KBC volgt nu ook…. (Na ING & Belfius)
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: KBC volgt nu ook…. (Na ING & Belfius)
De aanbiedingen die KBC nu geeft op hun termijnrekeningen kan je enkel in kantoor intekenen en niet online, gewoon even melden voor diegenen die van plan waren online in te tekenen.
Ook voor zij die al klant zijn?Gwendoline1 schreef: ↑2 september 2024, 13:00 De aanbiedingen die KBC nu geeft op hun termijnrekeningen kan je enkel in kantoor intekenen en niet online, gewoon even melden voor diegenen die van plan waren online in te tekenen.
Typisch.
-
- Full Member
- Contacteer:
Hebben ze me toch zo gezegd, ben langs geweest.coenen schreef: ↑2 september 2024, 13:42Ook voor zij die al klant zijn?Gwendoline1 schreef: ↑2 september 2024, 13:00 De aanbiedingen die KBC nu geeft op hun termijnrekeningen kan je enkel in kantoor intekenen en niet online, gewoon even melden voor diegenen die van plan waren online in te tekenen.
Typisch.
[quote=Gwendoline1 post_id=627463 time=1725274817 user_id=28725]
De aanbiedingen die KBC nu geeft op hun termijnrekeningen kan je enkel in kantoor intekenen en niet online, gewoon even melden voor diegenen die van plan waren online in te tekenen.
[/quote]
ik vind geen info op de web site van kbc en ook niet met kbc touch inlog
dus intekenen EN INFO BIJ KANTOOR?
[/quote]
ik vind geen info op de web site van kbc en ook niet met kbc touch inlog
nee het is ook online mogelijk, anders zou je niet de link krijgen via internet om online in te tekenen en het staat ook niet bij de voorwaarden vermeld. Keytrade heeft sinds vandaag ook termijnrekeningen 3,40% voor 1 jaar. Weliswaar iets minder dan de 3,80% bij sommigen maar geen gedoe van vers geld over te schrijven. Alleen daarvoor zou ik al kiezen voor keytrade. Hoe meer geld weg bij grootbanken hoe beter :-)
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Bedankt voor de tip, direct ingetekend, op 5 seconden gefixed; duurde wel 5 minuten voor het zichtbaar was na de bevestiging.proxman schreef: ↑2 september 2024, 17:29 nee het is ook online mogelijk, anders zou je niet de link krijgen via internet om online in te tekenen en het staat ook niet bij de voorwaarden vermeld. Keytrade heeft sinds vandaag ook termijnrekeningen 3,40% voor 1 jaar. Weliswaar iets minder dan de 3,80% bij sommigen maar geen gedoe van vers geld over te schrijven. Alleen daarvoor zou ik al kiezen voor keytrade. Hoe meer geld weg bij grootbanken hoe beter :-)
Make Spaargids " Great Again ! "
Welke link? Ik ben jaren klant bij KBC, loon wordt er o.a. gestort, neem er ook verzekering af, maar heb geen e-mail ontvangen en zie ook niks staan in KBC Mobile. Ook klant bij Keytrade, maar ik vind een verschil van 0,40% (netto 0,28%) gezien de som die vrijkomt toch aanzienlijk en zou graag intekenen op het aanbod van KBC temeer omdat ik 50-50 wil gaan voor termijnrekening op 13 maanden en 6 maanden.proxman schreef: ↑2 september 2024, 17:29 nee het is ook online mogelijk, anders zou je niet de link krijgen via internet om online in te tekenen en het staat ook niet bij de voorwaarden vermeld. Keytrade heeft sinds vandaag ook termijnrekeningen 3,40% voor 1 jaar. Weliswaar iets minder dan de 3,80% bij sommigen maar geen gedoe van vers geld over te schrijven. Alleen daarvoor zou ik al kiezen voor keytrade. Hoe meer geld weg bij grootbanken hoe beter :-)
+1proxman schreef: ↑2 september 2024, 17:29 nee het is ook online mogelijk, anders zou je niet de link krijgen via internet om online in te tekenen en het staat ook niet bij de voorwaarden vermeld. Keytrade heeft sinds vandaag ook termijnrekeningen 3,40% voor 1 jaar. Weliswaar iets minder dan de 3,80% bij sommigen maar geen gedoe van vers geld over te schrijven. Alleen daarvoor zou ik al kiezen voor keytrade. Hoe meer geld weg bij grootbanken hoe beter :-)
coenen schreef: ↑2 september 2024, 18:51Welke link? Ik ben jaren klant bij KBC, loon wordt er o.a. gestort, neem er ook verzekering af, maar heb geen e-mail ontvangen en zie ook niks staan in KBC Mobile. Ook klant bij Keytrade, maar ik vind een verschil van 0,40% (netto 0,28%) gezien de som die vrijkomt toch aanzienlijk en zou graag intekenen op het aanbod van KBC temeer omdat ik 50-50 wil gaan voor termijnrekening op 13 maanden en 6 maanden.proxman schreef: ↑2 september 2024, 17:29 nee het is ook online mogelijk, anders zou je niet de link krijgen via internet om online in te tekenen en het staat ook niet bij de voorwaarden vermeld. Keytrade heeft sinds vandaag ook termijnrekeningen 3,40% voor 1 jaar. Weliswaar iets minder dan de 3,80% bij sommigen maar geen gedoe van vers geld over te schrijven. Alleen daarvoor zou ik al kiezen voor keytrade. Hoe meer geld weg bij grootbanken hoe beter :-)
inderdaad. dezelde vraag: welke link?
