Termijnrekening Belfius
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Termijnrekening Belfius
Dat is nog niet alles, sinds deze namiddag kan je de rentevoeten niet meer zien op termijnrekeningen bij Belfius,Finny10 schreef: ↑31 augustus 2024, 15:10,Gwendoline1 schreef: ↑31 augustus 2024, 12:45
Misschien goed om weten voor sommigen, maar bij Belfius kan je dat niet, enkel via kantoor.
Ja, ja en degenen die dat dan kan/mag doen is er die dag toevallig niet.
je kan ook geen meer openen online. U heeft geen toegang tot deze transactie staat er nu!!!
Misschien zal het nog veranderen, maar betwijfel het.
Ik heb enkele termijnrekeningen lopen bij Belfius en ik kon gisteren nog gemakkelijk de huidige tarieven zien. (op pc)Charlesvdw schreef: ↑31 augustus 2024, 14:18 Effe op de laptop naar Belfius gekeken ipv op de telefoon, maar ook daar kan je niet doorklikken om de tarieven te zien. Heel teleurstellend toch.
-
- Full Member
- Contacteer:
Het lukte tot deze voormiddag ook, maar nu niet meer.W8uter schreef: ↑31 augustus 2024, 15:27Ik heb enkele termijnrekeningen lopen bij Belfius en ik kon gisteren nog gemakkelijk de huidige tarieven zien. (op pc)Charlesvdw schreef: ↑31 augustus 2024, 14:18 Effe op de laptop naar Belfius gekeken ipv op de telefoon, maar ook daar kan je niet doorklikken om de tarieven te zien. Heel teleurstellend toch.
-
- Full Member
- Contacteer:
Inderdaad, heb ik ook ondervonden, gaat plots niet meer.Charlesvdw schreef: ↑31 augustus 2024, 14:18 Effe op de laptop naar Belfius gekeken ipv op de telefoon, maar ook daar kan je niet doorklikken om de tarieven te zien. Heel teleurstellend toch.
Heb hier deze week zelfs nog tarieven van 1 jaar geplaatst.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Dankjewel Gwendolyne, ik dacht dat het misschien aan mijn beperkte IT-capaciteiten lag dat ik de tarieven niet kon vinden
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
• ********Op 13 maanden: 2,88%. Wie 10.000 euro investeert en gedurende 13 maanden laat staan, ontvangt 266 euro rente op 16 september 2025 en 22,17 euro rente op 16 oktober 2025.******** 100000Euro is .....NETTO RENTE NA 13 MAANDEN ?
-
- Full Member
- Contacteer:
Hopelijk zijn ze aan het aanpassen, zodat je op hun promo ook online kan intekenen.Charlesvdw schreef: ↑31 augustus 2024, 19:36 Dankjewel Gwendolyne, ik dacht dat het misschien aan mijn beperkte IT-capaciteiten lag dat ik de tarieven niet kon vinden
De nieuwe wereld, banken die aanbiedingen geven en het zo moeilijk mogelijk maken
zodat er toch niet veel nieuwe klanten bijkomen of zoiets...
De meerwaarde hiervan ontgaat mij!
Is ook geen meerwaarde, maar zo willen ze waarschijnlijk voorkomen dat jij je geld vrij hebt als de nieuwe staatsbon weer afloopt en er weer nieuwe akties zijn. Je kunt je geld dan niet op tijd overmaken om daarvan te profiteren. Dus blijf je bij hen en krijg je een veel lagere rente.
******** 100000Euro is .....NETTO RENTE NA 13 MAANDEN ??Finny10 schreef: ↑31 augustus 2024, 21:01Is ook geen meerwaarde, maar zo willen ze waarschijnlijk voorkomen dat jij je geld vrij hebt als de nieuwe staatsbon weer afloopt en er weer nieuwe akties zijn. Je kunt je geld dan niet op tijd overmaken om daarvan te profiteren. Dus blijf je bij hen en krijg je een veel lagere rente.
Ben je met ons voeten aan het rammelen of wat?trachy schreef: ↑31 augustus 2024, 21:14******** 100000Euro is .....NETTO RENTE NA 13 MAANDEN ??Finny10 schreef: ↑31 augustus 2024, 21:01
Is ook geen meerwaarde, maar zo willen ze waarschijnlijk voorkomen dat jij je geld vrij hebt als de nieuwe staatsbon weer afloopt en er weer nieuwe akties zijn. Je kunt je geld dan niet op tijd overmaken om daarvan te profiteren. Dus blijf je bij hen en krijg je een veel lagere rente.
Ga jij die vraag in elk topic stellen? Bij de KBC termijnrekening en nu hier.
Stop met roepen en leer rekenen!
Ik ben niet echt een goed cijferaar, daarom vraag ik het juiste bedrag op vervaldag ...ik veronderstel dat jij/iemand dit perfect weet te berekenen ...toch?