Termijnrekening Belfius
TIP
Re: Termijnrekening Belfius
Volgens de site wel. Althans, de gewone termijnrekeningen. Maar rentevoeten krijg je niet te zien. Zelfs niet wanneer je al in het proces zit om een termijnrekening te openen.
Van de actie vind ik ook niet meteen iets terug op hun site. Maar ik kijk er misschien over.
Bij de Beloved Bond staat volgende:Samsara schreef: ↑31 augustus 2024, 11:41Volgens de site wel. Althans, de gewone termijnrekeningen. Maar rentevoeten krijg je niet te zien. Zelfs niet wanneer je al in het proces zit om een termijnrekening te openen.
Van de actie vind ik ook niet meteen iets terug op hun site. Maar ik kijk er misschien over.
De final terms, de samenvatting van het Basisprospectus en de productfiche zullen beschikbaar zijn op belfius.be/belovedbond vanaf 02/09 (12u).
Waarschijnlijk komt hun volledige aanbod maandag alles pas online....
Een bond is een obligatie en geen termijnrekening, toch?tommelein schreef: ↑31 augustus 2024, 11:56Bij de Beloved Bond staat volgende:Samsara schreef: ↑31 augustus 2024, 11:41
Volgens de site wel. Althans, de gewone termijnrekeningen. Maar rentevoeten krijg je niet te zien. Zelfs niet wanneer je al in het proces zit om een termijnrekening te openen.
De final terms, de samenvatting van het Basisprospectus en de productfiche zullen beschikbaar zijn op belfius.be/belovedbond vanaf 02/09 (12u).
''Beloved Bond'' what's in a name. De marketingafdeling wil hip zijn (en melig).
-
- Full Member
- Contacteer:
Ja, inderdaad heb ik ook gemerkt.Charlesvdw schreef: ↑31 augustus 2024, 08:18 Online heb ik bij Belfius een maximum van 25.000 naar een andere bank. Als ik meer wil overschrijven is het een weekje wachten, dan kan nog eens 25000 euro overgeschreven worden.
Als je vb. 10000e overschrijft, kan je binnen dezelfde week maar 15000e meer overschrijven,
wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Misschien goed om weten voor sommigen, maar bij Belfius kan je dat niet, enkel via kantoor.mickeymouse schreef: ↑31 augustus 2024, 08:25Die maximumlimiet kan je normaal zelf tijdelijk aanpassen. Dat is alvast zo bij andere banken (ING, Fortis).Charlesvdw schreef: ↑31 augustus 2024, 08:18 Online heb ik bij Belfius een maximum van 25.000 naar een andere bank. Als ik meer wil overschrijven is het een weekje wachten, dan kan nog eens 25000 euro overgeschreven worden.
-
- Full Member
- Contacteer:
poorterke schreef: ↑31 augustus 2024, 08:49Als je meer wilt overschrijven, even naar kantoor bellen en vragen of ze daar de overschrijving manueel ingeven.Charlesvdw schreef: ↑31 augustus 2024, 08:18 Online heb ik bij Belfius een maximum van 25.000 naar een andere bank. Als ik meer wil overschrijven is het een weekje wachten, dan kan nog eens 25000 euro overgeschreven worden.
Daarna krijg je een uitnodiging om met je Belfius kaartlezer de overschrijving te tekenen.
[/quot
Wel embetante zaak als ze nooit opnemen in het kantoor waar je klant ben.
-
- Full Member
- Contacteer:
Als klant zie je toch de rentevoeten op termijnrekeningen, althans ik toch.Samsara schreef: ↑31 augustus 2024, 11:41Volgens de site wel. Althans, de gewone termijnrekeningen. Maar rentevoeten krijg je niet te zien. Zelfs niet wanneer je al in het proces zit om een termijnrekening te openen.
