Termijnrekening Belfius
TIP
Re: Termijnrekening Belfius
Vandaag nog altijd geen toegang tot de termijnrekeningen.
Ik vermoed dat ze gaan wachten tot morgen wanneer het geld van de staatsbon terug vrijkomt en ze zeker zijn dat het dat geld is dat ervoor gaat gebruikt worden...Maar het is maar een vermoeden want het is wel bizar dat Spaargids het hier al vermeld op hun lijst bij de termijnrekeningen maar het het om de ene of andere dubieuze reden nog altijd niet kan
Ik vermoed dat ze gaan wachten tot morgen wanneer het geld van de staatsbon terug vrijkomt en ze zeker zijn dat het dat geld is dat ervoor gaat gebruikt worden...Maar het is maar een vermoeden want het is wel bizar dat Spaargids het hier al vermeld op hun lijst bij de termijnrekeningen maar het het om de ene of andere dubieuze reden nog altijd niet kan
En ik vermoed dat ze weer een vuil spel spelen en die termijnrekening enkel in een kantoor zullen toestaan en toevallig geraak je in geen enkel kantoor nog op tijd aan een afspraak.mouche schreef: ↑3 september 2024, 08:43 Vandaag nog altijd geen toegang tot de termijnrekeningen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
....en gisteren stond er nog dat het ook online kon!
Ondertussen zelf naar het kantoor gebeld voor een afspraak en je moet inderdaad snel zijn want de termijnrekening loopt af op 15 september en wordt misschien zelfs als eerder afgesloten!
Ondertussen zelf naar het kantoor gebeld voor een afspraak en je moet inderdaad snel zijn want de termijnrekening loopt af op 15 september en wordt misschien zelfs als eerder afgesloten!
Laatst gewijzigd door mouche op 3 september 2024, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb zonet via mail van mijn contactpersoon bij Belfius volgend antwoord gekregen i.v.m. het openen van die speciale termijnrekening:
De speciale , tijdelijke termijnrekening kan helaas niet digitaal geopend worden.
Dit kan alleen op kantoor.
De speciale , tijdelijke termijnrekening kan helaas niet digitaal geopend worden.
Dit kan alleen op kantoor.
Ja, ja, de slimmerds.
Nog net op tijd een afspraak kunnen krijgen, morgen op kantoor.
Die "behoudens vervroegde afsluiting" zou niet mogelijk mogen zijn, iedereen moet de kans hebben om in te tekenen...
Die "behoudens vervroegde afsluiting" zou niet mogelijk mogen zijn, iedereen moet de kans hebben om in te tekenen...
Ondertussen zelf naar het kantoor gebeld voor een afspraak en je moet inderdaad snel zijn want de inschrijving voor de termijnrekening loopt af op 15 september en wordt misschien zelfs als eerder afgesloten!
Het geld van de staatsbon zou ook maar pas vanaf 5 september op de rekening komen volgens de medewerker die ik aan de lijn had.
Het geld van de staatsbon zou ook maar pas vanaf 5 september op de rekening komen volgens de medewerker die ik aan de lijn had.
Nieuwe staatsbon op 1 jaar brengt netto 1,92% op.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/09/03 ... bon-rente/
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/09/03 ... bon-rente/
Enkel via kantoor en enkel vers geld ..dat gaat hem dus wrs niet worden.
En wslk een half uur op u inpraten ook over welke betere formules ze hebben dan de
"Speciale, tijdelijke termijnrekening" waar ze u voor naar ginder lokken.
Benieuwd of ze het überhaupt mogen openen?
Zal waarschijnlijk ook nog vroeger gestopt worden, gezien de rente van de staatsbon toch wel wat tegen valt [had gezien de OLO 1j gegokt op 2.95], dus veel meer dan familie, vrienden en snelle beslissers die hun oren van het hoofd hebben willen laten zagen eerst zullen er niet op kunnen inschrijven...
De wet op de eerlijke handelspraktijken mogen ze er toch eens bij nemen ,vind ik, want dit is minstens op het randje van een vals aanbod.
"Speciale, tijdelijke termijnrekening" waar ze u voor naar ginder lokken.
Benieuwd of ze het überhaupt mogen openen?
Zal waarschijnlijk ook nog vroeger gestopt worden, gezien de rente van de staatsbon toch wel wat tegen valt [had gezien de OLO 1j gegokt op 2.95], dus veel meer dan familie, vrienden en snelle beslissers die hun oren van het hoofd hebben willen laten zagen eerst zullen er niet op kunnen inschrijven...
De wet op de eerlijke handelspraktijken mogen ze er toch eens bij nemen ,vind ik, want dit is minstens op het randje van een vals aanbod.
Absoluut, en ook, voor de corona kon je elke werkdag je bank binnen stappen... tegenwoordig moet je "geluk" hebben gehoord te worden...
BELFIUS FINANCING COMPANY ACTIVE INTEREST OBLIGATIE
Graag even jullie mening over de BELFIUS FINANCING COMPANY ACTIVE INTEREST OBLIGATIE ?
Eerste jaar coupon 4%
Tweede jaar 30Jaars rente - 2Jaars rente X2.
Lijkt dit jullie interessant ??
Alvast bedankt !
Eerste jaar coupon 4%
Tweede jaar 30Jaars rente - 2Jaars rente X2.
Lijkt dit jullie interessant ??
Alvast bedankt !
Re: BELFIUS FINANCING COMPANY ACTIVE INTEREST OBLIGATIE
Ten eerste zie ik niets over de uitgifteprijs, kosten, bewaarloon, looptijd etc. Je zou trouwens ook eerst eens de brochure goed moeten lezen (vooral de kleine lettertjes). Is deze obligatie trouwens beursgenoteerd?
Wil je nu toch een snel antwoord? Dan is dat: "afblijven"! Het is weer eens een eigen product van Belfius, dus de klant er in lokken met die 4% (2,8% netto) en dan als hij er aan vast zit gaan zij hun zakken vullen en wordt de klant gepluimd.