Ervaringen met Bolero
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Ervaringen met Bolero
Ik denk nu ook wel dat traders typisch niet met Bolero werken ...Tommy052 schreef: ↑5 augustus 2024, 12:15 Ja er zijn weer eens technische problemen! Zoals ik reeds zei...het is elke week wel iets...en toch winnen ze de ene prijs na de andere met hun service. Ik kan me voorstellen dat er traders zijn die snel op de bal willen spelen en dat kan je in ieder geval niet met Bolero!
KBC vraagt plots 2€ voor hun basisdienst maar als puntje bij paaltje komt faalt Bolero weer...Misschien toch ééns gaan rondkijken...
Je hoeft geen klant te zijn bij KBC om een rekening bij Bolero aan te houden.
Er zijn vandaag problemen gemeld bij Saxo, zelf kon ik deze ochtend ook niet inloggen bij Degiro. Drukke tijden, zeker...
Er zijn vandaag problemen gemeld bij Saxo, zelf kon ik deze ochtend ook niet inloggen bij Degiro. Drukke tijden, zeker...
Nee dat weet ik maar KBC = Bolero..
En inderdaad, er zijn er meer in hetzelfde bedje ziek blijkbaar...
En inderdaad, er zijn er meer in hetzelfde bedje ziek blijkbaar...
Ook Bolero heeft een exit staatsbon actie:
Wie veel euros op de Bolero rekening heeft kan dus maar beter die even terug naar de zichtrekening halen voor 4 september en dan terugstorten in de periode van de actie.
- Schrijf geld over naar je Bolero-rekening in de periode vanaf 4 september 2024 tot en met 18 september 2024.
- Ontvang per volledige schijf van 1 000 euro een Bolero-bon ter waarde van 2,81 euro gratis makelaarsloon (maximum 281 euro).
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
-
- Full Member
- Contacteer:
Wat op zich een ridicule actie is in het kader van die staatsbon...
Waarom? Ik zal de aflopende obligatie vervangen door een andere die ik op Euronext kan kopen en daarbij alvast geen makelaarskost moeten betalen door deze actie.Pieter1985 schreef: ↑29 augustus 2024, 14:51 Wat op zich een ridicule actie is in het kader van die staatsbon...
De staatsbon kocht ik niet via Bolero omwille van de makelaarskost, dus dat geld transfereren telt wel mee voor de actie.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Waarom?Pieter1985 schreef: ↑29 augustus 2024, 14:51 Wat op zich een ridicule actie is in het kader van die staatsbon...
Je kan een Duitse 0% coupon staatsobligatie (DE0001141810) hiermee zonder kosten aankopen. Yield 3% netto.
-
- Full Member
- Contacteer:
Natuurlijk, het is een leuk cadeautje en ik ga ook mijn cash bij Bolero even weghalen om het straks terug te storten. Maar toen ik de mail van Bolero zag binnenkomen, had ik eerst de indruk dat ze een volwaardig/gelijkaardig alternatief voor de staatsbon aanboden.
Ik ben nieuw bij Bolero. Ik deed 3 overschrijvingen naar mijn Bolero-rekening, telkens vanaf Crelan.
- De eerste keer ging het de dag zelf.
- De tweede keer duurde het 3 dagen voor het geld aan kwam.
- De derde keer duurt het al een volledige week en staat het geld nog steeds niet op de rekening.
Nee, gelukkig niet. Het kan natuurlijk ook aan Crelan liggen.NVSTR schreef: ↑30 augustus 2024, 21:54 Ik ben nieuw bij Bolero. Ik deed 3 overschrijvingen naar mijn Bolero-rekening, telkens vanaf Crelan.
Hebben jullie gelijkaardige ervaringen?
- De derde keer duurt het al een volledige week en staat het geld nog steeds niet op de rekening.
Misschien de Giro eens overwegen.EarthNvstr1 schreef: ↑5 augustus 2024, 12:17Ik denk nu ook wel dat traders typisch niet met Bolero werken ...Tommy052 schreef: ↑5 augustus 2024, 12:15 Ja er zijn weer eens technische problemen! Zoals ik reeds zei...het is elke week wel iets...en toch winnen ze de ene prijs na de andere met hun service. Ik kan me voorstellen dat er traders zijn die snel op de bal willen spelen en dat kan je in ieder geval niet met Bolero!
Tsja.... het is dus max. 281 euro als je 100.000 stort en voor 3 x70.000 = 210.000 koopt of verkoopt.....reteiP schreef: ↑29 augustus 2024, 13:50 Ook Bolero heeft een exit staatsbon actie:
Wie veel euros op de Bolero rekening heeft kan dus maar beter die even terug naar de zichtrekening halen voor 4 september en dan terugstorten in de periode van de actie.
- Schrijf geld over naar je Bolero-rekening in de periode vanaf 4 september 2024 tot en met 18 september 2024.
- Ontvang per volledige schijf van 1 000 euro een Bolero-bon ter waarde van 2,81 euro gratis makelaarsloon (maximum 281 euro).
Laatst gewijzigd door Finny10 op 30 augustus 2024, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vermoed dat het inderdaad Crelan gaat zijn, daar loopt wel meer mis. Dankjewel voor je antwoord!Finny10 schreef: ↑30 augustus 2024, 21:59Nee, gelukkig niet. Het kan natuurlijk ook aan Crelan liggen.NVSTR schreef: ↑30 augustus 2024, 21:54 Ik ben nieuw bij Bolero. Ik deed 3 overschrijvingen naar mijn Bolero-rekening, telkens vanaf Crelan.
Hebben jullie gelijkaardige ervaringen?
Het tegoed aan gratis makelaarsloon wordt automatisch op de Bolero-rekening geboekt in de laatste week van september 2024, na het einde van de actieperiode, en kan worden gebruikt zodra het online zichtbaar is onder het menu Rekeningen.
Vooraleer je gratis orders kan uitvoeren moet je dus nog wachten tot einde september.
Kunnen ze dit niet direct geven dan ?