op kantoor geweest en voor de hogere tarieven, was het maximum 50K per gezin, zelfs niet per persoon. Nu kan het ineens terug tot 100K. En wat zal het morgen zijn?cardinal schreef: ↑30 augustus 2024, 10:22Argenta heeft hun tarieven weer aangepast, nu is het vanaf 100k in plaats van 50k.Torro schreef: ↑28 augustus 2024, 17:30
Argenta heeft haar tarieven net verlaagd in plaats van verhoogd. En sommige looptijden beperkt tot 50K. Indien meer dan 50K, dan geld een lager tarief.
https://www.argenta.be/nl/sparen/termij ... ml#werking
KleineSpaarder, zou je je wat willen gedragen?KleineSpaarder schreef: ↑30 augustus 2024, 09:20Je komt hier inbreken in een discussie over 3 jaar. Ga trollen in de kroeg
Termen als "sukkel" en "inbreken" getuigen in een discussie niet van fatsoen.
Deze rubriek heet "Beobank termijnrekening". Dat jij geporteerd bent voor een 3-jarige termijn rekening is je goed recht.
Net zo goed als een ander dat kan zijn voor een kortere termijn en een hogere rente.
Daartoe dient een discussie, om meningen te vergelijken.
Echter iemand met een andere mening dan die van jou beledigen c.q. uitschelden, getuigt niet bepaald van fatsoen.
Ik verzoek je dan ook je wat volwassener en fatsoenlijker te gedragen in discussies.
-
- Full Member
- Contacteer:
Bij ons zeiden ze dan weer 50k per persoon, zeiden wel dat het iedere dag kon veranderen!(voor dat laatste hebben ze allesins gelijk.)
-
- Newbie
- Contacteer:
En het is weer van dat, terug tot 250K en vanaf maandag hogere tarieven. Ik heb te doen met de zelfstandige kantoorhouders van Argenta, die iedere dag iets anders aan hun klanten moeten wijsmaken. Voor wie de laatste dagen heeft ingetekend op een termijnrekening, vergeet niet dat je die binnen de 5 werkdagen zonder kosten kan annuleren en eventueel een nieuwe kan openen aan betere voorwaarden.Gwendoline1 schreef: ↑30 augustus 2024, 11:34Bij ons zeiden ze dan weer 50k per persoon, zeiden wel dat het iedere dag kon veranderen!(voor dat laatste hebben ze allesins gelijk.)
https://www.spaargids.be/sparen/argenta ... entes.html
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Hebben jullie door dat dit het Beobank onderwerp is en niet Argenta ? Gelieve on-topic te gaan en dit niet langer te vervuilen !Torro schreef: ↑30 augustus 2024, 17:30En het is weer van dat, terug tot 250K en vanaf maandag hogere tarieven. Ik heb te doen met de zelfstandige kantoorhouders van Argenta, die iedere dag iets anders aan hun klanten moeten wijsmaken. Voor wie de laatste dagen heeft ingetekend op een termijnrekening, vergeet niet dat je die binnen de 5 werkdagen zonder kosten kan annuleren en eventueel een nieuwe kan openen aan betere voorwaarden.Gwendoline1 schreef: ↑30 augustus 2024, 11:34
Bij ons zeiden ze dan weer 50k per persoon, zeiden wel dat het iedere dag kon veranderen!(voor dat laatste hebben ze allesins gelijk.)
https://www.spaargids.be/sparen/argenta ... entes.html
Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
+1, het is wel duidelijk wie de "Trol" isFinny10 schreef: ↑30 augustus 2024, 11:05KleineSpaarder, zou je je wat willen gedragen?KleineSpaarder schreef: ↑30 augustus 2024, 09:20
Je komt hier inbreken in een discussie over 3 jaar. Ga trollen in de kroeg
Termen als "sukkel" en "inbreken" getuigen in een discussie niet van fatsoen.
Deze rubriek heet "Beobank termijnrekening". Dat jij geporteerd bent voor een 3-jarige termijn rekening is je goed recht.
Net zo goed als een ander dat kan zijn voor een kortere termijn en een hogere rente.
Daartoe dient een discussie, om meningen te vergelijken.
Echter iemand met een andere mening dan die van jou beledigen c.q. uitschelden, getuigt niet bepaald van fatsoen.
Ik verzoek je dan ook je wat volwassener en fatsoenlijker te gedragen in discussies.
Make Spaargids " Great Again ! "
Wat hebben jullie toch met dat trollen gedoe ?