Termijnrekening Argenta
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Termijnrekening Argenta
Voor wie de voorbije week 1 termijnrekening bij Argenta opende op
18 maand, gaan jullie die annuleren nu ze de rente toch verhoogden,
terwijl ze zeiden dat ze niet gingen meedoen aan de actie om geld
binnen te halen.
binnen te halen.
Re: Termijnrekening Argenta
Zeker doen. En indien je de mogelijkheid hebt, overschrijven naar een andere bank. Mijn vertrouwen zijn ze kwijt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik ga wel informeren ja , ik had donderdag deze van mijn kids dat was vrij gekomen van vorig jaar direct in die van 18maand gestoken. (Gedoe om met geld dat op naam van de kids stond naar andere banken had ik weinig zin voor die paar tienden van een procen)Gwendoline1 schreef: ↑31 augustus 2024, 12:56 Voor wie de voorbije week 1 termijnrekening bij Argenta opende op
binnen te halen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Eerlijk, ik geraak er niet goed aan uit.KV schreef: ↑31 augustus 2024, 13:42Ik ga wel informeren ja , ik had donderdag deze van mijn kids dat was vrij gekomen van vorig jaar direct in die van 18maand gestoken. (Gedoe om met geld dat op naam van de kids stond naar andere banken had ik weinig zin voor die paar tienden van een procen)Gwendoline1 schreef: ↑31 augustus 2024, 12:56 Voor wie de voorbije week 1 termijnrekening bij Argenta opende op
binnen te halen.
Op de website Argenta bij Sparen en Beleggen staat bij Termijndeposito onder informatie: Binnen de 14 dagen na intekening kan het termijndeposito kosteloos worden geannuleerd.
Dan bij hun algemene reglement op pagina 80 staat: Annuleren tot 5 bankwerkdagen na intekening.
En dan in de algemene tarieflijst staat dan weer 14 dagen, maar ook:
-Wederbeleggingsvergoeding: 0,60%
-Forfaitaire verwerkingskost: 0,70%
Zijn deze laatste 2 nu voor als je na die 14 dagen mocht annuleren of niet?
ps. Is hier iemand op het forum die daar ervaring met heeft?
PS Bedoel jij met jouw kids, jouw "kinderen"?KV schreef: ↑31 augustus 2024, 13:42Ik ga wel informeren ja , ik had donderdag deze van mijn kids dat was vrij gekomen van vorig jaar direct in die van 18maand gestoken. (Gedoe om met geld dat op naam van de kids stond naar andere banken had ik weinig zin voor die paar tienden van een procen)Gwendoline1 schreef: ↑31 augustus 2024, 12:56 Voor wie de voorbije week 1 termijnrekening bij Argenta opende op
binnen te halen.
Zijn het geen kiddo's dan?
Laatst gewijzigd door Finny10 op 31 augustus 2024, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
En deze voor jou:
"kids
betekenis & definitie
(1995) (< Eng.) kinderen. De term werd wellicht onder invloed van de reclamewereld erg populair. In 2013 verkozen tot irritantste woord van het jaar".
Jij irriteert.
Ik doe er nog eentje bovenop, graaaaaaaaaaatis:
"Het woord ‘kids’ is uit de mode
Heeft jouw kinderdagverblijf, bso, gastouderbureau of peuterspeelzaal het woordje 'kids' in de naam zitten? Dan heb je een probleem. Deelnemers aan de verkiezing Weg met dat Woord! vinden dat het woord 'kids' weg kan uit de Nederlandse taal. Er is namelijk al een woord dat prima voldoet: kinderen. 'Wie kids zegt in plaats van kinderen, wil nutteloos hip doen.".
Ga mee met de tijd. Cheers
"Het woord ‘kids’ is uit de mode
Heeft jouw kinderdagverblijf, bso, gastouderbureau of peuterspeelzaal het woordje 'kids' in de naam zitten? Dan heb je een probleem. Deelnemers aan de verkiezing Weg met dat Woord! vinden dat het woord 'kids' weg kan uit de Nederlandse taal. Er is namelijk al een woord dat prima voldoet: kinderen. 'Wie kids zegt in plaats van kinderen, wil nutteloos hip doen.".
Ga mee met de tijd. Cheers
Idem voor jou: 'Wie kids zegt in plaats van kinderen, wil nutteloos hip doen". Ga mee met de tijd; doe hip, durf Nederlands spreken
Laatst gewijzigd door Sammy2 op 31 augustus 2024, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.