Termijnrekening Belfius
TIP
Re: BELFIUS FINANCING COMPANY ACTIVE INTEREST OBLIGATIE
Lees eerst een rustig de prospectus en vooral de kleine lettertjes en ook waar ze verhandeld kunnen worden.
Jij bent vast één van de laatste Belgen die nog in St. Nicolaas, de Kerstman en Belfius gelooft.
Re: Termijnrekening Belfius
Wat is er aan de hand met dit topic?
Twee draadjes lopen door elkaar:
termijnrekening Belfius en Belgium Financing Company Active Interest Obligatie.
Twee draadjes lopen door elkaar:
termijnrekening Belfius en Belgium Financing Company Active Interest Obligatie.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat gebeurt hier wel vaker, gevolg van geen moderatie ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Ik ben daar straks bij Belfius geweest om de vervallen staatsbon ( met rente) om te zetten in een termijnrekening (1 jaar, 3,80%).
Ik heb daar op een vriendelijke maar toch kordate manier gezegd wat er op mijn lever lag over Belfius en andere banken.
Mijn contactpersoon heeft toch eventjes geprobeerd om mijn geld over verschillende termijnen te laten spreiden, want de rente gaat dalen en blablabla...Ik heb hem nauwelijks laten uitspreken.
Bij Belfius lopen de termijnrekeningen van 7 dagen tot 1 jaar. Hij zal dan kasbons bedoeld hebben zeker of ??
Gisteren was in 'de Afspraak' op Canvas Veronique Goossens, topvrouw bij Belfius, te gast. Ze heeft daar weinig indruk op mij gemaakt. Ze raakte nauwelijks uit haar woorden en de inhoud was ook maar zwak, vond ik.
Ik heb daar op een vriendelijke maar toch kordate manier gezegd wat er op mijn lever lag over Belfius en andere banken.
Mijn contactpersoon heeft toch eventjes geprobeerd om mijn geld over verschillende termijnen te laten spreiden, want de rente gaat dalen en blablabla...Ik heb hem nauwelijks laten uitspreken.
Bij Belfius lopen de termijnrekeningen van 7 dagen tot 1 jaar. Hij zal dan kasbons bedoeld hebben zeker of ??
Gisteren was in 'de Afspraak' op Canvas Veronique Goossens, topvrouw bij Belfius, te gast. Ze heeft daar weinig indruk op mij gemaakt. Ze raakte nauwelijks uit haar woorden en de inhoud was ook maar zwak, vond ik.
Ook gezien, niet iedereen kan met een uitgestreken gezicht en in volle overtuiging leugens vertellen
Lol.
De onvindbare termijnrekening... Maar ze is misschien intussen al terecht.
Aiai...voorheenCP1234 schreef: ↑4 september 2024, 03:53Dat gebeurt hier wel vaker, gevolg van geen moderatie ...
Zijn er geen vrijwilligers om die rol op zich te nemen?
Dan had je geluk, in mijn kantoor enkel op afspraak, pas volgende week! Ik weet dus niet of het dan al niet te laat is.evita schreef: ↑4 september 2024, 13:36 Ik ben daar straks bij Belfius geweest om de vervallen staatsbon ( met rente) om te zetten in een termijnrekening (1 jaar, 3,80%).
Ik ben zeker niet van plan in dat geval het geld dat ik hiervoor voorzien had, bij Belfius te laten staan.
je kan bij belfius nu ook inteken aan 3,80% bruto vanop mijn pc en het hoeft geen vers geld te zijn laat jullie nu maar gaan