Termijnrekening Belfius
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Termijnrekening Belfius
Denk dat je enkel via kantoor zal kunnen intekenen hoor.
02 sept, 13u45: En nog altijd niet mogelijk om in te tekenen op de termijnrekeningen van Belfius: "U heeft geen toegang tot deze transactie".Charlesvdw schreef: ↑1 september 2024, 14:34Inderdaad, in de krant stond ook zoiets van "Belfius verhoogt rente op termijnrekening, maar niet van harte". WTF ?Gwendoline1 schreef: ↑31 augustus 2024, 19:59
Hopelijk zijn ze aan het aanpassen, zodat je op hun promo ook online kan intekenen.
De nieuwe wereld, banken die aanbiedingen geven en het zo moeilijk mogelijk maken
zodat er toch niet veel nieuwe klanten bijkomen of zoiets...
Ze willen blijkbaar echt niet dat je hun product koopt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Je kan op alles intekenen online, juist hun termijnrekeningen niet meer.davleema schreef: ↑2 september 2024, 13:5002 sept, 13u45: En nog altijd niet mogelijk om in te tekenen op de termijnrekeningen van Belfius. Ze willen blijkbaar echt niet dat je hun product koopt.Charlesvdw schreef: ↑1 september 2024, 14:34
Inderdaad, in de krant stond ook zoiets van "Belfius verhoogt rente op termijnrekening, maar niet van harte". WTF ?
Zo erg is dat nu ook weer niet, gewoon langsgaan is de boodschap, tenzij het nog
zou veranderen.
begin vorige week belf geliquideerd. Je kunt de limiet verhogen naar 100k per week via de app of internetbankieren, maar je moet het wel eerst op kantoor regelen; en voor een overboeking > 100k (wat bij mij helaas niet het geval is ) stuur je ze een mailtje en in principe maken ze het op kantoor klaar en dan kun je het snel ondertekenen via de app of internetbankieren.
maar...van wat ik hier lees, als alles goed gaat...
maar...van wat ik hier lees, als alles goed gaat...
Langsgaan? Je bedoelt een afspraak maken en dan net te laat zijn gezien ze het niet echt promotenGwendoline1 schreef: ↑2 september 2024, 13:58Je kan op alles intekenen online, juist hun termijnrekeningen niet meer.
Zo erg is dat nu ook weer niet, gewoon langsgaan is de boodschap, tenzij het nog
zou veranderen.
inderdaad geen online termjnrekening opening bij belf
Kreeg dit bericht van Belfius
Momenteel is er nog geen validatie door het FSMA waardoor wij nog niks kunnen/mogen zeggen over de modaliteiten en manier van intekening.
Zodra het is goedgekeurd zou het wel de bedoeling moeten zijn om online via pc-banking in te tekenen op de 3,8% bruto. Ook een termijnrekening, moest u deze nog niet hebben, kan op deze manier geopend worden.
Momenteel is er nog geen validatie door het FSMA waardoor wij nog niks kunnen/mogen zeggen over de modaliteiten en manier van intekening.
Zodra het is goedgekeurd zou het wel de bedoeling moeten zijn om online via pc-banking in te tekenen op de 3,8% bruto. Ook een termijnrekening, moest u deze nog niet hebben, kan op deze manier geopend worden.
Wat veen totale onzin.avalways schreef: ↑2 september 2024, 15:09 Kreeg dit bericht van Belfius
Wat een totale onzin.avalways schreef: ↑2 september 2024, 15:09 Kreeg dit bericht van Belfius
Ik begrijp niet waarom Belfius 2 september heeft opgegeven als startdatum voor het inschrijven op die nieuwe termijnrekening. Het geld van de staatsbon komt pas woensdag 4 september vrij.
+1Finny10 schreef: ↑31 augustus 2024, 15:03 Ik kan iedereen alleen maar aanraden altijd bij een bank je standaard maximum voor een overschrijving op 100.000 per dag te laten zetten en verder te vragen of je zelf de limiet via instellingen kan verhogen en anders of zij dat als het nodig is dat dezelfde dag voor je doen in de praktijk. (b.v. Argenta werkt zo. Limiet na telefoontje binnen paar uur verhoogd). Bij Fortis en ik meen ING kun je zelf voor een aantal dagen de limiet zelf verhogen). Als het niet kan, vragen waarom niet. Zij lopen n.l. geen enkel risico omdat je nooit meer over kan maken dan er op je rekening staat. Als ze over jouw veiligheid beginnen, dan weet je het wel. Wegwezen bij die bank.
Ik weet nog dat tijdens de bankencrisis de filiaalhouders, van Fortis en ABN-Amro o.a., de opdracht hadden grotere overmakingen 3 weken tot een maand niet uit te voeren met allerlei smoesjes. Dus wel zo fijn als je het zelf kunt doen.
+1Finny10 schreef: ↑2 september 2024, 15:19Wat een totale onzin.avalways schreef: ↑2 september 2024, 15:09 Kreeg dit bericht van Belfius
ik werd bijna in de war gebracht door de manager van het plaatselijke Belfius filiaal aan wie ik vertelde dat ik het bedrag van de termijnrekening die eergisteren zou aflopen, naar Beo wilde overmaken en die me zei te wachten tot maandag en dan krijg je 3,80. Zonder me te vertellen (of zonder het zelf te weten) dat die 3,80 voor vers geld zou zijn. Gelukkig heb ik niet naar hem geluisterd en heb ik alles naar Beo overgemaakt; anders had ik nu staan gillen.
en nu de FSMA onzin!
sukkelaars
Neen, natuurlijk niet, maar ik denk wel veel. Ik moet wachten tot woensdag om in actie te treden.
Laatst gewijzigd door evita op 2 september 2024, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.