KBC volgt nu ook…. (Na ING & Belfius)
TIP
KBC volgt nu ook…. (Na ING & Belfius)
Na ING en Belfius konden ze blijkbaar bij KBC niet achterblijven vonden ze :
https://www.hln.be/economie/kbc-slaat-t ... ~a78932ab/
BNP zal ook nog wel volgen veronderstel ik (wie weet 4,5%… )
Een jaar na de staatsbon toch een effect dat de banken de richting ingaan van het beconcurreren van elkaar.
https://www.hln.be/economie/kbc-slaat-t ... ~a78932ab/
BNP zal ook nog wel volgen veronderstel ik (wie weet 4,5%… )
Een jaar na de staatsbon toch een effect dat de banken de richting ingaan van het beconcurreren van elkaar.
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: KBC volgt nu ook…. (Na ING & Belfius)
Kan je bij kbc intekenen zonder een dure zichtrekening te moeten openen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat lijkt mij wel met een invest rekening.ivoverhoeven schreef: ↑30 augustus 2024, 18:41 Kan je bij kbc intekenen zonder een dure zichtrekening te moeten openen?
Grappig iedereen loopt met een smartphone rond, maar niemand belt die banken gewoon even.
-
- Newbie
- Contacteer:
ga ik wel doen , maar was nu gesloten :-)
-
- Full Member
- Contacteer:
lap, nu net ik er alles afsloot maand geleden omdat ze al jaren niks geven vergeleken met andere banken,
zal wel niet de enige zijn zeker die nu vloekt!!
Bij KBC op 13 maanden: is dat om ervoor te zorgen dat je geld binnen een jaar (dus 12 maanden) geblokkeerd is als er weer een nieuwe staatsbon komt ?
Of zie ik dat verkeerd ?
Of zie ik dat verkeerd ?
Je kan er weer voor een half jaar of 13 maanden heen gaan.Gwendoline1 schreef: ↑30 augustus 2024, 19:18 lap, nu net ik er alles afsloot maand geleden omdat ze al jaren niks geven vergeleken met andere banken,
-
- Full Member
- Contacteer:
Eigenlijk zouden er dat meer moeten doen, veranderen van bank.Finny10 schreef: ↑30 augustus 2024, 19:26Je kan er weer voor een half jaar of 13 maanden heen gaan.Gwendoline1 schreef: ↑30 augustus 2024, 19:18 lap, nu net ik er alles afsloot maand geleden omdat ze al jaren niks geven vergeleken met andere banken,
Weer flauw hoe ING en Belfius hun trouwe klanten links laten liggen
met hun vers geld. Zo jagen ze toch klanten weg?
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben klant bij zowel ING, KBC en Fortis. Ik ga nu maandag overschrijven van Fortis naar ING. Van ING naar KBC. En eventueel nog van KBC naar Fortis als ze nog iets uit de mouw schudden. Eigenlijk te gek voor woorden die acties om 'vers geld' binnen te krijgen.Gwendoline1 schreef: ↑30 augustus 2024, 19:29Eigenlijk zouden er dat meer moeten doen, veranderen van bank.
Weer flauw hoe ING en Belfius hun trouwe klanten links laten liggen
met hun vers geld. Zo jagen ze toch klanten weg?
Als jullie geld overschrijven naar andere banken, komt dat geld dat niet van spaarrekeningen?
Misloop je dan de getrouwheidspremies niet?
Misloop je dan de getrouwheidspremies niet?
-
- Full Member
- Contacteer:
Daar hou ik inderdaad wel rekening mee. Bij ING had ik een termijnrekening die 2 weken geleden afliep. Daar loop ik dus eigenlijk niks mis. Bij Fortis loopt binnen enkele dagen de staatsbon af. Zo moet iedereen zijn eigen rekening maken, maar ik vind het een goede opmerking. Want niet iedereen denk er zover bij na.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Als je het overschrijft naar een termijnrekening bij dezelfde bank ben je die ( getrouwheidspremie ) toch ook kwijt of vergis ik mij zo ?
Indien zo maakt je opmerking niet uit behalve dat velen zich misschien niet realiseren dat ze door het verliezen van hun getrouwheidspremie al een aanzienlijk deel van hun "denkbeeldige" winst kwijtspelen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
-
- Full Member
- Contacteer:
Hebben jullie dan bij al deze banken nog 1 betalende zichtrekening ook?mickeymouse schreef: ↑30 augustus 2024, 19:51Daar hou ik inderdaad wel rekening mee. Bij ING had ik een termijnrekening die 2 weken geleden afliep. Daar loop ik dus eigenlijk niks mis. Bij Fortis loopt binnen enkele dagen de staatsbon af. Zo moet iedereen zijn eigen rekening maken, maar ik vind het een goede opmerking. Want niet iedereen denk er zover bij na.
Ken er zo verschillende die bij 5 of meer banken klant zijn telkens met
betalende zichtrekening, dan loopt dat toch ook aardig op bij sommige banken vind ik.
Ik ben de laatste 1,5 jaar al klant bij Belfius geweest (heel kort) en verder bij Crelan, Axa, Argenta, Rabo, ING, Deutsche Bank, KBC, Fortis (al heel lang), de Giro, IG en Bolero.
ING heb ik met hun aktie in dec. voor de keus gesteld: of ik krijg die 4% voor het geld wat al bij jullie staat, of ik haal het weg. Ik kreeg die 4%.
Bij Fortis heb ik een soort afspraak dat ik op USD termijn deposito's altijd een hogere rente krijg dan de andere banken geven.
Verder laat ik bij banken die een gratis invest rekening hebben (dat zijn de meesten) altijd een paar euro's staan op die rekening. Makkelijk als er weer eens een aktie komt en ook voor "in case" als er weer eens een bankencrisis komt.
Als je aan ziet komen dat 1 of 2 banken in de problemen gaan komen, dan kun je het snel over de andere spreiden.
Helaas moet je het tegenwoordig wel zo doen in België.
ING heb ik met hun aktie in dec. voor de keus gesteld: of ik krijg die 4% voor het geld wat al bij jullie staat, of ik haal het weg. Ik kreeg die 4%.
Bij Fortis heb ik een soort afspraak dat ik op USD termijn deposito's altijd een hogere rente krijg dan de andere banken geven.
Verder laat ik bij banken die een gratis invest rekening hebben (dat zijn de meesten) altijd een paar euro's staan op die rekening. Makkelijk als er weer eens een aktie komt en ook voor "in case" als er weer eens een bankencrisis komt.
Als je aan ziet komen dat 1 of 2 banken in de problemen gaan komen, dan kun je het snel over de andere spreiden.
-
- Full Member
- Contacteer:
Wel goed bekeken zo.Finny10 schreef: ↑30 augustus 2024, 20:06 Ik ben de laatste 1,5 jaar al klant bij Belfius geweest (heel kort) en verder bij Crelan, Axa, Argenta, Rabo, ING, Deutsche Bank, KBC, Fortis (al heel lang), de Giro, IG en Bolero.