Wat na staatsbon?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Wat na staatsbon?
Het zijn ook niet de ezels die ze kopen, maar de .......
Wel apart: Volkswagen gaat slecht en wil nu maatregelen nemen om tegen 2026 10 miljard te besparen.
Lijkt er op dat Volkswagen dat een stuk beter gaat doen dan heel België.
Zouden ze misschien een betere directie hebben????
Lijkt er op dat Volkswagen dat een stuk beter gaat doen dan heel België.
Zouden ze misschien een betere directie hebben????
Bekijk de toestand van Volkswagen, Audi en ook Porsche... Lees de berichten in de Duitse media. Paniek alom. PS "Volkswagen" is geen "Volkswagen" meer... Bekijk de prijzen en de geleverde kwaliteit. Ofwel wordt dit een "Staatsbedrijf" ofwel gaan zij verkocht worden aan de Chinezen; beiden een ramp voor de EU. En dit is het begin .
Precies. Maar de politici kijken gewoon even de andere kant op, evenals die belastingvrije en verkwistende vergaarbak voor mislukte internationale politici (waaronder veel Belgische) in Brussel.Sammy2 schreef: ↑3 september 2024, 20:55Bekijk de toestand van Volkswagen, Audi en ook Porsche... Lees de berichten in de Duitse media. Paniek alom. PS "Volkswagen" is geen "Volkswagen" meer... Bekijk de prijzen en de geleverde kwaliteit. Ofwel wordt dit een "Staatsbedrijf" ofwel gaan zij verkocht worden aan de Chinezen; beiden een ramp voor de EU. En dit is het begin .
Bij the way, jij nog wat stukjes Umicore bij de koffie? Als de Croo ze gekocht heeft dan moet het wel goed zijn. Of was het per ongeluk van ons belasting geld?
Bwa, ik zie daar geen probleem in. Een voormalige premier heeft ook in "bier" belegd. So what? Anderen kopen wijngoederen, enz...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
In de papieren die ik ondertekende staat nergens iets vermeld over schadevergoeding of kosten, indien ik mijn afspraak niet nakom.Re: Wat na staatsbon?
Bericht door Finny10 » Vandaag 13:08
witte merel schreef: ↑Vandaag 12:53
Ik had een maand geleden voor ingeschreven bij BNP Paribas voor een termijnrekening 2,17 netto. Zou ik kosten moeten betalen, indien ik mijn afspraak niet nakom om daar morgen 20.000 euro op die rekening over te schrijven, als ik zie dat ik nu bij Belfius 2,66 % netto kan krijgen ?
Even de voorwaarden nalezen lijkt mij. Bij ING was het in ieder geval niet, daar was het geheel vrijblijvend.
Is er dan niemand die in hetzelfde geval verkeert, al eerder vooringeschreven had bij Fortis of elders voor een termijnrekening en mij hierin meer zekerheid kan geven, nu er her en der tot 50 % meer kan gegeven worden voor een vastrentend product op 1 jaar? ?
Lees even de kleine lettertjes op pag. 2/4 onder het kopje "HERROEPINGSRECHT" precontractuele informatie Termijnrekening geldig vanaf 15/12/2022 van Fortis.witte merel schreef: ↑3 september 2024, 21:36In de papieren die ik ondertekende staat nergens iets vermeld over schadevergoeding of kosten, indien ik mijn afspraak niet nakom.Re: Wat na staatsbon?
Ik had een maand geleden voor ingeschreven bij BNP Paribas voor een termijnrekening 2,17 netto. Zou ik kosten moeten betalen, indien ik mijn afspraak niet nakom om daar morgen 20.000 euro op die rekening over te schrijven, als ik zie dat ik nu bij Belfius 2,66 % netto kan krijgen ?
Even de voorwaarden nalezen lijkt mij. Bij ING was het in ieder geval niet, daar was het geheel vrijblijvend.
Is er dan niemand die in hetzelfde geval verkeert, al eerder vooringeschreven had bij Fortis of elders voor een termijnrekening en mij hierin meer zekerheid kan geven, nu er her en der tot 50 % meer kan gegeven worden voor een vastrentend product op 1 jaar? ?
Dat kun je zo op hun site vinden.
Als je het geld inderdaad nog niet gesort hebt zou ik ze gewoon even bellen.
Anders moet je het per aangetekende brief doen zoals je kunt lezen in die voorwaarden.
Ovgerigens snap ik niet dat je nu naar Belfius wilt gaan, maar dat moet je zelf weten.
Lees even de kleine lettertjes op pag. 2/4 onder het kopje "HERROEPINGSRECHT" precontractuele informatie Termijnrekening geldig vanaf 15/12/2022 van Fortis.witte merel schreef: ↑3 september 2024, 21:36In de papieren die ik ondertekende staat nergens iets vermeld over schadevergoeding of kosten, indien ik mijn afspraak niet nakom.Re: Wat na staatsbon?
Dat kun je zo op hun site vinden.
Als je het geld inderdaad nog niet gesort hebt zou ik ze gewoon even bellen.
Anders moet je het per aangetekende brief doen zoals je kunt lezen in die voorwaarden.
Ovgerigens snap ik niet dat je nu naar Belfius wilt gaan, maar dat moet je zelf weten.