Ethias tak 21 - 3,20% vanaf 20k
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Re: Ethias tak 21 - 3,20% vanaf 20k
heb vandaag gebeld naar ethias gent met de vraag of ze de opening van deze tak21 ook online kunnen afhandelen.
Volgens de dame aan de lijn mogen ze geen spaarproducten verkopen zonder fysieke afspraak van de overheid
lijkt me toch sterk, dan maar via afspraak..
Volgens de dame aan de lijn mogen ze geen spaarproducten verkopen zonder fysieke afspraak van de overheid
De overheid kun je je altijd makkelijk achter verschuilen in België, dat is bijna de helft van de bevolking.boskoo7 schreef: ↑26 augustus 2024, 23:09 heb vandaag gebeld naar ethias gent met de vraag of ze de opening van deze tak21 ook online kunnen afhandelen.
moet er voor deze ethias tak 21 een zichtrekening of iets dergelijks geopend worden?
Neen, je stort op een algemeen rekeningnummer met de juiste mededeling.
Bij afloop laat je terug storten op de rekening die je wenst bij eender welke bank.
Mbt online afsluiten:
En voor diegene die de verplaatsing niet willen maken naar het Ethias kantoor: beleg in de Fix van Patronale: brengt maar een beetje minder op dan Ethias en dan kan je via Futuria alles via email regelen.
Bij afloop laat je terug storten op de rekening die je wenst bij eender welke bank.
Mbt online afsluiten:
Dikke onzin, Futuria doet alles online, ttz per email (of desgewenst terugsturen per post van documenten).Volgens de dame aan de lijn mogen ze geen spaarproducten verkopen zonder fysieke afspraak van de overheid
En voor diegene die de verplaatsing niet willen maken naar het Ethias kantoor: beleg in de Fix van Patronale: brengt maar een beetje minder op dan Ethias en dan kan je via Futuria alles via email regelen.
Thx voor de info.lucas123 schreef: ↑1 september 2024, 11:29 Neen, je stort op een algemeen rekeningnummer met de juiste mededeling.
Mbt online afsluiten:Dikke onzin, Futuria doet alles online, ttz per email (of desgewenst terugsturen per post van documenten).Volgens de dame aan de lijn mogen ze geen spaarproducten verkopen zonder fysieke afspraak van de overheid
Wat betreft de offline afspraak:
Natuurlijk is dat een smoes, er zijn volledige banken die online werken. Het zou natuurlijk wel zielig zijn als de policy van ethias is om deze smoes te gebruiken. Ik denk dat het een zelf gevonden smoes van de dame aan de lijn moet zijn.
Ik vermoed dat ze een offline afspraak willen om eventueel andere producten te slijten en/of inzage te krijgen in je financiën.
Ik ben begin dit jaar aan pensioensparen begonnen bij argenta en dat was daar de methodiek.
Ik heb een Ethias contract afgesloten op kantoor bij hun. Er zijn geen andere producten ter sprake gekomen.
Ook reeds verschillende tak 21 via Futuria (documenten doorgestuurd via email). Dik tevreden van Futuria !
Ook reeds verschillende tak 21 via Futuria (documenten doorgestuurd via email). Dik tevreden van Futuria !
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Het excuus van “dat moet van de overheid” is een fake excuus.boskoo7 schreef: ↑1 september 2024, 12:45Thx voor de info.lucas123 schreef: ↑1 september 2024, 11:29 Neen, je stort op een algemeen rekeningnummer met de juiste mededeling.
Mbt online afsluiten:
Dikke onzin, Futuria doet alles online, ttz per email (of desgewenst terugsturen per post van documenten).
Wat betreft de offline afspraak:
Natuurlijk is dat een smoes, er zijn volledige banken die online werken. Het zou natuurlijk wel zielig zijn als de policy van ethias is om deze smoes te gebruiken. Ik denk dat het een zelf gevonden smoes van de dame aan de lijn moet zijn.
Ik vermoed dat ze een offline afspraak willen om eventueel andere producten te slijten en/of inzage te krijgen in je financiën.
Ik ben begin dit jaar aan pensioensparen begonnen bij argenta en dat was daar de methodiek.
Bij de invoering van de Europese spaarrichtlijn - die zegt dat banken de mogelijke risico’s van hun producten duidelijk kenbaar moeten maken aan hun klanten - interpreteerden sommige banken dat als: “we moeten van Europa jou uitnodigen op ons kantoor en jou vragen stellen over jouw financiële toestand, inclusief alle spaarproducten en beleggingen die je hebt bij andere banken”. Niet dus …
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
in dat geval begrijp ik niet waarom ze per se een offline afspraak willen. Maar goed als ze dat zo willen het zij zo.
Ik had in juni al een TAk21 spaarverzekering afgesloten aan 3.2% bij Ethias.
Je kan er niet op bijstorten maar ik zou nu nog een extra tak21 spaarverzekering willen afsluiten aan 3.2%. Kan dit? Kun je meerdere Tak21 spaarverzekeringen afsluiten?
Je kan er niet op bijstorten maar ik zou nu nog een extra tak21 spaarverzekering willen afsluiten aan 3.2%. Kan dit? Kun je meerdere Tak21 spaarverzekeringen afsluiten?
Ik heb een afspraak in de loop van september.
Wat me niet duidelijk is: is er een einddatum voor deze aanbieding? Of een moment dat de rentevoeten verlaagd kunnen worden?
Wat me niet duidelijk is: is er een einddatum voor deze aanbieding? Of een moment dat de rentevoeten verlaagd kunnen worden?
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Die kunnen elke dag verlaagd worden ...
Laatst gewijzigd door VincentVega op 2 september 2024, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik weet uit ervaring dat het alvast kan bij Patronale en Argenta. Ik zou dus niet weten waarom niet bij Ethias.Kun je meerdere Tak21 spaarverzekeringen afsluiten?
Ik heb vrijdag een afspraak om een tweede tak21 bij Ethias te openen. Ik had vorige keer al de vraag gesteld op kantoor of het mogelijk was een tweede te openen (met geld van de staatsbon) en dat was geen probleem.
Actie Saving21+ aan 3,2% is afgelopen.
Toch even vermelden dat u de rente krijgt die geldig was op het moment dat u de afspraak maakte.
Ik had de afspraak 3 weken geleden gemaakt en belde vandaag naar het kantoor om te af te zeggen omwille van de lagere rente maar kreeg de boodschap dat de lagere rente enkel telt voor wie nu nog een afspraak inboekt. Toch wel correct van Ethias, ik had gedacht dat ze dit niet gingen doen.
Ik had de afspraak 3 weken geleden gemaakt en belde vandaag naar het kantoor om te af te zeggen omwille van de lagere rente maar kreeg de boodschap dat de lagere rente enkel telt voor wie nu nog een afspraak inboekt. Toch wel correct van Ethias, ik had gedacht dat ze dit niet gingen doen.