Ja, maandag 2 september kan je vanaf 12:00 inschrijven op die termijnrekening.tommelein schreef: ↑31 augustus 2024, 11:56Bij de Beloved Bond staat volgende:Samsara schreef: ↑31 augustus 2024, 11:41
Gwendoline1 schreef: ↑31 augustus 2024, 12:47Nooit opnemen, dat moet je toch niet pikken. Bel naar Brussel met een klacht!poorterke schreef: ↑31 augustus 2024, 08:49
Als je meer wilt overschrijven, even naar kantoor bellen en vragen of ze daar de overschrijving manueel ingeven.
Daarna krijg je een uitnodiging om met je Belfius kaartlezer de overschrijving te tekenen.
[/quot
Wel embetante zaak als ze nooit opnemen in het kantoor waar je klant ben.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Bedankt voor de info. Maar ik probeer zo weinig mogelijk met het bankkantoor te maken te hebben.poorterke schreef: ↑31 augustus 2024, 08:49Als je meer wilt overschrijven, even naar kantoor bellen en vragen of ze daar de overschrijving manueel ingeven.Charlesvdw schreef: ↑31 augustus 2024, 08:18 Online heb ik bij Belfius een maximum van 25.000 naar een andere bank. Als ik meer wil overschrijven is het een weekje wachten, dan kan nog eens 25000 euro overgeschreven worden.
Toen ik ooit de XC90 van mevrouw moest betalen heb ik dat iom de garage in 2 keer gedaan. De eerst week telkens 25k van een verschillende rekening, en dan de week erop het saldo ook weer via die 2 rekeningen.
Ik weet niet hoe andere mensen dat doen als ze grote bedragen moeten betalen, maar dat is hoe ik het doe.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Effe op de laptop naar Belfius gekeken ipv op de telefoon, maar ook daar kan je niet doorklikken om de tarieven te zien. Heel teleurstellend toch.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
evita schreef: ↑31 augustus 2024, 13:16Gewiin wegblijven bij die bank. Alleen maar problemen daar.Gwendoline1 schreef: ↑31 augustus 2024, 12:47
Nooit opnemen, dat moet je toch niet pikken. Bel naar Brussel met een klacht!
Ik kan iedereen alleen maar aanraden altijd bij een bank je standaard maximum voor een overschrijving op 100.000 per dag te laten zetten en verder te vragen of je zelf de limiet via instellingen kan verhogen en anders of zij dat als het nodig is dat dezelfde dag voor je doen in de praktijk. (b.v. Argenta werkt zo. Limiet na telefoontje binnen paar uur verhoogd). Bij Fortis en ik meen ING kun je zelf voor een aantal dagen de limiet zelf verhogen). Als het niet kan, vragen waarom niet. Zij lopen n.l. geen enkel risico omdat je nooit meer over kan maken dan er op je rekening staat. Als ze over jouw veiligheid beginnen, dan weet je het wel. Wegwezen bij die bank.
Ik weet nog dat tijdens de bankencrisis de filiaalhouders, van Fortis en ABN-Amro o.a., de opdracht hadden grotere overmakingen 3 weken tot een maand niet uit te voeren met allerlei smoesjes. Dus wel zo fijn als je het zelf kunt doen.
Ik weet nog dat tijdens de bankencrisis de filiaalhouders, van Fortis en ABN-Amro o.a., de opdracht hadden grotere overmakingen 3 weken tot een maand niet uit te voeren met allerlei smoesjes. Dus wel zo fijn als je het zelf kunt doen.
Ja, ja en degenen die dat dan kan/mag doen is er die dag toevallig niet.Gwendoline1 schreef: ↑31 augustus 2024, 12:45Misschien goed om weten voor sommigen, maar bij Belfius kan je dat niet, enkel via kantoor.mickeymouse schreef: ↑31 augustus 2024, 08:25
Die maximumlimiet kan je normaal zelf tijdelijk aanpassen. Dat is alvast zo bij andere banken (ING, Fortis).