en via touch alleen de belachelijke rentevoeten...
Ja, ja, banksters hè.bc148 schreef: ↑2 september 2024, 19:17coenen schreef: ↑2 september 2024, 18:51
Welke link? Ik ben jaren klant bij KBC, loon wordt er o.a. gestort, neem er ook verzekering af, maar heb geen e-mail ontvangen en zie ook niks staan in KBC Mobile. Ook klant bij Keytrade, maar ik vind een verschil van 0,40% (netto 0,28%) gezien de som die vrijkomt toch aanzienlijk en zou graag intekenen op het aanbod van KBC temeer omdat ik 50-50 wil gaan voor termijnrekening op 13 maanden en 6 maanden.
inderdaad. dezelde vraag: welke link?
en via touch alleen de belachelijke rentevoeten...
-
- Full Member
- Contacteer:
Ben gewoon langs kantoor geweest en afspraak gemaakt.bc148 schreef: ↑2 september 2024, 17:21ik vind geen info op de web site van kbc en ook niet met kbc touch inlogGwendoline1 schreef: ↑2 september 2024, 13:00 De aanbiedingen die KBC nu geeft op hun termijnrekeningen kan je enkel in kantoor intekenen en niet online, gewoon even melden voor diegenen die van plan waren online in te tekenen.
Is misschien voor diegenen die op de forward plus termijnrekening intekenden die nu online kunnen openen?
Gwendoline1 schreef: ↑2 september 2024, 22:21Ben gewoon langs kantoor geweest en afspraak gemaakt.
Is misschien voor diegenen die op de forward plus termijnrekening intekenden die nu online kunnen openen?
dank voor info
-
- Newbie
- Contacteer:
Helaas,
Ik heb deze ochtend gebeld met het kantoor of ik ook niet de 4% termijnrekening kon krijgen met geld vanop de bestaande rekening bij kbc na 37 jaar loyaliteit.
Dit was niet mogelijk.
Dan maar een nieuwe rekening online geopend bij een internetspaarbank.
Geen verplichting van zichtrekening met kosten. Wel hoog rendement op spaar en termijnrekeningen.
Nu alles in stukjes verzetten (max 25000), zowel het geld dat ik op een termijnrekening wou en het andere spaargeld waar de condities veel beter zijn als bij kbc.
Niet dat het zoveel is want we hebben vorig jaar gebouwd.
En die 0.45 getrouwheidspremie, die maakt het betere rendement van de nieuwe spaarrekening snel goed.
Misschien dat ik volgende keer terug inga op een aanbod van KBC als de condities beter zijn maar ik denk het niet, termijnrekeningen creëren van 13 maand om volgende keer niet terug in concurentie te moeten gaan met de andere banken vind ik laf.
Ik heb deze ochtend gebeld met het kantoor of ik ook niet de 4% termijnrekening kon krijgen met geld vanop de bestaande rekening bij kbc na 37 jaar loyaliteit.
Dit was niet mogelijk.
Geen verplichting van zichtrekening met kosten. Wel hoog rendement op spaar en termijnrekeningen.
Nu alles in stukjes verzetten (max 25000), zowel het geld dat ik op een termijnrekening wou en het andere spaargeld waar de condities veel beter zijn als bij kbc.
En die 0.45 getrouwheidspremie, die maakt het betere rendement van de nieuwe spaarrekening snel goed.
Misschien dat ik volgende keer terug inga op een aanbod van KBC als de condities beter zijn maar ik denk het niet, termijnrekeningen creëren van 13 maand om volgende keer niet terug in concurentie te moeten gaan met de andere banken vind ik laf.
Welke internetspaarbank en wat voor rente krijg je daar?weegschaal schreef: ↑4 september 2024, 11:01 Helaas,
Dit was niet mogelijk.
Ik gok op MeDirect