Ervaringen met Dieter Plas
TIP
Re: Ervaringen met Dieter Plas
Ik ben toch ook voorstander van een bibliotheekkaart
Dieter Plas – Analist en Beursexpert
Niets mis mee, ze zijn allemaal op zoek naar hetzelfde als wij, namelijk geld.
- MeneerParmentier
- Jr. Member
- Contacteer:
Jaren niks van gehoord, maar blijkbaar gisteren hier boven water gekomen: https://www.tijd.be/podcasts/de-beursvo ... 70527.html
Vond het persoonlijk een van de mindere afleveringen.. gaf weinig goed advies, integendeelMeneerParmentier schreef: ↑24 oktober 2024, 13:37 Jaren niks van gehoord, maar blijkbaar gisteren hier boven water gekomen: https://www.tijd.be/podcasts/de-beursvo ... 70527.html
-
- Newbie
- Contacteer:
Als ik de comments hier lees - de meeste door mensen die hun acc na 2022 hebben aangemaakt - hebben de meeste wel nood aan zijn cursus.. Alleen vrees ik dat de hersencellen hier aanwezig zijn om er iets van te begrijpen. En wat was er niet goed aan de aflevering?
Dieter Plas is 1 van de betere beleggers in België met een eigen visie.
Dieter Plas is 1 van de betere beleggers in België met een eigen visie.
Ben Felix
Helaas gebruikt de gewone belegger het meestal om te gokken. Vrees dat er niet een verstandige optie-handelaar in elk van ons schuilt ...While options can be used for good, some of their features, like embedded leverage, make them a double edged sword. They can just as easily be used for responsible risk management and hedging as they can be used for speculation and gambling.
Dat is iets wat ik als mijn grootste gebrek beschouw, ik heb te weinig kennis van opties, maar ik denk dat er echt veel potentieel inzit als je het beheerst...
Ik heb mezelf al vaak voorgenomen me hierin bij te scholen, maar het kwam er nooit van...
De theorie lukt me wel, de praktijk minder
Ik heb mezelf al vaak voorgenomen me hierin bij te scholen, maar het kwam er nooit van...
Welke bewijsstukken leiden u tot deze conclusie?pieterjan28 schreef: ↑28 oktober 2024, 02:14 Dieter Plas is 1 van de betere beleggers in België met een eigen visie.
Kereltje!
Alleen opties schrijven loont. Opties kopen niet.Aerolla schreef: ↑28 oktober 2024, 13:09 Dat is iets wat ik als mijn grootste gebrek beschouw, ik heb te weinig kennis van opties, maar ik denk dat er echt veel potentieel inzit als je het beheerst...
-
- Full Member
- Contacteer:
Zijn hindsight verhaaltjes die goed afliepen waarschijnlijk. Da's keihard bewijs.Rhijnvis schreef: ↑28 oktober 2024, 13:54Welke bewijsstukken leiden u tot deze conclusie?pieterjan28 schreef: ↑28 oktober 2024, 02:14 Dieter Plas is 1 van de betere beleggers in België met een eigen visie.
Zoals zijn aankoop van Capri Holdings in coronacrisis op de bodem met opties. Hetzelfde Capri Holdings dat vorige vrijdag meer dan halveerde en bijna terug op die bodem staat.
Op zijn site staat het er vol mee, allemaal positief afgelopen aan -en verkopen, Buffett is er niks tegen tegen deze supermens. Dit is niet 1 van de betere beleggers in Belgie, dit is met kilometers voorsprong DE BESTE.
Waarom betaalt de belgische staat hem niet een paar miljard om al zijn trades openbaar te maken voor alle belgen, dan worden we met zijn allen stinkend rijk ! Sociale zekerheid, werken, pensioenen... allemaal niet meer nodig. Zet die mens aan het stuur van ons pensioensparen en we lachen die Noren binnenkort vierkant uit met hun marginaal staatsfonds.