Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
TIP
Re: Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
oeps, idd. Ondertussen verbeterd en vermeld dat de tegenrekning buiten ING is.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Wat die 0,20% extra betreft van de voorinschrijving, vrees ik dat die enkel toegekend wordt als je de link in hun mail volgt.
Die gaat naar de do more zichtrek, die weliswaar per uitzondering 12 md gratis is.
Ik raad iedereen aan die pas vanaf 2 sept te gebruiken om zeker te zijn dat de 12md gratis tot na de uitbetaling van de 1j termijnrek zou vallen.
Ik heb immers 'begrepen' dat de 12md gratis slaan op volledige kalendermaanden na datum van opening.
Allemaal zeer ONDUIDELIJK (bewust?)
Die gaat naar de do more zichtrek, die weliswaar per uitzondering 12 md gratis is.
Ik raad iedereen aan die pas vanaf 2 sept te gebruiken om zeker te zijn dat de 12md gratis tot na de uitbetaling van de 1j termijnrek zou vallen.
Ik heb immers 'begrepen' dat de 12md gratis slaan op volledige kalendermaanden na datum van opening.
Allemaal zeer ONDUIDELIJK (bewust?)
nee dat is niet waar:
Schrijf tussen 26 augustus en 29 september 2024 het in aanmerking komende bedrag dat je wilt laten opbrengen (min. 250 euro, max. 2.500.000 euro) over naar je ING Zichtrekening. Het bedrag dat voor deze actie in aanmerking komt, stemt overeen met de nettotoename van de tegoeden op zicht-, spaar-, termijn- en Invest Account-rekeningen bij ING die je hebt voor privégebruik en waarvan je titularis of cotitularis bent, berekend vanaf 01/07/2024 om 19.00 uur (inbegrepen) tot de openingsdatum van je ING Termijnrekening.
Als je houder bent van een Staatsbon, komt het kapitaal ervan in aanmerking voor dit aanbod vanaf 4 september 2024.
2. Vraag je termijnrekening van 6 of 12 maanden eenvoudig online aan via de ING Banking-app of via Home'Bank3.
3. Maak het gewenste bedrag over van je zichtrekening naar je termijnrekening.
Na je preregistratie en na de opening van je ING Termijnrekening, ontvang je je kapitaal, interesten en bonus aan het einde van de looptijd.
Schrijf tussen 26 augustus en 29 september 2024 het in aanmerking komende bedrag dat je wilt laten opbrengen (min. 250 euro, max. 2.500.000 euro) over naar je ING Zichtrekening. Het bedrag dat voor deze actie in aanmerking komt, stemt overeen met de nettotoename van de tegoeden op zicht-, spaar-, termijn- en Invest Account-rekeningen bij ING die je hebt voor privégebruik en waarvan je titularis of cotitularis bent, berekend vanaf 01/07/2024 om 19.00 uur (inbegrepen) tot de openingsdatum van je ING Termijnrekening.
Als je houder bent van een Staatsbon, komt het kapitaal ervan in aanmerking voor dit aanbod vanaf 4 september 2024.
2. Vraag je termijnrekening van 6 of 12 maanden eenvoudig online aan via de ING Banking-app of via Home'Bank3.
3. Maak het gewenste bedrag over van je zichtrekening naar je termijnrekening.
Na je preregistratie en na de opening van je ING Termijnrekening, ontvang je je kapitaal, interesten en bonus aan het einde van de looptijd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
In 3. staat overschrijven van zichtrekening en jij gaat overschrijven van invest account...
Mensen,
De algemene voorwaarden staan op de site.
Doe eens wat moeite om dat te lezen. Daar staat alles duidelijk in en het bespaart uren discussie op een forum.
De algemene voorwaarden staan op de site.
Doe eens wat moeite om dat te lezen. Daar staat alles duidelijk in en het bespaart uren discussie op een forum.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Samsara op 30 augustus 2024, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Precies. Gewoon leren begrijpend lezen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
@Samsara citeert uit het Algemeen reglement van de verrichtingen en niet uit de bijzondere vwdn van de promo effectenrekening of uit de mail die voorintekenaars voor de 4% hebben ontvangen.
Een en ander zal wel kloppen als men wat puzzelstukken bij elkaar legt maar ING communiceert ONDUIDELIJK.
Een en ander zal wel kloppen als men wat puzzelstukken bij elkaar legt maar ING communiceert ONDUIDELIJK.
Mijn verwijzing was naar het artikel waarin staat dat je van een invest account naar een externe tegenrekening kan storten. Dat is hier al heel lang onderwerp van discussie, ook reeds in het draadje ''termijnrekening ING''. Dat staat eigenlijk los van die termijnrekening maar wel belangrijk om te weten voor wanneer je gelden vrij komen van de termijnrekening.
Ja, alleen naar 1 externe tegenrekening.Samsara schreef: ↑30 augustus 2024, 17:04 Mijn verwijzing was naar het artikel waarin staat dat je van een invest account naar een externe tegenrekening kan storten. Dat is hier al heel lang onderwerp van discussie, ook reeds in het draadje ''termijnrekening ING''. Dat staat eigenlijk los van die termijnrekening maar wel belangrijk om te weten voor wanneer je gelden vrij komen van de termijnrekening.
CorrectFinny10 schreef: ↑30 augustus 2024, 17:07Ja, alleen naar 1 externe tegenrekening.Samsara schreef: ↑30 augustus 2024, 17:04 Mijn verwijzing was naar het artikel waarin staat dat je van een invest account naar een externe tegenrekening kan storten. Dat is hier al heel lang onderwerp van discussie, ook reeds in het draadje ''termijnrekening ING''. Dat staat eigenlijk los van die termijnrekening maar wel belangrijk om te weten voor wanneer je gelden vrij komen van de termijnrekening.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hetzelfde probleem gaat zich voordoen bij KBC, nu ook zij termijnrek van 3,80% en 4% in de markt gooien als reactie op ING.
KBC heeft geen gratis zichtrek meer...
Wel een gratis invest rekening.spaarfreakje schreef: ↑30 augustus 2024, 18:20 Hetzelfde probleem gaat zich voordoen bij KBC, nu ook zij termijnrek van 3,80% en 4% in de markt gooien als reactie op ING.
Ik heb vooringeschreven en vandaag een termijnrekening geopend: die 4% bruto werd toegestaan. (bonus 0.20% inbegrepen).
-
- Hero Member
- Contacteer: