Kannibalen
TIP
- MeneerParmentier
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: Kannibalen
Ik baseer mij op uitspraken van Guy Spier, toch iemand die goed geinformeerd zou moeten zijn en zeker niet beschuldigd kan worden van een afkeer tov Pabrai.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Wel, het frappante is dat Guy Spier ook een pakket AMR heeft aangekocht voorbije kwartaal, naast Arch Resources. Zie Dataroma
Als je luistert naar het filmpje in de link hierboven vanaf 8:30, kan je horen dat - vanuit Pabrai’s standpunt - dit wordt gezien als een no brainer en high conviction bet (met een hoge % allocatie). Back up the truck.
Als je luistert naar het filmpje in de link hierboven vanaf 8:30, kan je horen dat - vanuit Pabrai’s standpunt - dit wordt gezien als een no brainer en high conviction bet (met een hoge % allocatie). Back up the truck.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Nog een pakketje bijgekocht. Geschatte vrije kasstroom van 450-600 miljoen USD dit boekjaar, op een EV van $2,6 miljard geeft een FCF yield van 17% à 23%. En dat in een economisch zwakke periode met lage verkoopprijzen. Kan ik niet weerstaan. Nu ga ik terug in winterslaap. CYA
Thx voor de input - eens bekijken
Das nu eens een gouden tip, dikke merci. Goeie timing ook. Inderdaad geen schaalbaar alternatief voor cokes.panamapapers schreef: ↑30 augustus 2024, 20:35 Nog een pakketje bijgekocht. Geschatte vrije kasstroom van 450-600 miljoen USD dit boekjaar, op een EV van $2,6 miljard geeft een FCF yield van 17% à 23%. En dat in een economisch zwakke periode met lage verkoopprijzen. Kan ik niet weerstaan. Nu ga ik terug in winterslaap. CYA