Wat na staatsbon?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Wat na staatsbon?
3,65 bruto op 4-5 jaar, boven 100000% zit je aan 3,90%...Gg70 schreef: ↑26 augustus 2024, 20:12Ik doe al jaren alles digitaal bij CKV,ook grote bedragen worden onmiddellijk(zonder limiet) overgeschreven naar tegenrekening...voorheenCP1234 schreef: ↑26 augustus 2024, 16:11 Had afgelopen weekend nog een gesprek met een collega over CKV, ging wel niet over wat te doen met vrijgekomen gelden maar over de bank zelf.
Mijn collega heeft dat spaargeld staan, alles moet je dus via een agent doen. Mijn collega wilde een deel van zijn gelden opvragen omdat hij grote kosten heeft. Pas na dreigen om alles af te sluiten ging de agent akkoord ..., daarvoor bleef deze maar hameren dat het niet opportuun was, beter een lening nemen ...
Bij zo'n instelling zien ze mij alvast NOOIT !
Heb men collega voor goed gek verklaard dat die daar niet met alles is vertrokken maar het is nogal een braven ziel ...
Alles correct in orde...
Ik heb mij voor de bonus een account bij Medirect aangemaakt. Vreemde manier van werken.
Op het einde vragen ze een smscode te sturen om alles te bevestigen. Ik krijg geen code na enkele keren te proberen. Ook een beloproep met code lukt niet. Danaar een code random geprobeerd... En het lukte. Nu via mail bevestiging gehad en ik kan gewoon via de website met mijn wachtwoord inloggen.
Is dit alle beveiliging dat er is? Enkel een wachtwoord? Ik heb weinig vertrouwen om er veel mee te gaan werken precies.
Op het einde vragen ze een smscode te sturen om alles te bevestigen. Ik krijg geen code na enkele keren te proberen. Ook een beloproep met code lukt niet. Danaar een code random geprobeerd... En het lukte. Nu via mail bevestiging gehad en ik kan gewoon via de website met mijn wachtwoord inloggen.
Is dit alle beveiliging dat er is? Enkel een wachtwoord? Ik heb weinig vertrouwen om er veel mee te gaan werken precies.
Wat verwacht je voor die 0,50% extra? Een eigen kluis?guest0306 schreef: ↑28 augustus 2024, 18:05 Ik heb mij voor de bonus een account bij Medirect aangemaakt. Vreemde manier van werken.
Natuurlijk! Is het niet zo dat de centen van elke klant in een kluis op naam bewaard wordt? Hoe kunnen zij anders het onderscheid tussen de gelden van hun klanten maken? Iedereen heeft een aparte kluis; in de kelder.Finny10 schreef: ↑28 augustus 2024, 19:58Wat verwacht je voor die 0,50% extra? Een eigen kluis?guest0306 schreef: ↑28 augustus 2024, 18:05 Ik heb mij voor de bonus een account bij Medirect aangemaakt. Vreemde manier van werken.
Een kluis hoeft niet per se, maar ik vind een login met een e-mailadres en wachtwoord toch niet echt veilig voor een spaarrekening of beleggersrekening.
Als ik me niet vergis is Medirect met een tegenrekening, wat volgens mij toch ook al een extra beveiliging is.
-
- Full Member
- Contacteer:
Zo is dat inderdaad en die zichtrekening is gratis, tenminste ik heb er nog niets voor moeten betalen.
Blijkbaar heb je een andere inlogprocedure dan ikzelf: ik moet inloggen met paswoord en een sms code die toegestuurd wordt (2-traps verificatie).guest0306 schreef: ↑28 augustus 2024, 18:05 Ik heb mij voor de bonus een account bij Medirect aangemaakt. Vreemde manier van werken.
Inderdaad, vanaf vandaag moet ik het ook zo doen. Gisteren was het zeer vreemd inloggen.Philippe1 schreef: ↑29 augustus 2024, 07:42Blijkbaar heb je een andere inlogprocedure dan ikzelf: ik moet inloggen met paswoord en een sms code die toegestuurd wordt (2-traps verificatie).guest0306 schreef: ↑28 augustus 2024, 18:05 Ik heb mij voor de bonus een account bij Medirect aangemaakt. Vreemde manier van werken.
Alles gaat daar wat trager en inloggen wijkt af van andere banken.
Estate Guru believer.
Een half overzicht.Persuader schreef: ↑31 augustus 2024, 11:16 Nieuw overzicht: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/08/30 ... miljarden/
https://www.demorgen.be/snelnieuws/nieu ... ~b8943178/Nieuwe eenjarige staatsbon levert rendement van 1,93 procent netto op
Weinig in vergelijking met de betere spaarrekening of met huidig aanbod van termijnrekeningen.
https://www.spaargids.be/sparen/algemee ... -1-96.html